انتخاب شیشه برای بسته بندی سازگار با محیط زیست - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
انتخاب شیشه برای بسته بندی سازگار با محیط زیست

تیم جنت ، مدیر بازیافت شیشه Recresco ، اصرار دارد که مارک ها و مصرف کنندگان برای تقویت پایداری و اثر کربن باید به دنبال بسته بندی شیشه باشند
بدون شک محصولات و بسته بندی هایی که ما استفاده می کنیم و نحوه دفع آنها تأثیر مستقیمی بر محیط زیست دارد و در ایجاد تغییرات آب و هوایی نقش دارد.

به همین ترتیب مسئولیت رسیدگی به مدیریت پسماند بر عهده ما است ، در صورت امکان از آن استفاده مجدد کرده و کاملاً به بازیافت موثر متعهد شوید.

بسته اقتصاد بخشنامه اتحادیه اروپا هدف را برای بازیافت ۶۵٪ از زباله های شهری تا سال ۲۰۳۵ با اقدامات دقیق برای کاهش میزان زباله های ارسال شده به محل دفن زباله و سوزاندن آن در نظر گرفته است.

برای دستیابی به این هدف و محافظت از سیاره خود ، باید به دنبال گزینه های بسته بندی بهتری باشیم و تردیدی وجود ندارد که شیشه در میان جمعیت متمایز است.

پایدار و خوب برای محیط زیست

بخش شیشه انگلستان یکی از بالاترین نرخ بازیافت مواد بسته بندی با ۶۸٫۸٪ را دارد و بریتیش گلس ، انجمن تجاری نمایندگی صنعت شیشه انگلستان ، در تلاش است تا سال ۲۰۳۰ ۹۰٪ میزان جمع آوری را به دست آورد.

با استفاده از ذوب مجدد شیشه در گلدان ، می توان از آن برای ساخت بطری ها و شیشه های جدید استفاده کرد و از مصرف مواد اولیه بکر جلوگیری کرد در حالی که مصرف انرژی و انتشار کربن را در طولانی مدت کاهش می دهد.

تصور می شود که شیشه تولید شده از شیشه های بازیافتی ۲۰ درصد و آلودگی آب مربوط به آن را ۵۰ درصد کاهش می دهد.

بازیافت کارآمد

فرآیند بازیافت بطری شیشه ای از محل جمع شدن كربس به بطری یا شیشه جدیدی كه در قفسه قرار دارد در كمترین زمان ۳۰ روز انجام می شود.

بازیافت شیشه به اهداف ما در یک اقتصاد واقعا دایره ای کمک می کند ، جایی که زباله های شیشه ای به سرعت و به طور موثر در بطری های جدید بازیافت می شوند و به کاهش آلودگی و زباله کمک می کنند.

بدون شک آینده پس از حوادث اخیر متفاوت خواهد بود اما با ایجاد تغییرات جزئی در رفتار خود ، می دانیم که همه ما نقش مهمی در کمک به تأمین آینده بهتر برای مردم و کره زمین بازی می کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true