true
Smurfit Kappa طیف جدیدی از راه حل های بسته بندی eBottle را برای بازار آنلاین مایعات و نوشیدنی که به سرعت در حال رشد است راه اندازی کرده است.
نمونه کارهای جدید شامل راه حل های مختلفی برای محصولات تک و چند بسته ای است ، از جمله بسته بطری رولر ، BiPack و درج Pop-up.
افزایش تجارت الکترونیکی به دلیل همه گیری COVID-19 در همه بخش ها مشهود است و بازار نوشیدنی نیز تأثیر قابل توجهی دیده است. به طور خاص ، Smurfit Kappa می گوید که فروش آنلاین نوشیدنی ها در اروپا ۳۴٪ افزایش یافته است ، که تقاضا برای بسته بندی پایدار ، با دوام و مناسب مصرف کننده را ایجاد می کند که از محصول هنگام حمل و نقل محافظت می کند.
در مورد این اطلاعیه ، Arco Berkenbosch ، نوآوری و توسعه VP در Smurfit Kappa Europe ، گفت: “طیف جدید محصول eBottle ما به مشاغل نوشیدنی مجموعه ای از راه حل های بسته بندی مناسب و هدفمند را ارائه می دهد که به چالش های اصلی تجارت الکترونیکی آنها می پردازد.
“دامنه نوآورانه ، همراه با تمرکز ما بر فرآیندهای تجارت الکترونیکی ، زنجیره تأمین و تجربه مصرف کننده ، همگی در افزایش فروش و کارایی بیشتر مشتریان ما نقش داشته اند.”
راه اندازی این سبد محصولات جدید آخرین الحاقی به مجموعه “Better Planet Packaging” این شرکت است که با هدف پایداری بیشتر و تولید از ماده اولیه تجدید پذیر و قابل بازیافت طراحی شده است.
هروین ویچرز ، مدیر توسعه بازار در Smurfit Kappa ، گفت: “ارزش بازار بازار آنلاین نوشیدنی ها ۵٫۶ میلیارد یورو است و ما می خواهیم به شرکت ها کمک کنیم تا از رشد واقعی و فرصت موجود در این بخش استفاده کنند. به عنوان یک نتیجه از راه حل های بسته بندی و اتوماسیون اجرا شده توسط InterDrinks ، ظرفیت بسته بندی و پر کردن خود را ۶۶٪ افزایش داده است ، که به آن امکان می دهد سریعتر سفارشات بیشتری انجام دهد.
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=6820
true
true
صنعت بطری سازی واقعا صنعت بزرگیه اماeBottle اولین بار بود میدیدم. آیا منظور بطری الکترونیکیه؟