چهار مرحله ای که یک تولید کننده بسته بندی برای افزایش چابکی انجام می دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چهار مرحله ای که یک تولید کننده بسته بندی برای افزایش چابکی انجام می دهد

در مورد همکاری Rockwell Automation با Harpak-ULMA در جدیدترین Innovation Spotlight ما بیشتر بیاموزید و ببینید چگونه استراتژی تحول دیجیتالی این سازنده ماشین از IIoT و AR برای گسترش آنچه برای آن و کاربران نهایی آن امکان پذیر است استفاده می کند.

برای بسته بندی OEM Harpak-ULMA ، ارزش تحول دیجیتال در توانایی آن برای کمک به کاربران نهایی برای سازگاری بهتر با تغییرات بازار است. بنابراین ، آنها یک استراتژی تحول دیجیتالی چهار مرحله ای ایجاد کرده اند که در مورد گسترش آنچه ممکن است نه تنها در عملیات خود ، بلکه در کاربران نهایی آن است.

این سازنده ماشین آلات بسته بندی و راه حل های اتوماسیون خط به پایان بسته بندی ، سفر تحول دیجیتالی خود را در اکتبر ۲۰۱۸ آغاز کرد. هدف از ابتکار چند مرحله ای که چندین سال طول می کشد ، حمایت از رشد درآمد و ایجاد خطوط تجاری جدید برای شرکت است. رهبران شرکت همچنین می خواهند با ارائه دستگاه های بسته بندی هوشمند و متصل به یکدیگر ، آنچه را که ممکن است در بازارهای غذایی ، پزشکی و صنعتی برای مشتریان ممکن است ، تغییر دهند.

برای Harpak-ULMA ، ارزش تحول دیجیتالی در توانایی آن برای کمک به کاربران نهایی برای سازگاری بهتر با تغییرات بازار است.

کوین روچ ، رئیس Harpak-ULMA می گوید: “تحول دیجیتال به دلایلی پا دارد.” “این کار به ما کمک می کند تا بیشتر کار کنیم و سریعتر پیش برویم ، با استفاده از داده ها موانع سنتی تغییر – یعنی زمان ، هزینه و ریسک – آسان تر برای دستکاری.”

بهبود چابکی

این شرکت ابتکار تحول دیجیتالی خود را با نقشه راه فناوری که شامل چهار مرحله است ، آغاز کرد.

مرحله اول ایجاد یک پایه هوشمند و متصل برای کاربران نهایی با مهاجرت به یک پلت فرم کنترلی استاندارد و استاندارد بود. Harpak-ULMA استاندارد سازی روی کنترل ها و اجزای سازنده Rockwell Automation را انتخاب کرد و یک پایه معماری باز برای ماشین های هوشمند و متصل را فراهم کرد.

علاوه بر این ، Rockwell Automation Strategic Alliance Partner PTC سازگاری از پیش یکپارچه را با راه حل های کنترل Rockwell Automation ارائه می دهد. برنامه های کاربردی نرم افزار اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) PTC – واقعیت افزوده Vuforia® (AR) و اتصال صنعتی Thingworx® – به تصور مجدد نحوه عملکرد و نگهداری مردم از دارایی های تولید کمک می کند.

مرحله دوم شامل اجرای گردش کار AR برای کمک به افزایش بهره وری بود.

روچ معتقد است: “از دیدگاه تأثیر مشتری ، توانایی ارائه آموزش یا راهنمایی بصری فوری و یا همکاری با یک منبع متخصص ، این بازی را تغییر می دهد.”

با تخصص و راهنمایی بصری که از طریق فناوری AR ارائه می شود ، Harpak-ULMA می تواند از کاربران نهایی از هر کجا پشتیبانی کرده و قابلیت های جدیدی مانند آزمایش های پذیرش مجازی کارخانه را معرفی کند. در همین حال ، کاربران نهایی می توانند از این فناوری برای کاهش منحنی های یادگیری اپراتور و زمان پرواز استفاده کنند.
ایجاد بینش جدید

Harpak-ULMA پیشرفت چشمگیری در مرحله دوم داشته است و اکنون در مرحله سوم در حال انجام است که شامل ترکیب نقاط تماس IIoT بیشتر است. این اساساً ماشین های بسته بندی را با دوقلوهای دیجیتالی آنها ترکیب می کند تا تجربیات عملیاتی پیشرفته و ادغام اطلاعات را ارائه دهد.

روچ توضیح می دهد: “گسترش وسعت و عمق IIoT تعبیه شده به ما امکان می دهد با برنامه های پیشرفته IIoT ادغام شویم که عملیات دقیق ماشین را در زمان واقعی در معرض دید کارکنان تولید قرار می دهد.”

برای کاربران نهایی ، داده های بیشتر به این معنی است که اطلاعات تولید در زمان واقعی بیشتر برای کارکنان و تشخیص های موجود در دسترس است.

او می گوید: “در این مرحله ، ما در حال گسترش قابلیت های AR برای ارائه مجموعه ای عمیق تر از قابلیت های زمان واقعی هستیم که به کارکنان اجازه می دهد آنچه را که ما آن را دید اشعه ایکس می نامیم ، داشته باشند.” “افشای دوقلو دیجیتالی یک دستگاه راهی تعاملی برای یادگیری بیشتر و تشخیص بهتر است.”

به عنوان مثال ، اگر تکنسین ها در مورد مشکلات دستگاه هشدار می دهند ، نیازی به خاموش کردن دستگاه ندارند ، مراحل قفل/برچسب زدن را انجام می دهند و کابینت کنترل را برای بررسی مشکل باز می کنند. در عوض ، آنها فقط می توانند از هدست AR ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی برای نگاه کردن به دوقلو دیجیتالی دستگاه و تشخیص عیب استفاده کنند.

پیش بینی های آینده

چهارمین مرحله از تحول دیجیتالی Harpak-ULMA استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) در حجم وسیعی از داده های جمع آوری شده در طول تولید است. این تلاش ، در حالی که هنوز در مرحله برنامه ریزی است ، به شرکت اجازه می دهد تا با معرفی خدمات تعمیر و نگهداری و معیارهای پیش بینی مبتنی بر ابر ، مدلهای تجاری جدیدی ایجاد کند.

روچ خاطرنشان می کند: “این مرحله نهایی نشان دهنده یک مرحله تکاملی برای مشتریان از نظر ارتباط با نصب آنها است.” “راه حل های داده بزرگ که از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می کنند ، جام مقدس تجزیه و تحلیل پیش بینی نگهداری در بازارهای ما را قابل دستیابی می کند.”

برای کاربران نهایی ، تعمیر و نگهداری پیش بینی کننده می تواند به کاهش خرابی های برنامه ریزی نشده و همچنین تغییر ساختار نگهداری و مدل های هزینه کمک کند. و معیارسازی در سطح صنعت به آنها فرصتی می دهد تا درک جدیدی از اثربخشی فرایندهای تولید خود داشته باشند.

البته عملی شدن این مفاهیم در محیط های تولید با چالش هایی همراه خواهد بود.

روچ اذعان می کند: “ما باید نگرانی های مربوط به مالکیت داده ها را برطرف کرده و از طریق مسائل مربوط به اتصال که با نظارت پیش بینی تعمیر و نگهداری بوجود می آید کار کنیم.” “اما اینطور نیست که سابقه نداشته باشد. اگر می توان این کار را برای موتورهای هواپیما انجام داد ، می توان برای محیط تولید بسته بندی نیز انجام داد. ”

بسته بندی - اخبار بسته بندی - تکنولوژی بسته بندی

به عنوان یک OEM ، چگونه با چالش های بازار همگام می شوید؟ این کتاب الکترونیکی از Rockwell Automation توضیح می دهد که پاسخ این است: با ماشین آلات و تجهیزات هوشمند مجهز به اطلاعات که از فناوری پیشرفته استفاده می کنند-و بر پایه ای ساخته شده اند که به طور ایمن و ایمن به محیط تولید و فراتر از آن متصل می شود.

برای بارگیری کتاب الکترونیکی اینجا را کلیک کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true