مورگان استنلی در لیبل بسته بندی AWT سرمایه گذاری می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مورگان استنلی در لیبل بسته بندی AWT  سرمایه گذاری می کند

میشل زلر ، رئیس AWT اظهار می دارد: “ما از همکاری با مورگان استنلی Capital Partners وقتی وارد مرحله بعدی رشد خود هستیم بسیار هیجان زده هستیم.”

شرکت هولدینگ فن آوری های پیشرفته وب، که به عنوان لیبل ها و بسته بندی های AWT و لیبل های بهداشت Citation فعالیت می کند ، اعلام کرد که وجوه سرمایه گذاری تحت مدیریت مورگان استنلی سرمایه شرکا (MSCP) ، تیم سهامداران خصوصی متمرکز در بازار متوسط ​​در مدیریت سرمایه گذاری مورگان استنلی با دفتر مرکزی در نیویورک ، نیویورک ، سرمایه گذاری در AWT را از Mason Wells ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در غرب میانه به پایان رساند.

میشل زلر ، رئیس AWT Labels & Packaging ، اظهار می دارد: “ما از همکاری با مورگان استنلی Capital Partners وقتی وارد مرحله بعدی رشد خود هستیم بسیار هیجان زده هستیم.”
“با پشتیبانی ، تخصص ، دانش صنعت عمیق و شبکه MSCP در بسته بندی ، ما قصد داریم ضمن ادامه ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان ، قابلیت های فعلی و ردپای جغرافیایی خود را گسترش دهیم.”

دفتر مرکزی آن در مینیاپولیس ، MN ، AWT ارائه دهنده برچسب و لیبل و راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر متمرکز بر مراقبت های بهداشتی ، مراقبت های شخصی ، غذا و نوشیدنی ، خانگی و بازارهای نهایی OEM / Industrial است.

AWT در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد و از سه مرکز در ایالات متحده فعالیت می کند و دارای سه موقعیت برتر در بازار لیبل های تجهیزات پزشکی و لیبل های آزمایشات بالینی است.
AWT از طریق رویکرد طراحی محصول نوآورانه و سرعت سریع در بازار ، به مشتریان کمک می کند تا نیازهای کاربردی مهم برای مأموریت را برطرف کنند.

اریک کانتر ، مدیر عامل شرکت مورگان استنلی Capital Partners می گوید: “ما از همکاری با AWT و تیم مدیریتی با استعداد آن بسیار هیجان زده هستیم.
این تیم یک پلتفرم خارق العاده ساخته است که بازارهای جذاب و دفاعی با بهترین کیفیت تحقیق و توسعه در کلاس را ارائه می دهد.
ما با سرمایه گذاری در دارایی ها ، توانایی ها و تیم مدیریتی و ادامه ارائه راه حل های نوین بسته بندی از طریق ابتکارات و اقدامات ارگانیک ، مشتاقانه منتظر موفقیت قبلی شرکت هستیم. ”

Kanter به عنوان بخشی از معامله به رئیس AWT تبدیل خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true