درباره اجلاس جهانی بازاریابی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
درباره اجلاس جهانی بازاریابی

درباره اجلاس جهانی بازاریابی مطالب بسیاری دیدم اما بهتر بود که خودم مستقیما از سایتش دیدن می کردم.

پس به سایت اجلاس جهانی بازاریابی رفتم و در قسمت تماس با ما و درباره ما مطالب زیر را دیدم.

خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

بازاریابی مناسب با برند شما و اصول آن صادق است. صادق به مشتریان ، اهداکنندگان ، مشتریان احتمالی و عمومی. وفادار به نیازها ، اهداف و ارزش سرمایه گذاری شما. و مهمتر از همه ، در مورد شما صادق است.

بیش از سه دهه است که بازاریابی Summit نتایج اثبات شده ای را برای مشتریان تجاری ، غیر انتفاعی و دولتی به ارمغان آورده است.

ما استراتژی های مبارزات انتخاباتی ، بسترهای پیام رسانی و تاکتیک های خلاقانه شما را با تحقیق ، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی که حقیقت منحصر به فرد شما را برای رای دهندگان ملی ، منطقه ای و محلی به تصویر می کشد ، شکل می دهیم. برنامه های مستقیم ، دیجیتالی و رسانه های اجتماعی ما پیام مناسب را در زمان مناسب در مقابل مخاطبان مناسب قرار می دهد. هر چیزی که برنامه ریزی ، پیشنهاد و تولید می کنیم با چهار استاندارد ارزیابی می شود: معنی دار ، به یاد ماندنی ، انگیزشی و قابل اندازه گیری.

اگرچه ممکن است در دنیای بدبینانه تبلیغات و بازاریابی شیک به نظر نرسد ، اما مردم ما معتقدین واقعی هستند که مسئولیت های فردی و جمعی را به عنوان متولیان برند شما بر عهده می گیرند. ماموریت شما به اشتیاق ما تبدیل می شود و ما متعهد می شویم که سطح بالاتری از مشارکت و اقدام مشتری ، وفاداری بیشتر به نام تجاری ، افزایش درآمد و بازده بیشتر سرمایه گذاری و حقوق صاحبان سهام را برای شما ایجاد کنیم.

حقیقت این است … شما لیاقت چیزی کمتر ندارید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true