کوکاکولا از ابزار هوش مصنوعی برای ارائه جادوی جشن رونمایی کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کوکاکولا از ابزار هوش مصنوعی برای ارائه جادوی جشن رونمایی کرد

کوکاکولا دارایی های نمادین برند جشن خود را به اشتراک می گذارد تا هر کسی بتواند با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی، کارت های کریسمس دیجیتال سفارشی طراحی کند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند با استفاده از آرشیو تصویری کریسمس کوکاکولا، محتوای با مضمون جشن را آزمایش کنند تا کارت‌های تعطیلات قابل اشتراک‌گذاری خود را در CreateRealMagic.com بسازند.

این کمپین توسط Bain & Company و WPP Open X از جمله Essence Mediacom، BCW، Ogilvy و Obviously توسعه یافته است.

پراتیک تاکار، رئیس جهانی هوش مصنوعی کوکاکولا گفت: «این شرکت به پتانسیل هوش مصنوعی متمایل شده و نشان می‌دهد که چگونه با نام تجاری نمادینی مانند کوکاکولا، مردم را با روحیه جادوی تعطیلات گرد هم می‌آورد.

ما در کوکاکولا نقاط بین فرهنگ، خلاقیت و فناوری را به هم وصل می کنیم. پلتفرم Create Real Magic از مشتریان دعوت می کند تا از هوش مصنوعی برای ساخت آثار هنری با استفاده از عناصر خلاق نمادین آرشیو کوکاکولا استفاده کنند.

کارت‌های #CreateRealMagic یک راه عالی برای جشن گرفتن مردم و تعطیلات با استفاده از هوش مصنوعی هستند.

این ابتکار بر اساس موفقیت Create Real Magic، اولین پلتفرم در نوع خود است که قابلیت‌های GPT-4 را که متنی شبیه انسان از جستجوهای موتورهای جستجو تولید می‌کند، و DALL-E که تصاویر را بر اساس متن تولید می‌کند، ترکیب می‌کند.

با استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند برخی از نمادین‌ترین دارایی‌های شرکت را دوباره تصور کرده و به اشتراک بگذارند، و ارتباطاتی را در مناطق زمانی و مرزهای ملی ایجاد کنند.

سلمان کاریگا، رئیس بخش جهانی کوکاکولا، گفت که هوش مصنوعی فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با دنیای در حال تغییر نوآوری دیجیتال است.

Careaga گفت: «و با بازی در لحظه‌ای فرهنگی مانند تعطیلات، می‌توانیم راه‌های جدید و نوآورانه‌ای را برای مخاطبان خود پیدا کنیم تا درگیر شوند و ارتباط برقرار کنند و به یادگیری در این فضا ادامه دهند.»

Paul Parsons، مدیر خلاقیت بریتانیا، یکی از سازندگانی است که قابلیت‌های Create Real Magic را بررسی کرده است. او گفت که تماماً به دنبال استفاده از طراحی برای سرگرمی و اطلاع رسانی است و هوش مصنوعی امکانات بی پایانی را برای او فراهم کرده است که به او اجازه می دهد هر دو را انجام دهد.

پارسونز گفت: “دسترسی به برخی از شناخته‌شده‌ترین نمادهای تعطیلات و اینکه می‌توانم بدون هیچ محدودیتی روی آن کار کنم، شگفت‌انگیز بوده است. من نمی‌توانم صبر کنم تا برداشت خود را از کارت تعطیلات کوکاکولا به اشتراک بگذارم.” .

در این فصل جشن، مردم از سرتاسر جهان می‌توانند از CreateRealMagic.com دیدن کنند و آثار هنری برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان خود به عنوان کارت تعطیلات تولید کنند.

کوکاکولا همچنین آثار هنری خلق شده توسط مصرف کنندگان را در بیلبوردهای دیجیتالی خود در سراسر جهان مانند میدان تایمز نیویورک و سیرک پیکادیلی لندن به نمایش خواهد گذاشت.

کمپین جشن جهانی امسال به اشکال مختلف زنده می شود و توسط بیش از ۸۰ بازار در سراسر جهان تطبیق داده می شود. موضوع وحدت بخش، جادوی مهربانی و روحیه سخاوت و خیرخواهی در همه است.

این روایت در همه کانال‌ها گسترش می‌یابد – از تبلیغ تلویزیونی گرفته تا تجربیات فیزیکی با تور نمادین کاروان کریسمس کوکاکولا و مشارکت‌های خیریه محلی، تا ابتکارات دیجیتالی مانند تولیدکننده کارت کریسمس هوش مصنوعی «Create Real Magic» و همچنین دو دوره فیلم های کوتاه کریسمس آینده..

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true