فصلنامه «رهپویه هنر» دانشگاه سوره به درجه علمی «ب» ارتقاء یافت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فصلنامه «رهپویه هنر» دانشگاه سوره به درجه علمی «ب» ارتقاء یافت

بنابر اعلام دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ از تاریخ بیست و ششم تیر ۱۴۰۰ فصلنامه «رهپویه هنر» هنرهای تجسمی به درجه علمی «ب» ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فصلنامه علمی هنرهای تجسمی «رهپویه هنر»، که پیش‌تر دارای رتبه علمی «ج» از وزارت علوم بود، به رتبه «ب» ارتقاء یافت.

فصلنامه «رهپویه هنر» هنرهای تجسمی؛ به سبب پیشرفت در راستای اهداف عالیه دانشگاه سوره و تعالی فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی و به‌منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش با نشر نظریه‌ها، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی و هنری موفق به کسب رتبه علمی «ب» شده است.

این فصلنامه در حال حاضر در سامانه جامع رسانه‌های کشور ازجمله گوگل اسکولار (Google Scholar) نیز نمایه شده است و در راستای اهداف عالیه تبیین شده در اسناد راهبردی دانشگاه سوره که همان اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی-ایرانی بر مبنای اصول مندرج در آن محسوب می‌شود و به‌منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش باهدف نشر نظریه‌ها، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی و هنری از طریق چاپ مقالات علمی- پژوهشی راه‌اندازی شد.

این نشریه در پنج دوره متفاوت از پاییز سال ۱۳۷۴ تا هم‌اکنون به‌اختصار، به شرح ذیل چاپ‌شده است:

۱- رهپویه هنر با عنوان مجموعه مقالات پژوهشی مؤسسه آموزش عالی سوره تحت نظارت ریاست مؤسسه آن دوره، محمد محلوجی، در قالب پنج شماره از پاییز سال ۷۴ الی پاییز سال ۱۳۷۵ با شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا) ISSN:1029-2888 چاپ شد.

۲- چاپ دوره دوم فصلنامه علمی- تخصصی رهپویه هنر از پیش‌شماره ۱ الی ۶ قبل از دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۲ /۱۳۸۵ الی ۱۳۸۶/۱۲)، با مدیرمسئولی دکتر محمد روشن، آغاز شد.

۳- چاپ دوره سوم فصلنامه علمی-پژوهشی رهپویه هنر، با دریافت پروانه نشر رهپویه هنر در تاریخ ۱۳۸۷/۱۱/۱۹ به شماره ثبت ۵۲۳۲/۱۲۴ با روش پژوهشی و به مدیرمسئولی دکتر محمد روشن، آغاز شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true