رونمایی از نمونه کارهای بسته بندی جدید برای بازار آنلاین - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رونمایی از نمونه کارهای بسته بندی جدید برای بازار آنلاین

Smurfit Kappa طیف جدیدی از راه حل های بسته بندی eBottle را برای بازار آنلاین مایعات و نوشیدنی که به سرعت در حال رشد است راه اندازی کرده است.

نمونه کارهای جدید شامل راه حل های مختلفی برای محصولات تک و چند بسته ای است ، از جمله بسته بطری رولر ، BiPack و درج Pop-up.

افزایش تجارت الکترونیکی به دلیل همه گیری COVID-19 در همه بخش ها مشهود است و بازار نوشیدنی نیز تأثیر قابل توجهی دیده است. به طور خاص ، Smurfit Kappa می گوید که فروش آنلاین نوشیدنی ها در اروپا ۳۴٪ افزایش یافته است ، که تقاضا برای بسته بندی پایدار ، با دوام و مناسب مصرف کننده را ایجاد می کند که از محصول هنگام حمل و نقل محافظت می کند.

در مورد این اطلاعیه ، Arco Berkenbosch ، نوآوری و توسعه VP در Smurfit Kappa Europe ، گفت: “طیف جدید محصول eBottle ما به مشاغل نوشیدنی مجموعه ای از راه حل های بسته بندی مناسب و هدفمند را ارائه می دهد که به چالش های اصلی تجارت الکترونیکی آنها می پردازد.

“دامنه نوآورانه ، همراه با تمرکز ما بر فرآیندهای تجارت الکترونیکی ، زنجیره تأمین و تجربه مصرف کننده ، همگی در افزایش فروش و کارایی بیشتر مشتریان ما نقش داشته اند.”

راه اندازی این سبد محصولات جدید آخرین الحاقی به مجموعه “Better Planet Packaging” این شرکت است که با هدف پایداری بیشتر و تولید از ماده اولیه تجدید پذیر و قابل بازیافت طراحی شده است.

هروین ویچرز ، مدیر توسعه بازار در Smurfit Kappa ، گفت: “ارزش بازار بازار آنلاین نوشیدنی ها ۵٫۶ میلیارد یورو است و ما می خواهیم به شرکت ها کمک کنیم تا از رشد واقعی و فرصت موجود در این بخش استفاده کنند. به عنوان یک نتیجه از راه حل های بسته بندی و اتوماسیون اجرا شده توسط InterDrinks ، ظرفیت بسته بندی و پر کردن خود را ۶۶٪ افزایش داده است ، که به آن امکان می دهد سریعتر سفارشات بیشتری انجام دهد.

true
true
true
true
  1. مینا رخشان

    صنعت بطری سازی واقعا صنعت بزرگیه اماeBottle اولین بار بود میدیدم. آیا منظور بطری الکترونیکیه؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true