true
-بخشیدن محصولات و خدمات ارزشمند:
بسیاری از برنامههای بازاریابی ویروسی، كالا و خدمات ارزشمندی را برای جلب توجه هدیه میدهند مثل: خدمات ایمیل رایگان، اطلاعات رایگان برنامههای نرم افزاری رایگان كه وظایف قوی را نشان میدهد.
– فراهم كردن انتقال آسان برای دیگران:
ویروس زمانی منتشر میشود كه زمینه اش برای انتقال آسان باشد. رسانهای كه پیام بازاریابی ما را حمل میكند، باید برای انتقال و جایگزینی آسان و راحت باشد
– گسترش به طور آسان از كوچك به بسیار بزرگ:
برای خیلی زود منتشر شدن متد انتقال از كوچك به بسیار بزرگ به طور سریع قابل گسترش باشد.
– بهره برداری از انگیزهها و رفتارهای مشترك و معمول:
یك نقشه با هوش بازاریابی ویروسی از انگیزههای مشترك افراد برای انتقال بهره میگیرد.
– استفاده هم اكنون از شبكه ارتباطی :
بسیاری از افراد اجتماعی هستند. افراد در اینترنت روابطشان را توسعه میدهند آنها وبسایتهای مورد علاقه شان را انتخاب میكنند. باید بیاموزیم كه پیامهای خود را در ارتباطات همزمان بین افراد قرار دهیم.
– منفعت بردن از دیگر منابع:
بیش ترین خلاقیت برنامههای بازاریابی ویروسی استفاده از منابع دیگر برای گفتن مقصود است مثلا قرار دادن یك متن یا گرافیك در وبسایتهای دیگر.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=2303
true
true