true
– اندازه: اگر ویروس محتوایش شامل ویدئو كلیپ باشد، ممكن است برای دریافتكننده خیلی بزرگ باشد اما امروزه این مشكل برطرف شده چنان كه mailbox دارای ظرفیت بیشتری برای دریافت فایلهای بزرگ شدهاند.
– ساختار واسطه: یك نبرد بازاریابی ویروسی موفق نخواهد بود، اگر پیام در Format باشد كه بیش ترین افراد نمی توانند استفاده كنند.
ضمیمه ایمیل: بسیاری از افراد پیامها را هنگامی دریافت میكنند كه در محل كار هستند و نرم افزارهای Anti-Virus Software یا firewalls شركت میتواند از دریافت یا دیدن این ضمیمهها به وسیله افراد جلوگیری كند.
– سازوكار ارجاع طاقت فرسا: برای موفقیت یك نبرد بازاریابی ویروس باید استفاده از آن آسان باشد.
– كارشكنی: مخصوصا در مورد سبك مخفی بازاریابی، كشف ماهیت بازاریابی یك مبارزه مردمی ممكن است علت ارتباطات اجتماعی مشابهی باشد برای مطلع كردن مردمی كه قصد و نیت تجارتی دارند و یك تحریم رسمی یا غیر رسمی برای شركت یا كالای مورد بحث را ترویج میدهند.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=2301
true
true