ماده بسته بندی بدون آلومینیوم مبتنی بر کاغذ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ماده بسته بندی بدون آلومینیوم مبتنی بر کاغذ

Mondi یک ماده بسته بندی بدون آلومینیوم مبتنی بر کاغذ برای مجموعه Unilever’s Colman’s Meal Maker and Sauces تولید کرده است که می گوید در جریان های موجود ضایعات کاغذ قابل بازیافت است.

ورقه ورقه چند ماده ای غیرقابل بازیافت قدیمی جایگزین شده و آلومینیوم قبلاً استفاده شده و همچنین آنچه موندی به عنوان “لایه های غیرضروری پلاستیک” توصیف می کند ، حذف شده اند.

اینکار منجر به ایجاد یک محلول بسته بندی جدید با محتوای کاغذ ۸۵٪ و یک لایه پلاستیکی فوق العاده نازک عملکردی شده است که بسته بندی را مهر و موم کرده و از مواد غذایی محافظت می کند.

تیم های تحقیق و توسعه Mondi و Unilever این لایه را به عنوان حداقل محافظت قابل قبول مورد نیاز برای اطمینان از ماندگاری طولانی با حفظ کیفیت و کاهش ضایعات مواد غذایی شناسایی کردند.
این دو تیم در طول مراحل توسعه ، از جمله در هنگام همه گیر شدن بیماری که دسترسی به امکانات تولید محدود شد ، همکاری نزدیک داشتند.

این فرآیند با اثبات مفهوم و پس از آزمایش های گسترده خطی در هر دو آزمایشگاه Mondi و Unilever’s R&D قبل از مقیاس بندی آغاز شد.

در سطح کلان ، دو هدف اصلی Unilever تبدیل کل بسته بندی بسته بندی خود به مکانیکی قابل بازیافت ، قابل استفاده مجدد یا زیست تخریب پذیر است ، در حالی که مقدار پلاستیکی را که تا سال ۲۰۲۵ استفاده می کند ، به نصف کاهش می دهد ، هدف این دو راه حل جدید بسته بندی است.

Fikerte Woldegiorgis ، مدیر بازاریابی مواد غذایی در Unilever UK&I ، می گوید: “ما از همکاری با Mondi برای توسعه این بسته بندی کاغذ قابل بازیافت خوشحال هستیم و به اولین مارک بزرگ در این گروه تبدیل می شویم.

“بسته بندی جدید ، که از پایه کاغذی استفاده می کند ، اطمینان حاصل می کند که خریداران می توانند از همان محصول خوش طعم و مزه ای که می شناسند و دوست دارند لذت ببرند ، و اکنون با مزیت اضافه شده در بازیافت بسته ها.”

تورستن مورا ، رئیس حساب های کلیدی جهانی ، انعطاف پذیر مصرف کننده در موندی ، می افزاید: “MAP2030 ، برنامه عملیاتی موندی برای ۱۰ سال آینده برای دستیابی به تعهدات بلندپروازانه پایداری ۲۰۳۰ ما ، بر بسته بندی مدور و راه حل های کاغذی ایجاد شده توسط افراد توانمند ، اقدام در مورد آب و هوا

“با همکاری نزدیک با Unilever ، ما توانستیم یک راه حل بسته بندی مشترک ارائه دهیم که از همه لحاظ استفاده شود و قابل بازیافت باشد ، و یک منبع ارزشمند برای اقتصاد چرخشی فراهم کند تا تغییرات واقعی را به سمت آینده پایدارتر سوق دهد.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true