موانع برسرراه بازاریابی ویروسی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
موانع برسرراه بازاریابی ویروسی

– اندازه: اگر ویروس محتوایش شامل ویدئو كلیپ باشد، ممكن است برای دریافت‌كننده خیلی بزرگ باشد اما امروزه این مشكل برطرف شده چنان كه mailbox دارای ظرفیت بیشتری برای دریافت فایل‌های بزرگ شده‌اند.

– ساختار واسطه: یك نبرد بازاریابی ویروسی موفق نخواهد بود، اگر پیام در Format باشد كه بیش ترین افراد نمی توانند استفاده كنند.

ضمیمه ایمیل: بسیاری از افراد پیام‌ها را هنگامی دریافت می‌كنند كه در محل كار هستند و نرم افزارهای Anti-Virus Software یا firewalls شركت می‌تواند از دریافت یا دیدن این ضمیمه‌ها به وسیله افراد جلوگیری كند.

– سازوكار ارجاع طاقت فرسا: برای موفقیت یك نبرد بازاریابی ویروس باید استفاده از آن آسان باشد.

– كارشكنی: مخصوصا در مورد سبك مخفی بازاریابی، كشف ماهیت بازاریابی یك مبارزه مردمی ممكن است علت ارتباطات اجتماعی مشابهی باشد برای مطلع كردن مردمی كه قصد و نیت تجارتی دارند و یك تحریم رسمی یا غیر رسمی برای شركت یا كالای مورد بحث را ترویج می‌دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true