تبلیغات بسته بندی جان بارنز Quality Street یک تغییر دهنده بازی برای تبلیغات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات بسته بندی جان بارنز Quality Street یک تغییر دهنده بازی برای تبلیغات

فصل صحبت در مورد تبلیغات کریسمس است. در یک تغییر خوشایند در فرمول های قدیمی، خرده فروشان و تامین کنندگان به چندین جهت جدید رفته اند، در حالی که “تبلیغات” به طور قابل توجهی غایب است در حالی که طنز و دمدمی مزاجی مورد توجه قرار گرفته است.

پاسخ مصرف‌کنندگان بسیار مثبت بوده است، با تحقیقات مصرف‌کننده از System1 که نشان می‌دهد انتخاب امسال مؤثرترین انتخاب تا کنون بوده است و در راس آن هویج Aldi قرار دارد. در همین حال، از آنجایی که آخرین تبلیغات جشن برای اولین بار در این هفته پخش شد، نمرات هیئت داوران متخصص خود ما در رتبه اول قرار دارند و Boots اول و Tesco در رتبه دوم قرار دارند.

اما می‌خواهم در مورد تبلیغ جدید Quality Street صحبت کنم، زیرا فکر می‌کنم این یک تغییر دهنده بازی است، نه فقط برای تبلیغات کریسمس، بلکه خود آینده تبلیغات. این تبلیغ که جان بارنز فوتبالیست سابق را به نمایش می‌گذارد، چوب رپ قدیمی خود را انتخاب می‌کند نه برای تشویق به مصرف جعبه انتخاب Quality Street (و با قضاوت بر اساس شکم برآمده بارنز نیازی به تشویق ندارد) بلکه برای بازیافت لفاف‌های کاغذی جدید.

برنده بسته بندی کاغذی سال در جوایز محصول و بسته‌بندی جدید The Grocer’s New Product & Packaging Awards 2023

رپ کردن به خاطر پیچیدن می‌توانید ببینید که وقتی با چالش تبلیغ این نوآوری جدید از سوی نستله، برنده بسته بندی کاغذی سال در جوایز محصول و بسته‌بندی جدید The Grocer’s New Product & Packaging Awards 2023 در اوایل این ماه مواجه شد، ذهن خلاقان چگونه می‌چرخید.

اما این چیزی بیش از تجسم یک جناس است. این بازی بازیافت به عنوان فعالیتی برای تبلیغ در بین خریداران است. این هم جدید و هم مهم است. و همچنین این تبلیغات است که باعث می شود مردم احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند و به آنها قدرت می دهد تا در برابر دریایی از زباله های کریسمس اقدام کنند. این خلاق حتی با موضوع پیچیده بازیافت قطعات کوچک کاغذ با جمع کردن هوشمندانه بسته‌بندی‌ها در یک توپ بزرگ، مقابله کرده است. پشت تور!

 

 

 

با ظهور دوره جدیدی از «گرین‌شوش»، این آگهی همچنین از «گرین‌شویش» مرتبط با مشروعیت تبلیغات و ادعاهای مالی جلوگیری می‌کند، دعوت به اقدام متمرکز آن که بینندگان می‌توانند به راحتی به آن دست یابند و نستله می‌تواند به راحتی ثابت کند.

البته، از نظر تأثیر، نقش بازیافت در ذهن مصرف کنندگان اغراق آمیز است، اما نستله تنها می تواند بر آنچه می تواند تأثیر بگذارد. و فرد امیدوار است که سایر پیشرفت‌های مبتنی بر پایداری که توسط صنعت ایجاد شده است، نه تنها در تبلیغات به روش‌های به یاد ماندنی و توانمندی ترویج شود، بلکه توسط مصرف‌کنندگان از طریق اقداماتشان درک، شناسایی و در نهایت ارزش‌گذاری شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true