آدریان رابینسون غول تبلیغاتی درگذشت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آدریان رابینسون غول تبلیغاتی درگذشت

آدریان رابینسون ، مدیر بازنشسته تبلیغات و ارتباطات در ۸۷ سالگی درگذشت.

رابینسون در سال ۲۰۱۹ بعنوان مدیر عامل بازاریابی مشاوران محدود پس از  بیشتر از۳۰ سال در پست بالای مدیریتی بازنشسته شد.
این شرکت اکنون توسط پسر بزرگش ، مارلون اداره می شود.

رابینسون مدتی بود که بیمار بود. وی مدیر ارتباطات همچنین مدیر سابق گردشگری بود.

ذینفعان در صنعت تبلیغات از رابینسون استقبال کردند.

کارمن پترسون می گوید: “آدریان حرفه ای و پخش کننده حرفه ای تبلیغات با صدای مخملی بود.”

او خاطرات خوبی از رابینسون به عنوان روزنامه نگار جوان و مدیر ایستگاه های رادیویی پیشرو رادیو غرب و رادیو شمال شرقی داشت.

او می گوید: “من آرزو داشتم که با توجه به استانداردهای او در پخش نقش داشته باشم. ای کاش اعضای فعلی برادران تبلیغاتی و پخش کننده این امتیاز را داشتند که مانند بسیاری از ما” پای او بنشینند “.

لنی لیتل وایت ، یکی دیگر از تمرین کنندگان ارتباطات ، گفت که رابینسون در این زمینه تغییر ایجاد کرده است.

وایت می گوید: “آدریان رابینسون یکی از پیشگامانی بود که با ایجاد یک آژانس بومی با شرکای محلی در هویت جامائیکایی به صنعت تبلیغات کمک کرد.”

مشاوران بازاریابی محدود در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون جوایز متعددی ، از جمله جوایز The Gleaner و Radio Jamaica Limited ، برای کارهای برجسته در تبلیغات دریافت کرده است.

خبر بازنشسته شدن این غول تبلیغاتی دو سال پیش:

مشاوران بازاریابی محدود GM جدید دریافت می کند

پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از حضور در رأس یکی از شرکتهای بازاریابی و تبلیغاتی جامائیکا ، آدریان رابینسون ، رئیس و مدیرعامل مشاوران بازاریابی محدود ، با انجام کارهای روزانه شرکت به پسر بزرگش مارلون ، در حال بازنشسته شدن است.

مشاوران بازاریابی محدود در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون جوایز متعددی ، از جمله جوایز The Gleaner و Radio Jamaica Limited ، برای کارهای برجسته در تبلیغات دریافت کرده است.

رابینسون ، که در اواخر این ماه ۸۵ ساله می شود ، به The Gleaner گفت که تصمیم گرفت در سال ۱۹۶۴ ، پس از حرفه ای در پخش ، هنگامی که به عنوان رادیو به آگهی تبلیغاتی Gerry Dunlop (GDA) پیوست ، به دنیای تبلیغات جهش کند. و مدیر تلویزیون ، اما این فقط حدود شش سال طول می کشید.

“من تا سال ۱۹۷۰ در GDA بودم ، و تصمیم گرفتم که می خواهم وارد شغلی شوم که از تبلیغات سودآورتر بود و بنابراین تصمیم گرفتم ، باور کنم یا نه ، به تجارت مبلمان اداری بپردازم. رابینسون در مصاحبه ای با این آژانس گفت: “من شرکتی به نام The Office Furniture Company تاسیس کردم ، و بعد از چند ماه که در آن بودم ، متوجه شدم خرید و فروش چیزها واقعاً جایی نیست که من فکر می کردم.” دفتر در خیابان لیدی ماسگریو در سنت اندرو.

او گفت که علاقه چندانی به تجارت مبلمان نداشت و بنابراین به تبلیغات بازگشت و با دو فرد دیگر همفکر خود پیوند زد که منجر به ایجاد CGR Communications شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true