true
پخش کننده تلویزیونی آمریکایی NBC می گوید که برای این بازی ها مقدار زیادی رکورد فضای تبلیغاتی فروخته است
برت بونداله · مطبوعات کانادایی
شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا به دلیل افکار عمومی درباره بازی های ژاپن تصمیم گرفته است تمام تبلیغات تلویزیونی محلی خود را با موضوع المپیک کنار بگذارد. (کوجی ساساهارا / آسوشیتدپرس)
ورزشکارانی با نقاب ، مکانهای خالی و بدون طرفدار: المپیکی مانند هیچ یک دیگر در توکیو راه اندازی نشده است اما برای تبلیغ کنندگان کانادایی ، این کار معمولاً مثل همیشه تجارت است.
شرکت های کانادایی همچنان در حال برنامه ریزی برای تبلیغ برندهای خود در طول پوشش بازی های تابستانی هستند ، علیرغم ترس روزافزون این که این امر می تواند به یک رویداد فراگیر تبدیل شود ، زیرا بیشتر ورزشکاران آزمایش COVID-19 را اعلام می کنند.
برنامه های تبلیغاتی مداوم حامیان مالی کانادا نه تنها نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی است که آنها قبلاً در بازی ها متعهد شده اند ، بلکه ادامه مزایای ارتباط با یک رویداد با بیننده قوی و تعامل با مصرف کننده است که می تواند احساس وطن پرستی و غرور را برانگیزد.
در حالی که تبلیغ کنندگان در صورت بروز شیوع جدی با واکنش احتمالی روبرو می شوند ، اندرو سیمون ، متخصص ارتباطات ، گفت: حمایت از ورزشکاران کانادایی یک مزیت بزرگ است.
المپیک توکیو به عنوان یک رویداد فقط تلویزیونی با تعداد کمی طرفدار شکل می گیرد
سایمون ، مدیر خلاق جهانی و مدیر ارشد خلاقیت روابط عمومی شرکت ادلمن کانادا ، گفت: “هیچ چیز مانند موفقیت داستان را تغییر نمی دهد.”
“در لحظه کسب اولین مدال طلا لحن بسیار متفاوتی وجود خواهد داشت.”
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=8119
true
true