چگونه سازمان ها می توانند چاپ کارآمد را از دفتر خانه فعال کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چگونه سازمان ها می توانند چاپ کارآمد را از دفتر خانه فعال کنند

با ورود همه گیر جهانی COVID-19 ، دفتر خانه آینده برای میلیون ها کارگر در سراسر جهان به واقعیت تبدیل شده است. بررسی CFO گارتنر نشان می دهد كه شركت ها انتظار دارند كارگران را به طور دائم به كارهای دورتر پس از COVID-19 سوق دهند.

دو سوم (۶۶٪) کارمندان شرکتها اکنون از خانه کار می کنند ، این بدان معناست که افت دفتر شرکت به سرعت تسریع شده است. برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) ، دسترسی به رایانش ابری و لبه ای برای کاهش هزینه های زیرساخت و توانمند سازی چاپ در خانه اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

در حالی که دفتر آینده زودتر از موعد مقرر رسیده است ، اینجا برای اقامت خواهد بود ، بسیاری از کارگران آزادی و انعطاف پذیری را ترجیح می دهند و ثابت می کنند که از هرجایی که کار می کنند می توانند به همان اندازه مثمر ثمر باشند. مشاغل باید از بسیاری جهات خود را برای حمایت دائمی از این تغییر تنظیم کنند.

بیشتر چاپگرهای خانگی هنگام چاپ با چاپگرهای اداری یا سیستم های مدیریت چاپ شرکت همگام سازی نمی شوند.

هنگامی که کارمندان اسناد حساس شرکت را در خانه چاپ می کنند ، این نگرانی امنیتی برای مشاغل است. دور زدن زیرساخت های چاپی شرکت به این معنی است که تشخیص اینکه چه کسی چه چیزی را چاپ می کند نیز غیرممکن است و معیارهای مهم ، از جمله فراداده های سیستم چاپ ، برای همیشه از بین می روند.

با ارائه راه حل های مناسب ، SME ها می توانند برای امنیت و پاسخگویی به یک سیستم چاپ مبتنی بر ابر کارآمد و مقرون به صرفه با ویژگی های مدیریت چاپ دسترسی پیدا کنند. این راه حل ها ترکیبی از محاسبات پیش فرض و ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل مبتنی بر ابر است. با این حال ، از محاسبات لبه ای می توان برای چاپگرها در دفتر خانه نیز استفاده کرد.

سه مورد استفاده برای چاپ در دنیای کار از خانه وجود دارد:

از چاپگر خانگی چاپ کنید

کارگر خانگی دارای یک دستگاه لبه بدون سرور در شبکه محلی (LAN) دفتر خانه خود است که چاپگر خانگی را به Microsoft 365 cloud شرکت متصل می کند. کارگر خانگی کارهای چاپی را به طور معمول ارسال می کند و خروجی در صف چاپ امن چاپگر خانگی است.

این شرکت راضی است که چاپ از طریق Universal Print ایمن است و می تواند ردیابی و هزینه سند را تأمین کند و در صورت لزوم به کارمند بازپرداخت کند.

از خانه به چاپگر اداری چاپ کنید

موقعیت های بسیاری وجود دارد که کارمندان در محل کار در حال پردازش محموله ها یا انجام کارهای دیگر هستند و به چاپ همکاران خود که اکنون در خانه هستند اعتماد می کنند. دفتر دارای دستگاه لبه بدون سرور است که می تواند چاپگرهای زیادی را پشتیبانی کند. چاپگرهای موجود در دفاتر شرکت اکنون از طریق ابر ۳۶۵ مایکروسافت در دسترس کارگر خانگی قرار دارند.

چاپ از دفتر به چاپگر خانگی

به همین ترتیب ، کارمندان اداره ممکن است بخواهند در چاپگر خانگی خود چاپ کنند. با وجود دستگاه لبه بدون سرور در خانه و دفتر ، می توان چاپگر خانگی را به عنوان مقصد خروجی انتخاب کرد.

خواه کارمندان در دفتر باشند و یا از خانه کار کنند ، SME ها باید تجارت خود را ادامه دهند. این به معنای حمایت از کارگران خانگی با چاپگرها و دستگاه لبه بدون سرور برای اطمینان از امنیت و پاسخگویی است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true