علیرغم ترس همه گیر ، این بازی به عنوان توکیو برای تبلیغ کنندگان تبلیغ می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
علیرغم ترس همه گیر ، این بازی به عنوان توکیو برای تبلیغ کنندگان تبلیغ می شود

پخش کننده تلویزیونی آمریکایی NBC می گوید که برای این بازی ها مقدار زیادی رکورد فضای تبلیغاتی فروخته است
برت بونداله · مطبوعات کانادایی

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا به دلیل افکار عمومی درباره بازی های ژاپن تصمیم گرفته است تمام تبلیغات تلویزیونی محلی خود را با موضوع المپیک کنار بگذارد. (کوجی ساساهارا / آسوشیتدپرس)
ورزشکارانی با نقاب ، مکانهای خالی و بدون طرفدار: المپیکی مانند هیچ یک دیگر در توکیو راه اندازی نشده است اما برای تبلیغ کنندگان کانادایی ، این کار معمولاً مثل همیشه تجارت است.

شرکت های کانادایی همچنان در حال برنامه ریزی برای تبلیغ برندهای خود در طول پوشش بازی های تابستانی هستند ، علیرغم ترس روزافزون این که این امر می تواند به یک رویداد فراگیر تبدیل شود ، زیرا بیشتر ورزشکاران آزمایش COVID-19 را اعلام می کنند.

برنامه های تبلیغاتی مداوم حامیان مالی کانادا نه تنها نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی است که آنها قبلاً در بازی ها متعهد شده اند ، بلکه ادامه مزایای ارتباط با یک رویداد با بیننده قوی و تعامل با مصرف کننده است که می تواند احساس وطن پرستی و غرور را برانگیزد.

در حالی که تبلیغ کنندگان در صورت بروز شیوع جدی با واکنش احتمالی روبرو می شوند ، اندرو سیمون ، متخصص ارتباطات ، گفت: حمایت از ورزشکاران کانادایی یک مزیت بزرگ است.

المپیک توکیو به عنوان یک رویداد فقط تلویزیونی با تعداد کمی طرفدار شکل می گیرد
سایمون ، مدیر خلاق جهانی و مدیر ارشد خلاقیت روابط عمومی شرکت ادلمن کانادا ، گفت: “هیچ چیز مانند موفقیت داستان را تغییر نمی دهد.”

“در لحظه کسب اولین مدال طلا لحن بسیار متفاوتی وجود خواهد داشت.”

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true