شخصی سازی بیش از حد با هوش مصنوعی: آینده تبلیغات هدفمند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شخصی سازی بیش از حد با هوش مصنوعی: آینده تبلیغات هدفمند

صنعت تبلیغات در حال توسعه پویا است
توسط هاریوم ست

امروزه در عصر فناوری دیجیتال، صنعت تبلیغات در حال توسعه پویا است زیرا شرکت ها به دنبال ایجاد روابط قوی تر و شخصی تر با مصرف کنندگان خود هستند. شخصی سازی بیش از حد، که توسط فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، عامل اصلی در بازتعریف مفهوم تبلیغات هدفمند بوده است.

شکل دیگری از بازاریابی شخصی وجود دارد که به نام بیش شخصی سازی شناخته می شود، که در آن هوش مصنوعی پروفایل های کاربری شخصی سازی شده را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، این استراتژی برندها را قادر می‌سازد تا تبلیغات، محصولات و خدمات خود را برای برآوردن نیازهای خاص مشتری تنظیم کنند و منجر به پاسخگویی بیشتر در بین مصرف‌کنندگان شود.

این مفهوم کاربرد خود را در دنیای واقعی به طرق مختلف نشان داده است. به عنوان مثال، موتور توصیه آمازون نشان دهنده یک تصویر عالی از شخصی سازی بیش از حد است که ممکن است در عرصه تجارت الکترونیک یافت شود. آمازون با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف داده‌ها مانند خریدهای گذشته، محصولات موجود در سبد خرید و محصولاتی که دیگران آن را دوست دارند یا رتبه‌بندی کرده‌اند، توصیه‌های شخصی‌سازی شده‌ای برای محصول ارائه می‌کند که لذت خرید و فروش را افزایش می‌دهد.

به طور مشابه، بسیاری از کانال‌های خبری هوش مصنوعی را برای محتوای سفارشی برای مصرف بر اساس الگوهای خواندن یا ترجیحات قبلی پیاده‌سازی می‌کنند. به عنوان مثال، نیویورک تایمز از یادگیری ماشینی برای سفارشی کردن لیست خواندن افراد با مقالاتی که مستقیماً برای آنها طراحی شده است، استفاده می کند و آن را لذت بخش تر و مرتبط تر می کند.

تبلیغات هدفمند در رسانه‌های اجتماعی

فراشخصی‌سازی همچنین در حوزه تبلیغات هدفمند در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بازگشتی را تجربه می‌کند. با این حال، با استفاده از جمعیت‌شناسی و رفتارهای کاربران، سطح جدیدی از شخصی‌سازی ایجاد می‌شود که تا کنون بی‌نظیر بوده است!

تکنیک‌های قدیمی بازاریابی انبوه در خرده‌فروشی با رویکردهای حساس‌تر و سفارشی‌تر جایگزین می‌شوند که مستقیماً به افراد خطاب می‌شود. شخصی سازی بیش از حد، در حال حاضر توسط خرده فروشان امروزی پذیرفته شده است، جایی که آنها ارتباطات سفارشی و کالاهای خاص برای سلیقه های فردی را ارائه می دهند.

ظهور تبلیغات هوش مصنوعی در سراسر جهان به عنوان نشانه روشنی از روند احتمالی آینده در هند است. تبلیغات جزء جدایی ناپذیر هوش مصنوعی است که به موجب آن برنامه های کاربردی یادگیری ماشینی می توانند به مدیریت موثر بودجه تبلیغات برای دستیابی به بازده بالا کمک کنند. علاوه بر این، ظهور شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه‌های آنلاین تأثیر زیادی بر روابط تجاری و مشتری دارد.

در سال ۲۰۲۴، انتظار می رود که شخصی سازی بیش از حد در ارتباط با هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال را متحول کند و برندها را بیشتر مطابق با سلیقه مصرف کننده قرار دهد.

داستان نمی تواند ساده تر از این باشد – همانطور که ما شاهد افزایش تقاضا برای تجربه فردی هستیم، هوش مصنوعی نه تنها گرایشی به سمت تبلیغات بیش از حد فردی ایجاد می کند، بلکه برای برندهایی ضروری است که می خواهند صدایشان شنیده شود و پیام های آنها توسط خریداران بالقوه درک شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true