رازهایی از بازاریابی وابسته - اصول بازاریابی پرسود- اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهایی از بازاریابی وابسته

آنچه که قبل از شروع به آن نياز داريد.

اگر در ابتداي کار بازاریابی ، پول زيادي عايدتان نمي‎شود و واقعاً مي‎خواهيد با بازاریابی از توليدات ديگران درآمدي نصيبتان شود
لازم است تا نکاتي را انجام دهيد.
در اينجا، راهنمايي‎هاي اساسي گفته شده است تا به شما کمک کند که قبل از استفاده از هرگونه برنامه رايانه‎اي وابسته، کارهايي را که بايد انجام دهيد سرو سامان بخشيد.

نياز اصلي هر برنامه وابسته موفق اين است که يک وب سايت مخصوص به خود داشته باشد، زيرا اين امکان مهياست تا از طريق سايت خريد کرد و به تبليغ کالاها و خدمات پرداخت و اين استراتژي مورد نظر است.

تاسيس و تنظيم يک وب سايت که کانون توجه ويژه‎اي دارد، از تمامي تغييرات جهان براي موفقيت برنامه شما استفاده مي‎کند.
به خاطر داشته باشيد که وب سايت شما نبايد با تعداد زيادي از فلش‎ها، انيميشن‎ها و يا ديگر صداها پيچيده شود.

در حقيقت، اگر شما توجه خود را در بازاریابی وابسته به استراتژي‎هاي معطوف کنيد که کار بر خانگي را هدف گرفته باشد، بهتر است فعاليت خود را از طريق سايتي که پس از اتصال به اينترنت به سرعت بارگيري مي‎شود، دنبال کنيد.

بازاریابی اینترنتی

وقتي که توانستيد از وب سايت رايگان استفاده کنيد، اگر با نامي که متعلق به حوزه شماست وارد شويد خواهيد ديد که کار با برنامه‎هاي وابسته آسانتر مي‎شود.
امروزه، بدست آوردن يک نام مربوط به حوزه فعاليتي و قرار دادن آن بر سرويس دهنده دور دست بسيار آسان و ارزان است.
بعضي شرکت‎ها هر دو سرويس را با هزينه کمتر از يک ماه براي شما فراهم مي‎آورد.

اغلب، ممکن است آنها يک نرم افزار اصلي داشته باشند تا به شما کمک کنند که صفحات خود را طراحي و از سرويس دهنده بارگيري کنيد، حتي اگر شما خيلي چيزي از تکنولوژي مربوطه سر در نياوريد.

sol.bis سايت مناسبي است که شما مي‎توانيد اين گونه نرم افزار را در آن کنترل نماييد.
نکته مهم ديگر اين است که اطلاعات ارتباطي شما با توجه به ارتباط شما با برنامه وابسته چه خواهد بود.

اين مي‎تواند شامل يک آدرس ايميل و يک آدرس پستي باشد.

آدرس ايميل بايد آدرسي باشد که شما آن را صرفاً براي کار بازاریابی  خود ساخته ايد.

ممکن است گرفتن يک آدرس ايميل رايگان راحت‎تر و مفيد‎تر باشد، اما اگر با ديد حرفه‎اي‎تر به موضوع نگاه کنيد، خواهيد ديد که آدرس ايميل در حکم راهنمايي است که افراد را به تجارت مربوطه هدايت مي‎کند.

زماني که يک نام مربوط به حوزه فعاليتي خود دريافت کرديد، مجاز هستيد که از يک آدرس ايميل استفاده کنيد.
اگر چنين است، از اين راه برويد و آن را براي هر تماس ايميلي به کار نبريد.

نماي آدرس ايميل شما مشخص مي‎کند که شما مي‎خواهيد به کجا صورت حساب‎هاي مالي تان فرستاده شود.
اگر مطمئن نيستيد که چنين امکاني در اختيار داريد، به خانه بياييد و از وجود صندوق پستي، اطمينان حاصل کنيد.

سرویس پرداخت

پرداخت به صورت آنلاين راهي است مناسب براي دريافت آسان وجوه حاصل از بازاریابی و در جريان درآمدها بودن.
از اين جهت، شما ممکن است بخواهيد تا براي افتتاح حساب در يکي از سرويس‎هاي معتبر آنلاين که وجوه را ارسال و دريافت مي‎کند، اقدام کنيد.

Pay Pal يکي از اين سرويس‎هاست.
بسياري مردم با Pay Pal آشنا هستند و فقط تعداد کمي از آنها مي‎دانند که چگونه از آن براي ارسال پرداختي‎ها استفاده کنند.
يکي ديگر از گزينه‎هاي مشهور Click Bank است که خدماتي مشابه خدمات Pay Pal ارائه مي‎دهد.
تمامي اين راه‎ها معتبر و سريع هستند و براي شما بخش‎ها و جزئيات مالي فراهم مي‎آورند که به شما اجازه مي‎دهد تا به راحتي از درآمدهايتان نگهداري کنيد.

آخرين وسيله‎اي که قبل از استفاده از يک برنامه بازاریابی وابسته بايد آن را نصب کنيد، برنامه‎اي است که بتواند وب سايت تبليغاتي را ارتقا بخشد.

اين بدان معنا خواهد بود که شما روشي در اختيار داريد که جملات و کلمات کليدي را با سايت شما مرتبط مي‎سازد.

سايت را در موتورهاي جستجوي اصلي قرار مي‎دهد و هم چنين مطالب آماده‎اي دارد که مي‎تواند متناوباً به سايت بيفزايد.
به علاوه، شما در فهرست تجاري چندين سايت آنلاين قرار داريد که مي‎توانيد در آن URL خود را بفرستيد.
اطمينان حاصل کنيد که کاربران هنگام جستجو مي‎توانند سايت شما را پيدا کنيد.
زيرا اينجا مکاني است که معاملات بازرگاني بعدي شما از آنجا ناشي مي‎شود.

هم چنين، شما به مطالب جديدي نياز داريد تا سايت را تدريجاً و از زماني به زمان ديگر تغيير دهيد.
در نتيجه مردم حق دارند که مرتباً از سايت بازديد کنند.
تمامي اين روش‎ها به طور چشمگيري موجب رشد شانس‎هاي تبليغاتي در سايت مي‎شوند.

چگونه بهترين کالا با بهترين درآمد و بيشترين تقاضا را مي‎توان برگزيد

براي موفق بودن در بازاریابی وابسته تنها نمي‎توان به استفاده از يک برنامه اکتفا کرد. اين بدان معناست که بايد به روش و رويه کار عميقاً فکر کرد و اطمينان حاصل کرد که از برنامه‎اي استفاده مي‎شود که براي شما فرصت‎هاي مال اندوزي فراواني فراهم مي‎کند.

در اينجا راهنمايي‎هايي آورده شده تا به شما کمک کند تا تشخيص دهيد که چه محصولات و کالايي مي‎تواند بيشترين درآمد را براي شما به ارمغان بياورد.
يکي از موضوعاتي که در اين رابطه بايد در مورد آن تعمق شود اين است كه کجا مهارت، تخصص و استعدادهايتان مي‎تواند شکوفا شود و حضور موثرتري داشته باشد.

يکي از نکات اصلي که هنگام انتخاب بهترين کالاها بايد در نظر داشت اين است که بفهميم از کالاي مورد نظر چقدر و چه مي‎دانيم.
به عنوان مثال، کسي که چندين سال در سيستم ارتباطات از راه دور کار کرده است اطلاعات نسبتاً جامعي راجع به علم تلفن، سرويس‎هاي مربوطه و تکنولوژي‎هايي که در صنعت مورد استفاده قرار مي‎گيرند، دارد.

اين شخص مي‎تواند به خوبي سايتي را طراحي کند که جايگاه مناسبي براي تبليغات دست‎اندرکاران سيستم‎هاي ارتباطي از راه دور، سرويس‎ها، متصديان و عاملان باشد.

به ياد داشته باشيد که استفاده از بانک اطلاعاتي تان به شما اجازه مي‎دهد تا راه‎هاي خلاقانه‎اي کشف کنيد که کاربران حقيقي را به سمت سايت شما هدايت کند.

آنها يکي پس از ديگري بخش حقيقي از بازار خواهند بود که به تبليغات علاقه مندند و در نتيجه فرصت‎هاي طلايي براي کسب درآمد بالا و مداوم فراهم مي‎آورند.
يکي ديگر از اصول انتخاب بهترين کالاها و محصولات اين است که موقعيت‎هاي مناسب را جستجو و روي آنها کار کنيد.
يافتن يک گروه يا يک بخش تجارتي که به نظر مي‎رسد از چشم بازاريان درو افتاده‎اند مي‎تواند آن ايده‎اي باشد که شما براي توليد يک برنامه بازاریابی موفق به آن نياز داريد.

با ارتقا و توسعه خود و تبليغاتتان براي اشخاص و شرکت‎هايي که خيلي مورد توجه نبوده‎اند شما به سرعت عرصه‎اي براي خود به وجود آوريد که رقابت در آن کمتر است و بدين ترتيب مي‎توانيد پتانسيل خود را براي کسب درآمد بالا تقويت کنيد.
روش سوم اين است که نگاه ساده‎اي به آنچه که در مسير بهبود و ارتقاي کالا در دسترس است، بيندازيد.
اين امر مي‎تواند با کنترل راه‎هاي ارتقا و بهبود که برنامه وابسته ارائه مي‎دهد، انجام شود.

اگر علاقه چنداني نداريد تا وب سايت خود را ارتقاء گسترش دهيد.

کمي زمان صرف کنيد و اندازه و ميانگين درآمد صنايع مختلف که در گزينش کالا نمايان مي‎شود، بررسي کنيد.
به عنوان مثال، شما تصميم مي‎گيريد که به عنوان انجام بخشي از استراتژي کارتان، به دنبال ارتقا و گسترش سرويس‎هاي قانوني برويد و به آن علاقه مند شويد. اعداد و ارقامي بدست آوريد که نشان دهد سرويس‎هاي واسطه و موسسات حقوقي سالانه چه درآمدي کسب مي‎کنند.

اگر اين ارقام اميدوار کننده به نظر آيد، شما مي‎توانيد وب سايتي را توسعه دهيد که براي تبليغات مربوط به شرکت‎هاي حقوقي، سرويس‎هاي قضايي و حتي هزينه‎ها و ملزومات شرکت‎هاي قانوني و حقوقي مناسب است. اين روش مي‎تواند منجر به فرصت‎هاي طلايي درآمدزايي شود.

مهم است به ياد داشته باشيد تعيين اين که از چه روشي براي برنامه بازاریابی وابسته استفاده کنيد، ممکن است کمي وقت گير باشد.
اگر افرادي که وارد برنامه بازاریابی وابسته شوند ديد شفافي از آنچه که مي‎خواهند انجام دهند و چرايي آن دارند، ديگر نيازي نيست که در گزينش‎هاي خود زمان صرف کنيد، تحقيقات انجام دهيد و حتي از ديگران راجع به پتانسيل‎هاي موفقيت پرسش کنيد.

به خود اجازه ندهيد که به راحتي نااميد شويد زيرا همه چيز، از همان ابتدا که شروع به اين کار کرديد به شفافي کريستال نيست. کمي بردباري به خرج دهيد و به خود زمان دهيد تا کالاهايي که ارزش پيشرفت و ارتقا را دارند شناسايي کنيد.
اين بخش از برنامه به شما کمک خواهد کرد که نسبت به موفقيت برنامه اميدوارتر شويد.

در آخر، شما توليدات و کالاهايي را خواهيد يافت که باعث موفقيت شما در بازاریابی وابسته مي‎شود و نه تنها درآمد بالايي براي شما به ارمغان مي‎آورد بلکه رضايت مندي شخصي را نيز به همراه دارد.

مهم ترين شبکه‎هاي وابسته معرفي شده در اينترنت

وقتي شما تصميم مي‎گيريد که به دنياي بازاریابی وابسته وارد شويد، بازارهاي بسياري وجود دارند که ارزش ملاحظه و تعمل را دارند.
در اينجا سه برنامه وجود دارد که توجه مردم را به خود جلب کرده است، تنها به اين خاطر که ثبات دارند و معتبرند.

شايد بهترين و معروف ترين اين برنامه‎ها ClickBank باشد:
ClickBank دلايلي وجود دارد که نشان مي‎دهد چرا مردم از وقتي ClickBank به بازار برنامه‎هاي وابسته وارد شد، از آن به عنوان يک گزينه جذاب و جالب ياد مي‎کنند.

اولين دليل اين است که درآمد حاصله از هر خريدي که با استفاده از پورتال تبليغاتي صورت مي‎گيرد، ظرف دو دقيقه پس از اتمام معامله به حساب شما واريز مي‎شود.

چون ClickBank چنين برنامه پيگيري جامعي مهيا کرده است، کاربران به راحتي مي‎توانند جريان امور را پيگيري کنند حتي اگر به عنوان بخشي از برنامه از چندين سايت ديدن کرده باشند.

اين نرم افزار در دسترس دو سويه وسيله‎اي است که به کمک آن ديگر نياز نداريد تا براي هر برنامه متفاوتي که روي آن کار مي‎کنيد حساب ClickBank جداگانه‎اي باز کنيد.
همه چيز مي‎تواند در حساب مرکزي ClikBank تنظيم شود و جزئيات معاملات آنقدر کافي خواهد بود تا به شما کمک کند معاملات را بر حسب جزئيات عملي که نشان دهنده ميزان درآمد شما از هر وب سايت است طبقه بندي کنيد.

با تبليغات بر روي وب سايت، شما هم چنين داراي پورتالي خواهيد بود که بازديدکنندگان را به سمت بازارهاي ClikBank هدايت مي‎کند.

هر خريدي که توسط پورتال شما در بازار انجام شود، کميسيوني براي شما به همراه خواهد داشت و همانند هر خريدي که از تبليغات وابسته انجام مي‎شود، در فهرست روزانه شما درج خواهد شد.
اين امر به شما اجازه مي‎دهد تا با استفاده از منابعي که ClikBank فراهم مي‎آورد، پتانسيل درآمدي خود را افزايش دهيد.

paydotcom هم گزينه‎اي مناسب در شبکه‎هاي وابسته است. همانند ClikBank، PayDotCom استفاده آسان از برنامه وابسته دو سويه را فراهم کرده و به شما اجازه مي‎دهد که اعداد و ارقامتان را در زمان محاسبه و بررسي کنيد.
شما مي‎توانيد به راحتي چنين اطلاعاتي را همانند تعداد کليک‎هايي که بر روي تبليغات صورت گرفته و تعداد کميسيون‎هايي که از طريق پورتال روي وب سايتتان و از هدايت بازديدکنندگان به بازارها حاصل شده پيگيري کنيد.

يکي از مزيت‎هاي PayDotCom اين است که اين برنامه شما را با حساب PayPal خود در تعامل مي‎سازد، اين بدان معناست که فروشندگان مي‎توانند ماهيانه و به طور مستقيم حق کمسيون را به حساب PayPal شما بفرستد.

بايد خاطرنشان کنيم که تمامي فروشندگان از PayPal به عنوان يک روش پرداختي استفاده نمي‎کنند درنتيجه شما ممکن است وجوه خود را از طريق چک نيز دريافت کنيد.

ولي هنوز هم تعدادي از فروشندگان بر استفاده از PayPal اصرار دارند و اين روش اغلب مي‎تواند درآمد را بدون اتلاف وقت توليد کند.
به خاطر داشته باشيد اگر PayPal را به عنوان روش پرداختي انتخاب کرديد، هزينه خسارت‎هاي احتمالي هنگام دريافت وجوه بر عهده شما خواهد بود.
به روشي مشابه نيز، شما درصد کمي از درآمد هر خريد را به PayDotCom پرداخت خواهيد کرد.
به راحتي مي‎توان از اين برنامه استفاده کرد و کساني که با بازاریابی وابسته آشنا نيستند مي‎توانند به آساني با آن کار کنند.

Shareasale سومين گزينه‎اي است که بين بازاریابان وابسته به عنوان يک روش سريع درآمدزايي شناخته شده است.
همانند برنامه‎اي که طراحي مي‎شود تا مطالب موجود در سايت شما را با يکديگر هماهنگ کند، Shareasale نيز آزاد است تا به عنوان يک برنامه وابسته مورد استفاده قرار گيرد.

اساساً شما مي‎توانيد از قوانين موجود در برنامه تبعيت کنيد، پس در ميان برنامه‎هاي بازرگاني به گشت و گذار بپردازيد و آنهايي راکه فکر مي‎کنيد مورد علاقه خوانندگان و بازديدکنندگان وب سايت قرار مي‎گيرد انتخاب کنيد.

ليست بازرگاني شامل انواع صنايع و توليدات گسترده‎اي است که بعضي ديجيتال‎اند ولي اکثر آنها فيزيکي و مادي مي‎باشند.

درآمدهاي حاصل از فروش‎ها متفاوت خواهد بود. بعضي بازرگانان ترجيح مي‎دهند تا از يک نرخ ثابت و يکنواخت براي فروش استفاده کنند.
درحالي که درآمد بعضي متناسب با درصد کميسيوني است که از هر خريد بدست مي‎آيد.

به راحتي هنگام بررسي ليست بازرگاني مي‎توان مشخص کرد که چه روشي در ارجحيت بوده است.
کساني که مي‎خواهند قبل از استفاده از برنامه‎اي، نگاهي به ليست بازرگاني داشته باشند
مي‎توانند جستجوي خود را از طريق دسته بندي‎ها، روش‎هاي پرداخت و جديدترين برنامه‎هاي اضافه شده در بيست روز اخير انجام دهند.

همانند بهترين برنامه‎هاي وابسته، Shareasale امکان بررسي معاملات و درآمدها را در هر ساعتي ميسر ساخته است.
گزارش‎ها همه با سيستم وب منطبق شده‎اند درنتيجه شما به هيچ گونه نرم افزار براي نمايش گزارش‎ها نياز نداريد.
وجوه ممکن است از طريق يک چک پست شده و يا از طريق سپرده مستقيم به حساب بانکي، دريافت شود.
تاکنون شما بايد حداقل ۵۰۰۰ دلار USD در طي ماه قبل بدست آورده باشيد تا وجوه را دريافت کنيد.
اگر مبلغ کمتر از اين باشد ارسال وجوه به ماه بعد موکول خواهد شد.

مقاله های دیگر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true