گوگل از ابزارهای تبلیغاتی جدید هوش مصنوعی رونمایی کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
گوگل از ابزارهای تبلیغاتی جدید هوش مصنوعی رونمایی کرد

Google LLC مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی مولد را معرفی کرده است که راه اندازی کمپین های تبلیغاتی آنلاین را برای برندها آسان تر می کند.

این ابزارها در رویداد سالانه Google Marketing Live غول جستجو که امروز در سانفرانسیسکو برگزار شد، معرفی شدند. آنها به لیست رو به رشد ویژگی های هوش مصنوعی مولد که این شرکت در ماه های اخیر اعلام کرده است می پیوندند.

اولین مورد از پیشرفت‌هایی که امروز اعلام شد برای Google Ads عرضه می‌شود که برندها از آن برای اجرای تبلیغات در موتور جستجوی واحد Alphabet Inc. و وب‌سایت‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند. گوگل در حال افزودن یک ابزار هوش مصنوعی مولد است که کار ایجاد نسخه تبلیغاتی را آسان می کند. به گفته غول جستجو، می تواند به طور خودکار متن تبلیغاتی را بر اساس محتوای موجود در وب سایت یک برند تولید کند.

به عنوان مثال، یک فروشنده آنلاین دوچرخه می تواند این ابزار را با پیوندی به صفحه محصولی که دوچرخه کوهستان را توصیف می کند، ارائه دهد. با استفاده از اطلاعات آن صفحه، این ابزار می تواند چندین عنوان و توضیحات تبلیغاتی ایجاد کند. سپس تیم بازاریابی خرده‌فروش آنلاین می‌تواند مناسب‌ترین تکه‌های متن را انتخاب کند.

به گفته گوگل، ابزارهای هوش مصنوعی تازه معرفی شده آن نه تنها نسخه تبلیغاتی تولید می کنند، بلکه آن کپی را برای کاربران فردی سفارشی می کنند.

به عنوان مثال، این نرم افزار می تواند کلمه «مقرون به صرفه» را به متن آگهی دوچرخه کوهستان هنگام نمایش آن برای کاربرانی که در حال مرور گزینه های سطح ابتدایی هستند، اضافه کند.

گوگل همچنین به دنبال تسهیل جنبه های دیگر کمپین های تبلیغاتی آنلاین است. غول جستجو در حال ارائه ابزار طراحی جدیدی به نام Product Studio است که به بازاریابان اجازه می دهد پس زمینه تصویر محصول را با اعلان های زبان طبیعی تغییر دهند. علاوه بر این، این ابزار می تواند به طور خودکار وضوح تصاویر را افزایش دهد.

گوگل در نظر دارد که برندها از این ابزار برای موارد استفاده چندگانه استفاده کنند. با Product Studio، خرده‌فروشی که چندین نسخه مختلف از یک محصول را می‌فروشد، می‌تواند به سرعت تصاویر جداگانه‌ای برای هر نسخه ایجاد کند. بازاریابان همچنین می توانند از این ابزار برای آزمایش انواع مختلف یک تبلیغ استفاده کنند تا زمانی که بیشترین فروش را پیدا کنند.

به عنوان بخشی از به روز رسانی که امروز اعلام شد، گوگل همچنین یک ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Performance Max را تقویت خواهد کرد. در ابتدا در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و به برندها اجازه می دهد تبلیغات را در سرتاسر جستجوی گوگل و چندین سرویس دیگر این شرکت اجرا کنند.

 Performance Max در حال به دست آوردن ویژگی های هوش مصنوعی است که به برندها امکان می دهد به طور خودکار متن و تصاویر را برای تبلیغات تولید کنند.

جری دیشلر، معاون رئیس و مدیر کل تبلیغات گوگل، در یک پست وبلاگ نوشت: «فقط وب سایت خود را ارائه دهید و هوش مصنوعی Google شروع به یادگیری در مورد نام تجاری شما می کند تا کمپین شما را با متن و سایر دارایی های مرتبط پر کند.

ما حتی تصاویر جدیدی را که فقط برای شما تولید می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم و به شما کمک می‌کنند تا در طیف وسیع‌تری از موجودی‌ها و قالب‌ها به مشتریان متمایز شوید.»

گوگل قصد دارد هوش مصنوعی مولد را نه تنها در ابزارهای تبلیغاتی خود بلکه در موتور جستجوی پرچمدار خود ادغام کند. در اوایل سال جاری، این شرکت یک نسخه آزمایشی از جستجوی گوگل را پیش‌نمایش کرد که پاسخ‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به پرسش‌های کاربران را بالاتر از نتایج استاندارد نشان می‌دهد.

وقتی کاربران محصولی را جستجو می کنند، این ویژگی فهرست های تجارت الکترونیکی را پیدا می کند که با توضیحات مطابقت دارد.

امروز در Google Marketing Live، این شرکت برنامه هایی را برای ادغام تبلیغات در نتایج جستجوی تولید شده توسط هوش مصنوعی فاش کرد. تبلیغات با توجه به هر درخواست کاربر سفارشی می شود.

برای مثال، اگر مصرف‌کننده‌ای از ویژگی جستجوی هوش مصنوعی گوگل برای مقایسه کوله‌پشتی‌های مسافرتی از یک برند خاص استفاده کند، ممکن است در تبلیغات کالاهای مشابه ساخته شده توسط تولیدکنندگان دیگر نمایش داده شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true