مورد تبلیغات پویا در دنیایی نامشخص - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مورد تبلیغات پویا در دنیایی نامشخص

هنگامی که همه گیری اتفاق افتاد و محدودیت های همه جانبه انگلیس را متوقف کرد ، بسیاری از تبلیغ کنندگان با ترمز کوبیدند ، کمپین ها را در حال اجرا متوقف کردند یا آنها را تا اواخر سال به تأخیر انداختند.

افزایش هزینه ها تنها دلیل نبود ، هرچند که قطعاً در این امر سهم داشت. برند ها همچنین در مورد اینکه آیا شرایط موجود نامناسب هستند و خلاقیت آنها در پس زمینه بحران جهانی بی تأثیر است.

در اینجاست که تبلیغات شخصی و پویا ارائه می شود.

سازگار شدن با دنیای واقعی در زمان واقعی

تبلیغات پویا چیست؟ بسیار ساده! ، این مکان های تبلیغاتی هستند که طیف وسیعی از نقاط داده فعلی را شامل می شوند ، از جمله مکان ، اطلاعات جمعیتی ، داده های محیطی مانند زمان روز یا آب و هوا ، و اطلاعات مربوط به کمپین در مورد پیشنهادات ویژه یا تبلیغات. با استفاده از این اطلاعات برای تبلیغات ، مارک ها می توانند بر اساس نیازها و زمینه های فعلی آنها ، ارتباط نزدیکتری با مصرف کنندگان ایجاد کنند.

Dynamic مارک ها را قادر می سازد تا خلاقیت خود را در زمان واقعی با مواردی که مصرف کنندگان تجربه می کنند تطبیق دهند – به عنوان مثال ، یک سوپرمارکت که غذای کباب را به عنوان موج گرما آغاز می کند ، یا یک نوشیدنی جشن در حالی که تیم فوتبال مورد علاقه شما گل می زند. ترکیبی از عناصر خلاق مختلف برای ساخت جذاب ترین نسخه یک تبلیغ باعث می شود مارک ها با تجربیاتی که مصرف کنندگان از آن مراقبت می کنند ، شناخته و همسو شوند.

این انعطاف پذیری به ویژه هنگامی مفید است که به تدریج از محدودیت های Covid-19 خارج می شویم و قوانین روز به روز تغییر می کنند. فراخوان برای فعالیت تبلیغاتی یک زنجیره رستوران می تواند در صورت لزوم بین تحویل آنلاین و صرف غذا در فروشگاه تغییر یابد ، بدون اینکه دوباره از ابتدا خلاقیت را دوباره انجام دهید. این همچنین بدان معنی است که مارک ها می توانند در مراحل مختلف محدودیت ها در سطح جهانی و منطقه ای واکنش نشان دهند و پیام های خود را متناسب با آن تطبیق دهند.

 

شخصی سازی قالب های جذاب و جذاب

وقتی کسی می گوید “خلاق پویا” ، ما اغلب به تبلیغات نمایش فکر می کنیم ، جایی که تصاویر ثابت و پیشنهادها برای تولید آگهی های شخصی ترکیب می شوند. اما همچنین می توان از خلاقیت پویا برای شخصی سازی انواع تبلیغات غوطه وری و احساسی مانند صوتی و تصویری استفاده کرد.

حتی با کمبود رفت و آمد گسترده در طول بیماری همه گیر ، مصرف کننده متوسط ​​انگلستان بیش از ۷۰ دقیقه در روز به گوش دادن به صدا و تقریباً ۱۰۰ دقیقه در روز به تماشای ویدیوی دیجیتال می پردازد. دومی برای مدتی از خلاقیت پویا پشتیبانی کرده است و اکنون مورد اول – از طریق پادکست ها ، برنامه های رادیویی و بلندگوهای هوشمند – به حزب می پیوندد.

تبلیغ کنندگان به طور فزاینده ای رویکردهای تبلیغات صوتی و تصویری خود را در یک استراتژی قرار می دهند. این رویکرد دو جانبه مشت محکمی در مبارزات دارد. تبلیغ کنندگان می توانند بلافاصله عناصری مانند صدای صوتی ، خطوط اسکریپت و تصاویر را بر اساس سرنخ های متنی و سیگنال های داده تنظیم کنند ، این باعث می شود خلاقیت بیشتر جلب توجه کند و به شکستن سر و صدا کمک کند.

در عمل ، مارك ها می توانند از ابزارهایی مانند صدای مصنوعی استفاده كنند ، كه گفتار انسان را بازآفرینی می كند و این لمس شخصی را در زمانی ایجاد می كند كه اهمیت دادن صدای حساس به ویژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همزمان ، امکان ایجاد نسخه های مختلفی از تبلیغات را بدون نیاز به ضبط میلیون ها صداگذاری مجزا فراهم می کند.

محور همه گیر به پویا

وقتی آینده نامشخص است ، تبلیغ کنندگان باید تمام موارد احتمالی را در نظر بگیرند – چابکی بهترین راه برای انجام این کار است.

در طی چند ماه گذشته ، ما دیدیم که واکنش سریع در برابر رویدادها چگونه می تواند مارک های تجاری را از بین ببرد و چگونه تبلیغات پویا به آنها اتفاق می افتد که اتفاق غیر منتظره رخ دهد.

ما می دانیم که چگونه KFC ، با رعایت الزامات بهداشتی ، کمپین “Finger Lickin” خود را متوقف کرد و به عنوان مثال بیمه کننده Geico آمریکا تبلیغاتی را به تصویر کشید که نمایانگر افراد بالای پنج سال است.

اما این توانایی فروش است. مارک های معتبر برای پویایی لازم نیست موجودی موجود را که قبلاً خریداری کرده اید یا فرصت تبلیغاتی مداوم را هدر دهند. در محیط های برنامه ای ، شخصی سازی پویا به معنای مونتاژ یک آگهی در حال پرواز است – به طور بالقوه در انواع مختلف بینندگان.

به عنوان مثال ، در طی همه گیری ، Johnson & Johnson’s Listerine از نسخه خلاقانه ای پویا استفاده کرده و با ایجاد لحنی همدلانه ، خریداران پریشان را که با جلسات بی پایان بزرگنمایی و تحصیل در خانه روبرو هستند ، جلب می کند.

کمپین صوتی آن با درخواست “فقط ۳۰ ثانیه از روز شما برای تمرکز بر روی شما” ، قبل از بازنویسی اسکریپت خوانده شده سفارشی براساس روز هفته ، سن شنونده ، گزارش هوا ، مکان ، نوع دستگاه و قفل محلی شروع به کار کرد. وضعیت ، برای ساختن پیامی که بر عناصری مانند قدم زدن در پارک ، میکروب کشی و صبحانه هایی که تحت فشار هستند ، تأکید یا ضعیف شود.

آینده چابک است

با توجه به اینکه ردیف ها ، کنترل ها و چشم اندازهای Covid-19 نه تنها از بیننده به بیننده بلکه از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود ، تبلیغات در سال ۲۰۲۱ مانند یک بازی شطرنج ۴ بعدی احساس می شود – بازی ای که یک رویکرد پویا می تواند به بازاریابان کمک کند تا تسلط یابند.

جای تعجب نیست که PepsiCo می گوید استراتژی بازاریابی آینده خود را به چابکی متمرکز کرده است ، و مجبور است “بسیاری از سناریوهای مختلف بالقوه را براساس آنچه ما

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true