پروفسور فیلیپ کاتلر - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پروفسور فیلیپ کاتلر

پروفسور فیلیپ کاتلر بنیانگذار و رئیس گروه اجلاس بازاریابی جهانی است. او برجسته ترین متخصص در زمینه بازاریابی استراتژیک در جهان است که به طور گسترده ای به عنوان مخترع بازاریابی مدرن شناخته می شود.

کارهای اخیر کاتلر در جهت تکامل استراتژی و عملکرد بازاریابی برای در نظر گرفتن اینترنت ، جهانی شدن ، اشکال و فن آوری های بازاریابی جدید مانند وبلاگ نویسی و بازاریابی ویروسی ، او را در رتبه ۱۱ متفکر فعلی ۵۰ ، در لیست برترین متفکران کسب و کار جهان ، قرار داده است. او توسط انجمن بازاریابی آمریکا به عنوان اولین رهبر در اندیشه بازاریابی انتخاب شد و توسط کتاب راهنمای تفکر مدیریت ، بنیانگذار مدیریت بازاریابی مدرن نام گرفت.

کاتلر استاد برجسته بازاریابی بین المللی S.C Johnson و Son در دانشکده مدیریت Kellogg ، دانشگاه Northwestern است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه شیکاگو و دکتری خود را دریافت کرد. در MIT ، هر دو در اقتصاد.

وی در دانشگاه هاروارد در رشته ریاضیات و در رفتارهای رفتاری در دانشگاه شیکاگو کار فوق دکتری انجام داد.

پروفسور کاتلر بیش از ۵۲ کتاب در مورد همه جنبه های بازاریابی ، از جمله پرکاربردترین کتاب درسی بازاریابی در مدارس کسب و کار فارغ التحصیلان در سراسر جهان ، به نام مدیریت بازاریابی ، تألیف کرده است که اکنون در دوازدهمین چاپ خود است.

وی بیش از ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر از جمله Harvard Business Review ، Sloan Management Review ، Journal of Marketing ، Management Science و Journal of Business Strategy منتشر کرده است.

وی برای IBM ، جنرال الکتریک ، AT&T ، Honeywell ، Bank of America ، Merck و دیگران در زمینه های استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی ، سازمان بازاریابی و بازاریابی بین المللی مشورت کرده است. وی همچنین به دولتها در مورد چگونگی توسعه و تعیین مهارتها و منابع شرکتهای خود برای رقابت جهانی توصیه کرده است.

پروفسور کاتلر دارای جوایز عمده ای از جمله جایزه مربیان بازاریابی برجسته انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) و جایزه مربی ممتاز از آکادمی علوم بازاریابی است. سازمان بین المللی فروش و بازاریابی (SMEI) او را بازاریاب سال معرفی کرد و انجمن بازاریابی آمریکا او را “تأثیرگذارترین بازاریاب در تمام دوران” توصیف کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true