3 فناوری پررونق بازاریابی در سال 2021 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۳ فناوری پررونق بازاریابی در سال ۲۰۲۱

رسانه های تولید شده AR ، ۵G و AI آماده اند تا شیوه کار بازاریابان در سال آینده را شکل دهند

رهبران و چشم اندازهای بازاریابی ، رسانه ای و فناوری از ۲۶ تا ۲۸ ژانویه برای Adweek Outlook 2021 ، یک اجلاس مجازی زنده به Adweek می پیوندند. با ما همراه باشید تا تحولات اخیر را بررسی کنیم و پیش بینی های راه پیش رو را بشنویم.

از سیستم عامل های کنفرانس ویدئویی گرفته تا ربات های بات ، تقریباً در مورد هر نوع فناوری که افراد را متصل و درگیر می کند ، امسال افزایش یافته است زیرا بیماری همه گیر Covid-19 بازاریاب ها را به سمت آزمایش ابزارهایی سوق می دهد که شاید هرگز فکر نکرده باشند.

تشخیص اینکه هر کدام از این روندها با شروع بازگشایی جهان در سال ۲۰۲۱ چه مقدار قدرت ماندن خواهند داشت ، دشوار خواهد بود. آیا ثابت می شود که آنها بخشهایی از تحرکات طبیعی یا زودگذر جدید از زندگی قفل شده را تحمل می کنند؟

تفاوت ممکن است در این باشد که بسیاری از امیدوار کننده ترین نوآوری ها در سال جاری برای جلب توجه آماده شده بودند – همه گیری به سادگی یک فیوز روشن کرد.

با در نظر گرفتن این ملاحظات ، ما چندین بخش از فناوری های نوظهور را گردآوری کرده ایم که به احتمال زیاد تأثیر دائمی بر نحوه انجام کارهای بازاریابان در سال آینده و فراتر از آن دارند.

واقعیت افزوده (AR) و ۵G

در ژانویه سال ۲۰۲۰ ، تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل ، AR را “مهمترین چیز بعدی” خواند و پیش بینی کرد که این امر “همه زندگی ما را فرا خواهد گرفت”.

این فناوری که شامل قرار دادن گرافیک های سه بعدی بر روی دنیای فیزیکی است ، طی چند ماه پس از اتخاذ خرده فروشان برای ایجاد ویژگی های آزمایشی مجازی به جای قفسه های فروشگاه های فیزیکی و اتاق های مناسب ، شاهد افزایش محبوبیت بوده است. برندهای دیگر نیز به عنوان یک روش تعاملی برای درگیر کردن مصرف کنندگان با فرمت ، به دلیل همه گیر شدن فعالیت های بدنی ، مشکلاتی را انجام داده اند.

Sheri Bachstein ، رئیس جهانی تبلیغات واتسون ، گفت: “با توجه به خرید بسیار آنلاین افراد ، AR قادر به افزایش این تجربه است.” “شرکت ها هنوز در تلاشند بفهمند که چگونه از این تکنولوژی بهتر استفاده کنند، اما … شما آن را به زیبایی می بینید ، آن را در برخی از لباس های خرده فروشی می بینید – و من فکر می کنم که این فقط رشد خواهد کرد.”

بر اساس گزارش اخیر بازاریابی الکترونیکی در مورد روند ، حتی قبل از همه گیری ، رسانه های اجتماعی مانند Snapchat و Instagram با ایجاد ابزارهای توسعه دهنده مورد نیاز برای سریع تر و در دسترس بودن AR ، به ایجاد چنین روند کمک کرده اند.

اکنون ، ۵G این امکان را دارد که با پشتیبانی از اندازه پرونده های بزرگتر ، سرعت بارگذاری سریعتر و در نتیجه گرافیک با جزئیات و جزئیات بیشتر ، درهای بیشتری را برای این فناوری باز کند. در حالی که نسل بعدی سرویس بی سیم هنوز در مراحل اولیه راه اندازی است ، عرضه اولین آیفون ۵G دارای پاییز امسال می تواند به تسریع در پذیرش AR کمک کند.

“چیزی که من دوست دارم برای هر برندی مورد توجه قرار دهم این است که به همه چیزهای فیزیکی که در دنیا داری فکر کنم – اگر فروشگاه شما باشد ، اگر محصولات شما باشد – آنهایی که به یک لایه دیجیتال نیاز دارند ، و آن لایه دیجیتال واقعیت افزوده خواهد بود ، “مت ماهر ، موسس مشاوره متمرکز بر AR M7 Innovations گفت. “و اکنون آن جهان در حال ساخت است. من فکر می کنم ظرف دو تا پنج سال به مکانی خواهیم رسید که اگر تلفن خود را در هر مکانی بالا نگه دارید ، باید یک تجربه دیجیتالی در لمس فیزیکی داشته باشید. ”

Spotify از رسانه های مصنوعی استفاده کرده تا با The Weeknd یک تجربه یک به یک ایجاد کند.
Spotify

رسانه های مصنوعی

با فرایندهای تولید ویدئو که اغلب با اقدامات قفل در سال جاری مختل می شود ، تعداد اندکی از برند ها به فناوری مرتبط تر با اخبار جعلی از سحر و جادو هالیوود روی آوردند.

ایالت مزرعه و ESPN از این روش یادگیری ماشین برای تغییر کلیپ پرنعمت لنگر SportsCenter در هنگام سقوط یک بیت مرد در خیابان به دلیل قرنطینه استفاده کردند. Hulu با استفاده از هوش مصنوعی چهره بازیکن NBA Damian Lillard را بیش از یک چهره بدلکار بدست آورد تا ستاره مجبور نباشد از نظر جسمی برای شلیک حضور داشته باشد. و Spotify بر روی آن ضربه زد تا شباهت The Weeknd را شبیه سازی کند و تجربه یک به یک را با ستاره R&B بصورت آنلاین شبیه سازی کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true