پرش از المپیک برای بسیاری از تبلیغ کنندگان "گزینه ای نیست" - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پرش از المپیک برای بسیاری از تبلیغ کنندگان “گزینه ای نیست”

شرکت ها بیش از یک میلیارد دلار برای تبلیغات به موقع بازی های توکیو هزینه کرده اند که با طولانی شدن همه گیر شدن در صحنه های خالی از جمعیت برگزار می شود.

علی رغم فراخوان برای لغو این رویداد به دلیل همه گیری ، شرکت های بزرگ در برنامه های خود برای حمایت از بازی های المپیک توکیو پایبند بوده اند.

مدت هاست که المپیک ایده آل شرکت هایی است که می خواهند خود را تبلیغ کنند ، و فرصت های زیادی برای ایجاد نام تجاری در بین تبلیغات و داستان های خوب در مورد ورزشکاران برای غلبه بر مشکلات وجود دارد.

اما اکنون ، در حالی که تقریبا ۱۱۰۰۰ رقبا از بیش از ۲۰۰ کشور جهان در توکیو تشکیل می شوند ، زیرا بیماری همه گیر ویروس کرونا ادامه دارد ، تبلیغ کنندگان المپیک نسبت به بیش از ۱ میلیارد دلار که برای اجرای تبلیغات در NBC و پلتفرم پخش آن طاووس هزینه کرده اند ، احساس نگرانی می کنند.

با مثبت اعلام شدن آزمایش بیشتر ورزشکاران برای Covid-19 ، تماس برای لغو بیش از ۱۵٫۴ میلیارد دلار اسراف بیشتر شده است. این رویداد همچنین از نظر شهروندان ژاپنی و بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی که از یک رویداد فراگیر ترس دارند ، بسیار محبوب نیست. و در سکوها تماشاچی وجود نخواهد داشت.

ژول بویکوف ، بازیکن اسبق فوتبال المپیک و کارشناس سیاست ورزشی در دانشگاه اقیانوس آرام گفت: “المپیک در حال حاضر کالای آسیب دیده است.” “اگر این وضعیت در ژاپن به سرعت به سمت جنوب پیش رود ، می توانیم تغییراتی را در نحوه قطع معاملات و تمایل شرکت های چند ملیتی برای درگیر شدن ببینیم.”

پاناسونیک ، یک حامی برتر ، رئیس اجرایی خود را به مراسم افتتاحیه ، که قرار است روز جمعه باشد ، نمی فرستد. تویوتا ، یکی از با نفوذترین شرکت های ژاپن ، که روز دوشنبه نیز به بازی ها ضربه وارد کرد ، اعلام کرد که از برنامه های خود برای اجرای تبلیغات تلویزیونی با موضوع المپیک در ژاپن صرف نظر کرده است.

در ایالات متحده ، برنامه های بازاریابی بیشتر در حال پیشروی هستند.

برای NBCUniversal ، که میلیاردها دلار برای حقوق انحصاری پخش بازی های المپیک در ایالات متحده تا سال ۲۰۳۲ پرداخت کرده است ، این رویداد یک منبع مهم درآمد است. بیش از ۱۴۰ حامی مالی برای پوشش NBC در تلویزیون ، در پلتفرم پخش یک ساله قدیمی آن Peacock و آنلاین وجود دارد ، که بیش از ۱۰۰ نفر است که برای بازی های تابستانی ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو امضا کردند.

جرمی کری ، مدیر عامل آژانس بازاریابی ورزشی Optimum Sports گفت: “نبودن مخاطبان با این اندازه و مقیاس برای برخی از تبلیغ کنندگان تراشه های آبی گزینه ای نیست.”
تبلیغات هواپیمایی یونایتد با سیمون بیلز ژیمناست المپیکی در پیکاک ظاهر می شود.
تبلیغات هواپیمایی United Airlines با حضور سیمون بیلز ژیمناست المپیک در طاووس ظاهر می شود. اعتبار … United Airlines
در تبلیغات میشلوب اولترا ، یوزین بولت ستاره دوی سرعت دویدن را به سمت یک میله نشان می دهد. کمپین Procter & Gamble اقدامات خوب ورزشکاران و والدین آنها را برجسته می کند. سو برد ، یک ستاره بسکتبال ، تولید کننده تجهیزات تناسب اندام Tonal را در اولین نمایش جمعه تبلیغ می کند.
کریس برانت ، مدیر ارشد بازاریابی چیپوتل ، گفت که اوضاع “ایده آل نیست” ، اما این شرکت همچنان قصد دارد کمپینی را با مشخصات بازیکنان المپیکی اجرا کند.

به روزرسانی های روزانه کسب و کار آخرین پوشش کسب و کار ، بازارها و اقتصاد که هر روز هفته از طریق ایمیل ارسال می شود. آن را به صندوق ورودی خود ارسال کنید.

آقای برانت گفت: “ما فکر می کنیم مردم ، حتی بدون طرفدار ، همانطور که برای انواع دیگر ورزش ها انجام می شود ، به هماهنگی ادامه خواهند داد.” “این از نظر هیجان یک عامل کاهنده خواهد بود ، اما ما همچنین امیدواریم که المپیک در زمانی که کشور به نظر می رسد هر روز اینقدر تقسیم شده باشد ، کمی یکپارچه شود.”

NBCUniversal گفت که بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار درآمد آگهی ایالات متحده برای بازی های ۲۰۱۶ ریو به دست آورده و تمام جایگاه های تبلیغاتی خود را برای مراسم افتتاحیه جمعه فروخته است و افزود که هنوز برای بقیه بازی ها فضا ارائه می دهد. خریداران تخمین می زنند که قیمت ۳۰ ثانیه تبلیغات در زمان نخست از بیش از ۱ میلیون دلار گذشته است.

به گفته کانتار ، تلویزیون قسمت عمده ای از تبلیغات را به خود جلب کرده است ، اما مبلغی هم که از طریق تبلیغات دیجیتال و استریم آورده می شود ، در حال افزایش است. پیش بینی های متعدد پیش بینی می کند که رتبه بندی تلویزیونی برای بازی های المپیک در بازی های ریو و لندن عقب خواهد ماند ، در حالی که مخاطبان این رویداد به شدت زیاد می شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true