تویتر انتظارات درآمدی را بعد از بهبود تبلیغات شکست(فراتر از انتظار عمل کرد) - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تویتر انتظارات درآمدی را بعد از بهبود تبلیغات شکست(فراتر از انتظار عمل کرد)

توییتر گزارش داده است که رشد درآمد بهتر از حد انتظار در سه ماهه دوم خود در حالی است که سایت رسانه های اجتماعی از بازنشستگی خدمات تبلیغاتی خود سود می برد.

درآمد این شرکت فناوری در سه ماه منتهی به پایان ماه ژوئن ۱٫۱۹ میلیارد دلار بوده است که ۷۴ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل و جلوتر از تخمین وال استریت است.

این رشد ناشی از افزایش ۸۷ درصدی درآمد تبلیغات به ۱٫۰۵ میلیارد دلار بود که انتظارات را نیز پشت سر گذاشت.
توییتر تمرکز خود را به سمت بهبود اثربخشی تبلیغات خود تغییر داده است و در طول سه ماهه ۲۵۰۰ دسته موضوعی جدید معرفی کرده است تا به کاربران در یافتن محتوای مرتبط با آنها کمک کند.

این شرکت گفت که این داده های بیشتری را برای استفاده از پلت فرم برای هدف گذاری تبلیغات فراهم می کند.

ند سگال ، مدیر ارشد مالی توییتر به خبرنگاران گفت: “ما درمورد اینکه مردم بیشتر به چه چیزی علاقه مند هستند ، کجا هستند یا مکانهایی که برای آنها مهم است سیگنال خوبی دریافت می کنیم.”

درآمد آگهی شرکت رسانه های اجتماعی نیز با فاصله بسیار در بین مشاغل و افزایش بودجه های تبلیغاتی با شروع بهبود کشورها از همه گیری ، افزایش یافت.

توییتر گزارش داد ۲۰۶ میلیون کاربر فعال روزانه قابل انعطاف – اندازه گیری ای که برای ضبط کاربرانی که می توانند توسط تبلیغات هدف قرار بگیرند استفاده می کند – که مطابق با انتظارات بود.
پایگاه کاربری آن در ایالات متحده در مقایسه با سه ماهه قبل ، که توئیتر دلیل آن را یک چرخه خبر سبک تر می داند ، ۱ میلیون کاهش یافته است. فعالیت ها در سه ماهه اول به دلیل طوفان در پایتخت و عواقب مرتبط با رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ، دونالد ترامپ ، که از آن زمان ممنوع از ورود به سیستم عامل است ، افزایش یافت.

تام جانسون ، مدیر ارشد تحول در WPP’s Mindshare ، گفت: “توییتر از بازگشت عمومی دلار / پوند تبلیغات به بازار و به ویژه تراز بازدهی که بیشتر بر کانال های دیجیتال تمرکز دارد تا قبل از همه گیری ، بهره مند شده است.”

“به عنوان یک پلت فرم مبتنی بر اخبار و رویدادها ، دیدگاه توییتر بسیاری از مردم در جهان است و برعکس این همه گیرایی برای این پلتفرم بسیار خوب بوده است زیرا مردم به دنبال اخبار هستند. این ، همراه با تداوم نوآوری در خط تولید خود ، مانند عملکرد اتاق گفتگوی صوتی زنده “Spaces” ، به معنای ادامه روند مثبت توییتر است. ”
توییتر افزود که انتظار می رود تعداد کل و کل هزینه ها و سرمایه گذاری ها حداقل ۳۰ درصد در کل سال افزایش یابد – نسبت به راهنمایی قبلی ۲۵ درصدی – زیرا پول را به تیم های مهندسی و محصولات خود می دهد.

جک دورسی ، مدیر ارشد اجرایی ، یکی از طرفداران قدیمی بیت کوین ، شب گذشته گفت که این ارز دیجیتال “بخش بزرگی” از آینده توییتر است و می تواند برای معاملات تجارت الکترونیکی در سیستم عامل یا نوک سازندگان محبوب محتوای مورد استفاده قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true