از محتوا تا تجارت: چگونه تبلیغات آمازون به اتصال جریان به فروش کمک می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
از محتوا تا تجارت: چگونه تبلیغات آمازون به اتصال جریان به فروش کمک می کند

به دنبال پانل اخیر تبلیغات آمازون در هفته تبلیغات APAC 2023، ما موضوعاتی را از ارائه در مورد اتصال موفقیت آمیز محتوا به تجارت برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذاریم.

در استرالیا، با پیشرفت صنعت تبلیغات، بازاریابان وظیفه دارند مطمئن شوند که هر دلار تحویل داده می شود و هر برداشتی مهم است. با انطباق با تغییرات صنعت، برخی از برندها برای تبلیغ به خدمات استریم از جمله Twitch (بخشی از آمازون) روی می آورند.

این امکان برقراری ارتباط با مخاطبانی را فراهم می کند که در حال حاضر در آن زمان صرف می کنند و محتوای مورد علاقه خود را تجربه می کنند. با استفاده از طیف گسترده محصولات آمازون ادز (از جمله تبلیغات در توییچ) و فناوری مبتنی بر بینش، این برندها می توانند به مخاطبان کمک کنند تا محصولات جدید را کشف کنند و آنها را از تعامل با محتوا به سمت مصرف کننده سوق دهند.

Twitch یک سرویس پخش زنده تعاملی برای محتوای بازی، سرگرمی، ورزش، موسیقی و موارد دیگر است. 

ارتباط با مخاطبان

به دلیل افزایش تعداد کانال‌هایی که در آن محتوا مصرف می‌کنند، اغلب دسترسی به جمعیت‌های جوان‌تر دشوار است. این تقسیم مخاطب به این معنی است که دستیابی به مشتریان بالقوه به طور فزاینده ای چالش برانگیز است، اما راه حلی وجود دارد. برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و پخش‌های زنده مورد علاقه‌شان می‌تواند به برندها کمک کند پیام‌ها را در لحظاتی که بیشترین استقبال را برای مشتریان دارند، ارائه دهند.

Twitch یک سرویس پخش زنده تعاملی برای محتوایی است که شامل بازی، سرگرمی، ورزش و موارد دیگر می شود، که در آن به طور متوسط بیش از ۲٫۵ میلیون نفر در هر لحظه به Twitch متصل می شوند. Amazon Prime Video نیز وجود دارد که شامل تبلیغات محدودی در نمایش ها و فیلم های خود در استرالیا از سال ۲۰۲۴ خواهد بود. Amazon Prime Video مجموعه گسترده ای از فیلم های موفق، نمایش های عالی و آمازون اورجینال های برنده جوایز را در یک مقصد ارائه می دهد.

جوانترین بینندگان بزرگسال سنین ۱۸ تا ۲۴ سال

مطالعات Twitch نشان می‌دهد که مخاطبان جوان‌تر می‌توانند به تبلیغات توجه کنند و می‌کنند. مطالعه Twitch که توسط X انجام شد، میزان توجه افراد (اعم از فعال و غیرفعال) در استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده را به تبلیغات روی Twitch در دسک‌تاپ و موبایل اندازه‌گیری کرد. این مطالعه نشان داد که جوانترین بینندگان بزرگسال آنها (سنین ۱۸ تا ۲۴ سال) بیشترین توجه را داشته اند و بالاترین میزان توجه فعال را داشته اند. خدمات پخش جریانی به برندها رسانه قدرتمندی برای دستیابی به مخاطبان درگیر و توجه با پیام های خود ارائه می دهد.

با این حال، برای به حداکثر رساندن این پتانسیل و تبدیل بینندگان به مشتری، برندها می توانند از شناسایی محل ارتباط با مخاطبان مورد نظر خود بهره مند شوند. این ممکن است جایی نباشد که آنها به طور سنتی آنها را پیدا کرده اند، به این معنی که مارک ها باید راه های جدید و پویا را برای اتصال اتخاذ کنند.

نقش تبلیغات آمازون در انتقال مخاطبان از محتوا به تجارت.

برای برندها مهم است که به طور یکپارچه ساخت برند قیف بالایی را به نتایج قیف پایین تر متصل کنند. برای مثال، کوکاکولا با آمازون ادز و EA Sports همکاری کرد تا بسته‌ای متشکل از بازی جدید FIFA 23 و مینی قوطی‌های کوکاکولا را در Amazon.com.au ارائه کند تا گیمرها را در حین بازی تازه کند. این نیز مصادف با جام جهانی فوتبال مردان بود.

بینش‌هایی که آمازون ارائه کرد به این معنی بود که کوکاکولا می‌دانست که مخاطبان بازی نسبت به خریداران عادی آمازون تمایل بیشتری به خرید نوشابه دارند. کوکاکولا همچنین می‌دانست که کاربران توییچ در مقایسه با میانگین جمعیت، احتمال نوشیدن یک نوشابه در حین بازی یا استریم بسیار بیشتر است.

کوکاکولا با این اساس بینش مخاطبان، تبلیغات مشتری محور را در توییچ به کار گرفت و اندازه گرفت. کوکاکولا یک کمپین کامل راه‌اندازی کرد و از طیف گسترده‌ای از محصولات و مکان‌های تبلیغات آمازون استفاده کرد: تصاحب صفحه اصلی آمازون، صفحه فرود سفارشی، Twitch، نمایش DSP، محصولات حمایت‌شده، مارک‌های حمایت‌شده، و نمایش حمایت‌شده. سپس کوکاکولا از طریق فروشگاه برند آمازون خود تجربه ای ایجاد کرد که با ایده ورزشگاه خانگی صحبت کرد (از طرفداران دعوت کرد تا خانه خود را به «استادیوم» تبدیل کنند).

کار با آزمایشگاه نوآوری برند تبلیغاتی آمازون کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که تجربه کمپین به طور واقعی با مخاطبان بازی طنین انداز می شود، شامل دارایی های برند متمایز کوکاکولا، نشانه های نوشیدنی، ترویج انتشار بازی، بازی مجازی و بسته مینی قوطی.

راه حل های قابل اعتماد

همه اینها قابل دستیابی بود زیرا تبلیغات آمازون به مشاغل در هر اندازه راه حل های قابل اعتماد ارائه می دهد تا به آنها کمک کند مشتریان خود را درک کنند. به لطف درک کوکاکولا مبنی بر اینکه آنها، مانند هر برند دیگری، باید معتبر، روان، فراگیر، مشارکتی و هدفمند باشند تا بتوانند جریان ها را به فروش متصل کنند، یک کمپین موفق بود.

برنامه دیگری که در آن محتوا به طور یکپارچه با فروش مرتبط است، Twitch’s Pog Picks است. Pog Picks که در سال ۲۰۲۱ در توییچ در استرالیا راه‌اندازی شد، یک رویداد خرید پخش زنده بود که در آن پخش‌کننده‌های محبوب بخش‌های تعاملی و نمایشی بازی را میزبانی می‌کردند.

هنگامی که پخش‌کننده‌های Twitch محصولات را تبلیغ می‌کنند، چرخ فلک تعاملی «کلیک برای خرید» مستقیماً به صفحه محصول Amazon.com.au پیوند می‌خورد. رویدادهای پخش مستقیم آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک منطقه یا بخش‌های خاص با جامعه طنین‌اندازی کنند و برندها را به نسل جدیدی از خریداران متصل کنند و به ایجاد خاطره‌انگیزی بلندمدت برند کمک کنند و در عین حال نتایج فروش کوتاه‌مدت قابل اندازه‌گیری را ایجاد کنند.

استفاده از بینش منحصر به فرد برای بهینه سازی کمپین

بینش منحصر به فرد تبلیغات آمازون به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کمپین های خود را برای دستیابی به آگاهی از برند و نتایج فروش بهینه کنند. به عنوان مثال، Twitch اخیراً یک محصول اندازه گیری اختصاصی منحصر به فرد، ابزار Chat Sentiment را راه اندازی کرده است. ابزار Chat Sentiment با استفاده از یادگیری ماشینی، کیفیت مکالمه‌ای را که در جریان‌های زنده و فعال‌سازی‌های حمایت‌شده اتفاق می‌افتد، تجزیه و تحلیل می‌کند.

Twitch اکنون نه تنها می‌تواند نام محصول را نشان دهد، بلکه ویژگی‌های مثبت مرتبط با برندها را نیز افزایش می‌دهد. این اتفاق هم در متن و هم در شکلک‌ها و شکلک‌های عجیب و غریب که بینندگان برای انتقال معنی استفاده می‌کنند، رخ می‌دهد. این بینش ارزشمند به برندها و بازاریابان این امکان را می دهد که مطمئن شوند کمپین هایشان با مخاطبانشان طنین انداز می شود.

ارتباط برندها و بازاریابان با مخاطبانی که به طور فزاینده ای نسبت به تبلیغات مردد هستند، می تواند دشوار باشد. برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و پخش‌های زنده مورد علاقه‌شان می‌تواند به برندها در ارائه پیام‌ها در لحظاتی که مشتریان بیشترین استقبال را دارند کمک کند و مشتریان را از محتوا به تجارت منتقل کند.

تبلیغات آمازون با مقاصد منحصر به فرد خود مانند Twitch و از سال ۲۰۲۴، Prime Video می تواند به انتقال مخاطبان درگیر از محتوا به تجارت کمک کند.

این، همراه با قابلیت‌های بهینه‌سازی کمپین مبتنی بر بینش‌های مبتنی بر داده، به تبلیغات آمازون امکان می‌دهد تا برندها را برای کمک به مخاطبان خود در کشف محصولات جدید و انتقال آنها از محتوا به تجارت، توانمند کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true