TIPA و ATI “اولین در نوع خود” درب کپسول قهوه کاملاً قابل کمپوست را ارائه می دهند. - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
TIPA و ATI “اولین در نوع خود” درب کپسول قهوه کاملاً قابل کمپوست را ارائه می دهند.

TIPA و ATI از یک درب کاملاً کمپوست‌پذیر برای کپسول‌های قهوه «اولین در نوع خود» رونمایی کرده‌اند که با قوانین کمپوست‌پذیری آتی مطابقت دارد و حفاظت از سد، خواص آب‌بندی، محافظت در برابر مهاجرت مواد و موارد دیگر را بهبود می‌بخشد.

طبق گزارش‌ها، مواد درپوش محافظت‌شده با پتنت با تمام خطوط پرکننده قهوه قابل کمپوست، کپسول‌ها و انواع مختلف از جمله سیستم نسپرسو سازگار است. هدف آن این است که به عنوان یک افزودنی سازگار با محیط زیست برای کپسول‌های کمپوست‌پذیر موجود نسپرسو در فرانسه و سوئیس عمل کند و TIPA ادعا می‌کند که در حال حاضر ۲۹۰۰۰ کپسول پلاستیکی قهوه در هر دقیقه به محل دفن زباله در سراسر جهان ارسال می‌شود.

درب گیاهی بالاترین اعتبار چهار ستاره OK Biobased را دریافت کرده است – که به معنای حداقل محتوای کربن ۸۰٪ است و کربن حاصل از مواد خام تجدید پذیر است – و توسط آزمایشگاه های رسمی آن تأیید شده است.

در نظر گرفته شده است که مشکلات قبلی که تولیدکنندگان با درب کپسول‌های پایدار با آن مواجه بودند، از جمله ویژگی‌های آب‌بندی ضعیف، لایه‌برداری، جریان ناسازگار یا غیرقابل‌وجود، فقدان محافظ مانع و مهاجرت مواد به داخل نوشیدنی را برطرف کند. TIPA همچنین ادعا می کند که مواد درپوش را می توان در کنار آسیاب قهوه برای کیفیت استخراج بالا بهینه کرد.

دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین روش دفع برای بسته‌بندی

در پایان عمر، درب به گونه ای طراحی شده است که طبق پروتکل EN 13432 در سطل های زباله مواد غذایی یکبار مصرف باشد. این مطابق با هدف پیمان پلاستیک بریتانیا برای اطمینان از اینکه همه کپسول‌های قهوه از مواد قابل کمپوست ساخته شده‌اند، و همچنین دستور مقررات بسته‌بندی و زباله‌های بسته‌بندی مبنی بر اینکه کپسول‌های قهوه باید در کشورهایی که می‌توان آن‌ها را در سطل‌های ضایعات غذایی جمع‌آوری کرد، قابل کمپوست شدن باشد، مطابقت دارد.

گفته می شود که ورقه ورقه ای با مانع بالا TIPA زمانی که در سطل کمپوست قرار می گیرد ظرف چند ماه به خاک غنی از مواد مغذی کمپوست می شود. این شرکت به مطالعه‌ای توسط دانشگاه و تحقیقات Wageningen اشاره می‌کند که نشان می‌دهد کپسول‌های کمپوست‌پذیر پایدارترین انتخاب برای واحدهای قهوه یک‌بار مصرف هستند، در کنار تحقیقات موجود که در آن مصرف‌کنندگان قابلیت کمپوست‌پذیری را به‌عنوان دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین روش دفع برای بسته‌بندی در سال ۲۰۲۲ ارزیابی کردند.

Daphna Nissenbaum مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران TIPA توضیح می دهد: “در حالی که کپسول های قهوه قابل کمپوست چندین سال است که در بازار هستند، بازار هنوز درب های موثری برای تکمیل کپسول ها ایجاد نکرده است.” “طی این همکاری با ATI، TIPA یک راه حل برتر را به بازار قهوه ارائه کرده است.

درب کپسول قهوه قابل کمپوست اطمینان می دهد که یک محلول کاملاً کمپوست پذیر و دایره ای برای دوستداران قهوه وجود دارد، در حالی که به برندها راه حل های سازگار با محیط زیست ارائه شده توسط متخصصان ارائه می دهند.

مارک کلپ، مدیرعامل و موسس ATI، ادامه داد: «در طول سیزده سال گذشته، ما در توسعه راه حل های بسته بندی دارای گواهی آزمایشگاهی، بادوام و کاملاً کمپوست پذیر پیشگام بوده ایم. آخرین دستاورد ما از مواد درپوش کپسول قهوه ثبت شده که با OTR و WVTR با مشارکت TIPA توسعه یافته است، نقطه عطفی برای پایداری در صنعت قهوه است.

درب جدید اکنون برای خرید در بریتانیا، اروپا و ایالات متحده در دسترس است.

در اوایل سال جاری، یک مطالعه نشان داد که غلاف های قهوه در طول چرخه زندگی خود گازهای گلخانه ای کمتری نسبت به قهوه های فیلتر، فرنچ پرس و قهوه های فوری منتشر می کنند.

از آن زمان، برند Blue Circle ALPLA کپسول‌های قهوه قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر خود را – که به‌عنوان جایگزینی بی‌طعم و بدون مهاجرت برای غلاف‌های یک‌بار مصرف طراحی شده‌اند، معرفی کرد و کپسول‌های گیاهی Solinatra به‌عنوان کمپوست‌پذیر صنعتی توسط TÜV اتریش تأیید شده‌اند.

TIPA به عنوان یکی از اعضای موسس ائتلاف کمپوست پذیر بریتانیا، که هدف آن تولید بسته‌بندی کاملاً قابل کمپوست‌سازی است که هیچ باقی‌مانده‌ای به جا نمی‌گذارد، در صدد تولید جایگزین‌های قابل کمپوست برای همه محصولات غذایی و مد است. کمک های اخیر آن شامل تبدیل ضایعات برنج به سینی قابل بازیافت و کمپوست خانگی برای میوه ها، سبزیجات، محصولات پخته شده و غذای گرم است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true