تبلیغات دیجیتال و بازاریابی تأثیرگذار چگونه آینده کسب و کار - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی تأثیرگذار چگونه آینده کسب و کار

ده سال پیش ، تبلیغات دیجیتال چیزی غیر از تبلیغات بنر تبلیغاتی نبود و عنوان اینفلوئنسر (تاثیرگذار) برای افراد مشهور و ورزشکار اختصاص داشت. اکنون ، به دلیل دسترسی گسترده به اینترنت ، استفاده از تلفن های هوشمند و افزایش استفاده از سیستم عامل های دیجیتال ، تبلیغات کاملاً متحول شده است و درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده را به بالاترین رقم می رساند.

در عین حال ، نقش تأثیرگذار دیجیتال به طرز چشمگیری در حال پیشرفت است و تبلیغ کنندگان به طور فزاینده ای تأثیر خود را تشخیص می دهند ، زیرا باعث ایجاد تعامل و اعتماد به نفس گسترده در بین مخاطبان می شود. پیش بینی می شود که قدرت هزینه جهانی هزاره ها تا سال ۲۰۲۲ تقریباً به ۱۵ تریلیون دلار برسد.

در سال ۲۰۲۰ ، ۵۸٫۸٪ از هزینه تبلیغات جهانی را رسانه های دیجیتال تشکیل می دهند و فرصتی سودآور برای شرکت هایی مانند AcuityAds Holdings Inc. (TSX: AT) به وجود می آورد. (OTCQX: ACUIF) ، میز تجارت (NASDAQ: TTD) ، ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC) ، IZEA Worldwide (NASDAQ: IZEA) و BBTV Corp. (TSX: BBTV) (OTCPK: BBVTF).

شرکت فناوری رسانه BBTV با کمک به تأثیرگذاران در هر اندازه که مخاطبان خود را افزایش دهند در حالی که به برند ها و تبلیغ دهندگان کمک می کند تا با ایجاد پیشنهادات برتر و نهایی در ویدئوهای دیجیتال ، به کسب درآمد از این دو روند رو به رشد کمک کنند.

تأثیرگذارها برای برندها اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند

استفاده از مشاهیر و ورزشکاران برای تبلیغ محصولات قطعاً چیز جدیدی نیست ، اما آن دسته از لیست کننده های الف اکنون در کنار تأثیرگذارهای دیجیتال در کنار هم هستند زیرا تبلیغ کنندگان برای رسیدن به مخاطبان هدفمند در مقیاس گسترده سر و صدا می کنند. این افراد تأثیرگذار نه تنها بینندگان گسترده ای دارند و هم مخاطبان جذاب آنها را به تبلیغ دهندگان می رسانند ، بلکه از جذابیت بالایی نیز برخوردار هستند و این خود کلید تبلیغات مثر است.

شرکت BBTV (TSX: BBTV) (OTC: BBVTF) با بیش از ۶۰۰ میلیون بیننده بی نظیر ماهانه که ماهانه بیش از ۵۰ میلیارد دقیقه محتوا تماشا می کنند ، پس از Google به عنوان دومین دارایی ویدیویی بزرگ در جهان شناخته شده است. میزان دسترسی ، مقیاس و تعامل BBTV این شرکت را به یک شریک قدرتمند برای تبلیغاتی تبدیل کرده است که به دنبال استفاده از ویدئو دیجیتال و بازاریابی تأثیرگذار است.

چه چیزی باعث جذابیت BBTV برای تبلیغ کنندگان می شود؟ BBTV محتوای برتر مقیاس پذیر ، دسترسی به طیف گسترده ای از عمودی ها و هدف گذاری شفاف را ارائه می دهد ، از جمله هدف گذاری زمینه ای ، ایمنی نام تجاری ، اندازه گیری شخص ثالث ، گزارش دهی و کمپین های قابل تنظیم.

در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، BBTV اعلام کرد که تعدادی از تبلیغات تبلیغاتی مستقیم با برند تبلیغاتی مستقیم را در سراسر مصرف کنندگان ، از جمله بازی ، سرگرمی ، مد و مواد غذایی ، برای برند هایی که شامل: Veritone ، Garena ، Barnes and Noble ، The RealReal ، AMC لرزان ، ThriveMarket ، Hybe و Complex.com.

در ۱۱ ژانویه ، BBTV از ارائه خدمات جدید در مقیاس گسترده برای تأثیرگذاران در اینستاگرام و TikTok خبر داد. گسترش خدمات این شرکت به اینستاگرام و تأثیرگذارهای TikTok باعث گسترش بیشتر Plus Plus Solutions از جمله مدیریت محتوا و تبلیغات مستقیم می شود. BBTV همچنین از طریق راه حل فروش مستقیم خود در میان رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های ویدیویی ، از جمله فروش سرگرمی های برند و مدیریت محتوای SaaS ، درآمد اینفلوئنسرها را گسترش می دهد.

چند روز قبل ، BBTV راه حل جدید تجزیه و تحلیل مقایسه ویدیو را برای سازندگان محتوا در هر اندازه و اندازه ای ارائه داد. راه حل جدید معیارهایی مانند میزان تعامل ، بازدیدها ، حفظ بیننده و درآمد محتوای ویدئو را تجزیه و تحلیل می کند و داده های عملکرد مقایسه ای بین فیلم های مختلف را فراهم می کند.

در Q3 2020 ، BBTV درآمد رکورد $ ۱۲۰٫۷ میلیون دلار را اعلام کرد که ۳۱٪ افزایش داشته است ، که به دلیل بهبود نرخ فروش آگهی و رشد بازدیدها بوده است.

فروش مستقیم با افزایش ۴۶٪ در دوازده ماه گذشته که در اکتبر ۲۰۲۰ به پایان رسید ، در مقایسه با مدت مشابه در ۲۰۱۹ ، یکی از عناصر اصلی موفقیت BBTV است. نوامبر ۲۰۲۰ رکورد ماه BBTV برای تبلیغات مستقیم با ۵۰٪ + رشد درآمد در سال بود مقایسه با نوامبر ۲۰۱۹٫

شرکت ارائه دهنده بازاریابی اینفلوئنسر IZEA Worldwide، Inc (NASDAQ: IZEA) شرکت دیگری است که در ماه های اخیر به دلیل هجوم تأثیرگذاران رشد چشمگیری داشته است. اگرچه IZEA در Q2 دچار افت شد ، این شرکت در سه ماهه سوم برگشت و نتایج مقدماتی مثبت را برای Q4 گزارش کرد. در ۲۳ دسامبر ، این شرکت اعلام کرد که علیرغم تأثیر COVID-19 بر مشتری تاریخی ، رزرو خدمات مدیریت شده در سه ماهه چهارم ۴۰٪ رشد سالیانه داشته است.

هزینه تبلیغات دیجیتال برای ادامه روند افزایش انتظار می رود

با توجه به همه گیری مداوم و در نتیجه رکود اقتصادی ، هزینه تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است. برعکس ، هزینه تبلیغات دیجیتال در سال گذشته با ۸٪ افزایش به ۳۳۶ میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۱ ، ۶۰٫۹٪ از کل تبلیغات را رسانه های دیجیتال تشکیل دهند و فرصتی سودآور برای آژانس ها و سیستم عامل های تبلیغات دیجیتال ایجاد کنند.

 

شرکت فناوری جهانی The Trade Desk (NASDAQ: TTD) علاوه بر افت جزئی در سه ماهه دوم که در کل صنعت احساس می شد ، در بحران سلامت نیز به خوبی پیش رفته است. در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ ، این شرکت درآمد ۲۱۶٫۱ میلیون دلاری را گزارش کرد که ۳۲ درصد افزایش نسبت به سال دیگر داشته است. میز تجارت همچنین گزارش داد كه رشد سهامی سوم در سه ماهه سوم ادامه دارد ، با تلویزیون متصل بیش از ۱۰۰٪ و هزینه های صوتی و تصویری و صوتی همراه ۷۰٪ افزایش می یابد.

ارائه دهنده راه حل های تبلیغات دیجیتال ، AcuityAds Holdings Inc. (TSX: AT) (OTCQX: ACUIF) فناوری اختصاصی هوش مصنوعی که به تازگی راه اندازی شده است ، می تواند آن را تغییر دهد. در ۱۱ ژانویه ، AcuityAds خبر از راه اندازی Illumin ، فناوری جدید اتوماسیون تبلیغاتی خود داد که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا در یک زمان واقعی ، برنامه ریزی ، خرید و دیدن نتایج را در یک پلت فرم واحد انجام دهند. این شرکت گزارش داد که ایلومین در کمتر از ۹۰ روز از زمان راه اندازی بیش از ۱٫۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

مجامع رسانه های جمعی ViacomCBS Inc (NASDAQ: VIAC) همچنین در تلاش است تا از رشد تبلیغات دیجیتال استفاده کند. در ماه آگوست ، این شرکت از راه اندازی برنامه ریزی شده ViacomCBS EyeQ ، یک پلت فرم تبلیغاتی ویدیویی متصل که به عنوان یک نقطه ورود معامله برای محتوای ویدئویی دیجیتال آن خدمت می کند ، خبر داد. ViacomCBS EyeQ تمام دارایی های ویدئویی متصل خود را گرد هم می آورد و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا به مخاطبان ۵۰ میلیون بیننده منحصر به فرد ماهانه در ایالات متحده و ۱۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. در نوامبر ، طبق گزارشات ، این شرکت به ۱۷٫۹ میلیون مشترک پخش جریانی و خدمات تلویزیون پلوتو با پشتیبانی تبلیغات خود به ۲۸٫۴ کاربر فعال ماهانه رسیده است.

شرکت BBTV همچنین به رشد بیننده خود ادامه داده است. در Q3 ، این شرکت با افزایش ۱۸ درصدی بازدید به ۱۲۱٫۲ میلیارد در سراسر سیستم عامل های مختلف ، باعث تثبیت بیشتر رهبری جهانی خود در میان شرکت های فناوری رسانه شده است. برند ها و بازاریاب ها می توانند از طریق مقیاس جهانی BBTV و مخاطبان جذاب ، هزاره ها را هدف قرار دهند. شبکه BBTV در همه ژانرها ۴۷۱ میلیارد بازدید تبلیغاتی ایجاد می کند ، سپتامبر ۲۰ ، LTM.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true