شانگهای و ایجاد سرمایه تبلیغات دیجیتال بین المللی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شانگهای و ایجاد سرمایه تبلیغات دیجیتال بین المللی

جشنواره بین المللی تبلیغات شانگهای در سال ۲۰۲۱ روز چهارشنبه آغاز به کار کرد. در این جلسه که چشم به توسعه تبلیغات دیجیتال داشت ، بحث در مورد تحول دیجیتال صنعت ، توسعه یکپارچه تبلیغات در منطقه دلتا رودخانه یانگ تسه و پرورش استعدادهای جوان در عصر دیجیتال ، با هدف تبدیل شانگهای به پایتخت بین المللی تبلیغات دیجیتال بحث شد.

در کنار این رویداد ، برگزارکنندگان همچنین یک اجلاس تبلیغات دیجیتال برگزار کردند و از شرکتهای تبلیغاتی دیجیتال عالی رتبه از داخل و خارج و نمایندگان شرکتهای اینترنتی دعوت کردند تا آخرین روند توسعه تبلیغات دیجیتال را به اشتراک بگذارند. همچنین به دنبال شکل گیری الگوی توسعه آینده شرکت های تبلیغاتی چینی و ارتقا رشد با کیفیت بالا در صنعت تبلیغات شانگهای و همچنین جذب شرکتهای تبلیغاتی دیجیتال در کلاس جهانی برای سرمایه گذاری در شانگهای است.

ارتقا توسعه یکپارچه تبلیغات در منطقه دلتا رودخانه یانگ تسه یکی از موضوعات اصلی در این جلسه است. این یک بستر ارتباطی برای پارکهای صنعتی تبلیغاتی در منطقه فراهم می کند تا در مورد بهینه سازی ساختار صنعتی منطقه ، بررسی همکاری نوآوری در زنجیره صنعتی و ارتقا کیفیت با کیفیت صنعت خدمات تبلیغاتی در منطقه بحث کنند.

در این نشست ، نمایندگان پارکهای تبلیغاتی صنعتی در شانگهای و استانهای جیانگ سو ، ژجیانگ و آنهویی “توافق نامه توسعه یکپارچه پارکهای صنعتی در منطقه دلتا رودخانه یانگ تسه” را با هدف تقویت ارتباطات و توسعه مشترک پارک های صنعتی”  امضاء کردند.

بازار مصرف چین به سرعت در حال توسعه و تکامل است.

بیشتر و بیشتر برندهای جدید مصرف کننده در حال ظهور هستند که پس از همه گیری COVID-19 فرصت های جدیدی را برای صنعت تبلیغات به ارمغان می آورند. شرکت های تبلیغاتی می توانند برندهای جدید را به راحتی استفاده کنند و فرصت را در محیط رسانه های دیجیتال که به سرعت در حال تغییر است و بخش های بازار را در مدت زمان کوتاه جابجا می کنند ، غنیمت بیندازند.

علاوه بر به نمایش گذاشتن قابلیت تبلیغات برای تسهیل توسعه برندهای جدید ، جشنواره بین المللی تبلیغات شانگهای در سال جاری همچنین بر جوان سازی برندهای افتخارآمیز متمرکز شده است ، به آنها کمک می کند تا با تغییرات محیط ارتباطی و بازار مصرف سازگار شوند و به طور مشترک نحوه گفتن داستان جدید آن مارک های چینی.

در پایان سال گذشته ، برگزارکننده جلسه “برنامه آموزش استعدادهای خلاق جوان” را برای همکاری با شرکت های صنعتی برای ورود به دانشگاه های سراسر کشور و آوردن دوره های عملی بیشتر برای دانشجویان دانشگاه صادر کرد.

فینال اردوی جوانان در این جلسه برگزار شد ، ۱۲۰ دانشجو از ۳۰ دانشگاه کشور در شانگهای جمع شده بودند و پس از آموزش و انتخاب ۶ شرکت تبلیغاتی معروف ، برای قهرمان خلاق رقابت می کردند.

جشنواره سالانه بین المللی تبلیغات شانگهای چشم انداز افزایش رشد صنعتی را هدایت کرده است. در دوران دیجیتال ، هدف آن تسهیل رشد شرکتها با کیفیت بالا است. آنها را به رقابت بین المللی قوی تری مجهز کنند تا در بازار جهانی پیشرفت کنند.

تبلیغات “فشارسنج” بازار است و شانگهای یکی از مراکز تبلیغات در چین است.

تاریخچه این صنعت به یکی از پایه های فرهنگ این شهر تبدیل شده است. با مقیاسی که به سرعت در حال گسترش این بخش در طی سالهای گذشته بود ، تعداد کل شرکت هایی که عمدتا بر تبلیغات در شانگهای متمرکز بودند در سال ۲۰۲۰ به ۶۸،۷۹۸ رسیده بود که در آن ۶،۶۳۱ شرکت سرمایه گذاری خارجی و ۱۴ شرکت دولتی بودند. گزارش رسانه ها با استناد به داده های رسمی گفت: درآمد شرکت های تبلیغاتی بالاتر از اندازه تعیین شده به ۱۷۹ میلیارد یوان (۲۷٫۹ میلیارد دلار) رسیده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true