7 میلیون پوند سرمایه برای پاکسازی بسته بندی پلاستیکی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۷ میلیون پوند سرمایه برای پاکسازی بسته بندی پلاستیکی

تن تن ۷ میلیون پوند سرمایه گذاری می کند تا بسته بندی پلاستیکی قوطی های نوشیدنی را پاک کند

کارخانه نوشیدنی اسکاتلندی Tennent در حال سرمایه گذاری ۷ میلیون پوند برای تولید فناوری بسته بندی جدید در نوشیدنی سازی مستقر در گلاسگو است که تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰ میلیون حلقه پلاستیکی را از بسته های قوطی آن خارج می کند.

طبق گفته های Tennent’s ، این تجهیزات جدید تا سال ۲۰۲۲ ۱۵۰ تن پلاستیک را از بسته های قوطی Tennent’s Lager خارج می کند

سرمایه گذاری ۷ میلیون پوندی بسته بندی جدیدی را در نوشیدنی سازی Wellpark در گلاسگو معرفی می کند و انتظار می رود طی چند ماه آینده آغاز شود. محصولات علاوه بر اینکه قادر به تولید حداکثر ۱۲۰،۰۰۰ قوطی در ساعت هستند ، به جای پلاستیک در کارتن های کاملاً قابل بازیافت قرار می گیرند. Tennent’s در تلاش است تا کارخانه خنثی سازی نوشیدنی سازیرا تا سال ۲۰۲۵ تولید کند.

طبق گفته های Tennent’s ، این تجهیزات جدید تا سال ۲۰۲۲ ۱۵۰ تن پلاستیک را از بسته های قوطی Tennent’s Lager خارج می کند که شامل بیش از ۱۰۰ میلیون حلقه پلاستیکی است. این بیش از ۴۰ سال است که اولین بار است که قوطی های بزرگ این شرکت هیچ گونه بسته بندی پلاستیکی ندارند.

مارتین دوگان ، مدیر مهندسی شرکت مادر Tennent C&C Group گفت: “پایداری در هسته اصلی کار ما است و ما همیشه به دنبال راه هایی برای نوآوری و به حداقل رساندن تأثیر خود بر محیط هستیم تا بتوانیم سهم خود را در مقابله با بحران آب و هوا داشته باشیم. اعلامیه امروز آخرین قدم است زیرا ما در تلاشیم تا هدف ۲۰۲۲ خود را برای حذف پلاستیک یکبار مصرف از بسته بندی مصرف کننده و تعهد مداوم ما به بهترین روش زیست محیطی در هر کاری انجام دهیم.

وی افزود: “به عنوان بخشی از تعهدات خود در مورد پلاستیك ، ما همچنان تنها تولیدكننده نوشیدنی هستیم كه عضو پیمان پلاستیك انگلستان است ، كه ابتكارات ما را هدایت می كند و اهداف سختگیرانه دیگری را در مورد بسته بندی پلاستیك ، زباله و بازیافت قرار می دهد. ما همراه با تاسیسات جدید جذب مجدد کربن و گیاه هضم بی هوازی ، در راه رسیدن به تعهد خود برای خالص سازی کربن خالص Wellpark هستیم. ”

در سال ۲۰۱۹ ، Tennent متعهد شد که پلاستیک های یکبار مصرف را از بسته بندی خود ریشه کن کند و تا سال ۲۰۲۵ از کربن خنثی شود – تعهداتی که با یک بسته سرمایه گذاری ۱۶ میلیون یورویی پشتیبانی کرده است.

برای کمک به شرکت مستقر در گلاسگو در رسیدن به هدف کربن ۲۰۲۵ ، بخش عمده ای از سرمایه گذاری صرف نصب یک کارخانه هضم بی هوازی (AD) در نزدیکی مقر خود در Wellpark شده است. واحد AD فاضلاب تولید شده را به عنوان محصول جانبی در فرآیند های تولید آب تصفیه می کند و در نتیجه آب تمیز و بیوگاز ایجاد می کند. آب می تواند در گیاه مورد استفاده مجدد قرار گیرد در حالی که بیوگاز می تواند ۵٪ از انرژی کل سایت را پوشش دهد.

اکنون سرمایه گذاری های بیشتری در تأمین ۱۰۰٪ انرژی تجدیدپذیر برای عملیات تننت تا سال ۲۰۲۵ از طریق مخلوطی از توافق نامه های تولید و خرید در سایت و تکمیل تاسیسات جذب کربن در Wellpark انجام خواهد شد

true
true
true
true
  1. مینا رخشان

    اگه کشور ما یه مبلغی برای شیشه و بطری نوشیدنی میداد شاید مردم تلاش بیشتری میکردن که آشغالاشونو جمع کنن

    • مهتاب موید

      اول ممنون بابت پیامتون و بی تفاوت نبودن.
      شرکت هایی که تولید کننده محصولاتی هستند که در شیشه و بطری و … نوشیدنیشون ارائه می شه باید تدبیری برای این مورد بیاندیشند. اینکه هر شرکتی تولید کنه و بعد به زباله های جا مونده از بسته بندی محصولش بی تفاوت باشه !!….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true