قدرت بسته بندی دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
قدرت بسته بندی دیجیتال

به گفته خوزه ‘په په’ گوربئا از HP Graphic Arts ، مارک ها دارای یک زمینه تأثیر قدرتمند بر پایداری هستند و نوآوری در بسته بندی دیجیتال فرصتی برای مثال زدن فراهم می کند.
انصاف است که بگوییم بیشتر ما از کودکی دوست داشتیم ابرقدرت داشته باشیم. از نامرئی بودن ، گرفته تا نفس کشیدن در زیر آب ، پرواز یا قدرت بسیار زیاد ، ما به دنبال تقلید از قهرمانان کتاب های طنز ، کارتون یا فیلم های خود هستیم.

فرزندان من اکنون آن زمان جادویی را پشت سر می گذارند ، و یک چیزی که اخیراً هنگام تماشای اجرای مجدد مارول مرا تحت تأثیر قرار داد ، اخلاق و حس هدفمندی قوی در پشت این چهره ها بود. قدرت های باورنکردنی مسئولیت بی نظیری دارند.

در مورد مشاغل جهان نیز می توان همین را گفت. ما نیز قدرت داریم – بلکه مسئولیت آن را نیز داریم که بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.

نه تنها اکثر مصرف کنندگان (۵۱ درصد) مایل به خرید پایدارتر (مشتریان وفادار) هستند ، بلکه ۶۸ درصد آنها می گویند که به برند های تجاری اعتماد می کنند تا به عنوان پیش رو در ارائه نتایج مثبت اجتماعی و زیست محیطی در جامعه گسترده عمل کنند.

این یک وظیفه بزرگ است.

اما نکته مهم ، برند ها این هستند که بسته بندی یک نکته اصلی است که می تواند تفاوت ایجاد کند – ارزیابی نحوه تولید ، استفاده و دفع آن ، بلکه به عنوان بستری برای ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد تغییر مثبت در رفتار.

مشکل بسته بندی

چالش اصلی تولید و اتلاف است. خروجی کربن در فرآیندهای تولید تعادل ظریف اکوسیستم کره زمین را برهم زده است و در مجموع در صورت جلوگیری از فاجعه آب و هوا ، در این دهه باید ۶۵ درصد از انتشار جهانی را کاهش دهیم. در همین حال ، زباله های بسته بندی باعث آلودگی خطوط ساحلی ما ، مسدود شدن راه های آبی و طبق گفته مجمع جهانی اقتصاد ، هر ساله ۱۲۰ میلیارد دلار خیره کننده برای اقتصاد جهانی است.

اما بسته بندی لازم است. این بخش مهمی از نحوه حمل و نقل ایمن و بهداشتی محصولات به سراسر جهان باقی مانده است. اما ما می توانیم – و باید – کارهای بیشتری برای کاهش تأثیر این سیاره انجام دهیم. این فقط یک چالش برای زنجیره تامین نیست ، بلکه مسئله کل زنجیره ارزش است و تقریباً همه بخش ها را درگیر می کند.

دیجیتال در خط مقدم ارائه نوآوری پایدار

چاپ دیجیتال از فناوری برای تغییر روند منسوخ و ناخوشایند بسته بندی چاپی آنالوگ استفاده می کند. با دیجیتال سازی فرآیند ، مراحل دست و پا گیر را از بین می برد ، سرعت را به بازار بطور چشمگیری بهبود می بخشد و نیاز به حداقل مقدار سفارش را برطرف می کند.

راز برش زباله های بسته بندی این است که با چاپ سریعتر ، فقط بدون نیاز به ایجاد اضافی بی مورد ، فقط آنچه را که نیاز دارید تولید می کنید. و چاپ دیجیتال هم بازده کارایی و هم هزینه را باز می کند. این می تواند بسته به مارک متفاوت باشد ، اما یک مثال معمول می تواند چرخه چاپ آنالوگ شش تا هشت هفته ای را به یک تا دو هفته کاهش دهد ، فقط به این دلیل که شما نیازی به کالیبراسیون یا تولید بسیاری از مواد فیزیکی (صفحات و سیلندرها) مورد استفاده ندارید. چاپ بسته بندی

این مسئله واقعاً قدرتمند است در مورد ساختن آینده ای پایدارتر برای بسته بندی. چاپ دیجیتال:

ضایعات زنجیره تأمین را تا ۲۶ درصد کاهش می دهد
رد پای کربن فرآیند را بین ۶۵ تا ۸۰ درصد کاهش می دهد
و این کار را در حالی انجام می دهد که به شما امکان چاپ روی جوهرهای پایدار ، مبتنی بر آب و / یا قابل شستشو و مواد پایدار ، تجزیه پذیر ، آلی و قابل کمپوست را می دهد.

بسته بندی به عنوان بستری برای ایجاد تغییر در رفتار مثبت

برند ها این فرصت را دارند که فراتر از کارایی و استفاده از بسته بندی چاپی دیجیتالی برای تقویت تعامل مصرف کننده و ایجاد تغییر در رفتار پایدار استفاده کنند ، همه اینها ضمن تسریع در فروش است.

ممکن است بازاریابان نام تجاری (برند) گاهی از گفتگوی پایداری در تجارت جدا شوند ، اما همراه با رهبران پایداری و زنجیره تامین توانایی تأثیرگذاری بر تغییرات گسترده داخلی و خارجی را دارند و نشان می دهند که نوآوری در بسته بندی می تواند برای سیاره ، مردم و سود مفید باشد. به عنوان مثال هرشی.

این شرکت معروف شیرینی سازی از چاپ دیجیتال برای ایجاد یک کمپین بازاریابی کاملاً خلاقانه و جذاب برای بزرگداشت زنان و تشویق به یک گفتگوی مهم جنسیتی استفاده کرد – همه اینها در حالی است که بسته بندی های خود را به روش دیجیتالی چاپ می کند و از طریق آن پایدارتر عمل می کند و تأثیر تجارت بر محیط را کاهش می دهد.

پایداری و نقش برند ها در مقابله با بزرگترین چالش هایی که با آن روبرو هستیم واقعاً همه شامل می شود. این شامل هر جنبه  تجارت است. و بسته بندی جایی است که بسیاری از این رهبران می توانند دور هم جمع شوند تا تغییرات و تأثیر واقعی را ایجاد کنند.

برند ها از صدا و زمینه تأثیر پذیری قدرتمندی برخوردار هستند و با الگوبرداری از نوآوری در بسته بندی دیجیتال ، نه تنها می توانند تأثیر منفی خود را بر روی محیط کاهش دهند ، بلکه قهرمان تغییر هستند و دیگران را نیز به اقدام مثبت ترغیب می کنند.

خوزه ‘په په’ Gorbea رئیس جهانی برند ها ، نمایندگی ها و نوآوری پایداری در HP Graphic Arts است.

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    به نظرم بسته بندی واقعا برای برندسازی مهمه اما گاهی وقتا ما پول میدیم بسته بندی میخریم.
    مثلا پول میدیم یه بسته بزرگ میخریم که چهار تا شکلاتم توشه.
    این اصلا خوب نیست

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true