بسته بندی AR تک ماده برای کاربردهای حرارتی ساز - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی AR  تک ماده برای کاربردهای حرارتی ساز

بسته بندی AR در حال راه اندازی Ecoflex است – یک فیلم قابل بازیافت مونو پلی اتیلن برای کاربردهای حرارتی سازی که به گفته شرکت ، جایگزینی برای مواد مبتنی بر PA فراهم می کند ، در حالی که کاملاً با دستورالعمل های OPRL مطابقت دارد.

دستورالعمل های OPRL: طبق قوانین جدید ، تحمل کیفیت کاغذ و کارتن روکش دار برای وضعیت “بازیافت” به حداکثر ۱۵ درصد وزن پلاستیک می رسد که باید در ژانویه ۲۰۲۳ به ۱۰ درصد کاهش یابد. این کار برای پشتیبانی از مجموعه های فروشگاهی برای بازیافت است.

با این راه حل جدید ، AR امیدوار است که از افزایش مصرف فیلم بسته بندی پلاستیکی تک ماده استفاده کند ، که طبق نظر متخصص تحقیقات بازار Smithers ، پیش بینی می شود طی سالهای ۲۵-۲۰۲۰ با نرخ متوسط ​​سالانه ۳٫۹٪ به ۲۶٫۰۳ میلیون تن رشد کند.

Ecoflex که در درجه اول به عنوان یک پایه پایه حرارتی طراحی شده است ، با پلیمرهای PE ممتاز فرموله شده است ، که به گفته AR به آن کمک می کند تا مقاومت خوبی در برابر سوراخ شدن ، بهبود مقاومت در برابر پارگی و مناسب بودن برای MAP (بسته بندی اتمسفر اصلاح شده) یا برنامه های خلا داشته باشد.

با توجه به آنچه این شرکت “وضوح و چاپ پذیری عالی” توصیف می کند ، این ماده برای گوشت ، لبنیات و کاربردهای حرارتی نانوایی مناسب است و گفته می شود “قابلیت بازیافت خوبی در سراسر اروپا” دارد.

Ecoflex در AR Packaging Highbridge  در انگلیس تولید می شود. محصولات Highbridge در صنایع غذایی و غیر غذایی استفاده می شود که عملکرد مواد یک عنصر مهم مانند سد گاز یا ایجاد مقاومت در برابر سوراخ شدن است.

گرگ میچل ، مدیر فروش فنی ، AR Packaging Highbridge ، می گوید: “راه اندازی Ecoflex مواد پایدار انتخابی خود را برای خرده فروشان فراهم می کند.”

“به جای تکیه بر مواد PA / PE برای کاربردهای انعطاف پذیر حرارتی ، Ecoflex یک فیلم PE تک قابل بازیافت است که مقاومت مکانیکی و ضربه ای مقایسه ای را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، در انگلیس ، مواد قابل بازیافت در جلوی فروشگاه برای بازیافت است که به مصرف کنندگان امکان می دهد بسته بندی انعطاف پذیر مبتنی بر پلی الفین را بازگردانند. ”

پلی الفین نوعی پلیمر با فرمول کلی (CH2CHR) n است. آنها از مشتی الفین ساده (آلکن) گرفته شده اند. … نام پلی الفین نشان دهنده الفین غالب است که از آن تهیه شده اند ، یعنی اتیلن ، پروپیلن ، بوتن ، ایزوبوتن و ۴-متیل-۱-پنتن.

این شرکت ادعا می کند که مواد Ecoflex آن عملکرد مشابه یا بهتری را در مورد خطوط حرارتی سازی و پر کردن استاندارد ، با امکان کاهش تنظیمات دما و در نتیجه ، صرفه جویی در انرژی نشان می دهد.

 

پی نوشت:

Smithers یک ارائه دهنده چند ملیتی خدمات آزمایش ، مشاوره ، اطلاعات و انطباق است. Smithers با آزمایشگاه ها و فعالیت هایی در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا از مشتریان در صنایع حمل و نقل ، علوم زندگی ، بسته بندی ، مواد ، اجزا ، مصرف کننده و انرژی پشتیبانی می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true