INX مرکب های جدیدی را برای بسته بندی انعطاف پذیر معرفی می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
INX مرکب های جدیدی را برای بسته بندی انعطاف پذیر معرفی می کند

از مرکب GelFlex-EB علاوه بر بسته بندی مواد غذایی می توان برای محصولات خانگی ، صنعتی ، فضای باز و حیوانات اهلی و محصولات مراقبت از حیوانات خانگی نیز استفاده کرد.

شرکت بین المللی INX INK ، تامین کننده مرکب ها و فناوری های مدیریت رنگ ، مرکب های مبتنی بر ژل GelFlex-EB را برای چاپ CI flexo معرفی کرده است. سیستم مرکب چاپ سطح کیفیت چاپی مشابه گراور را ارائه می دهد و یک فیلم مرکب بهم پیوسته و با دوام ارائه می دهد که نیاز به یک لایه لمینیت را کاهش می دهد ، هزینه ها و وزن کل بسته را کاهش می دهد.

این مرکب های چشم نواز طرح های چاپی مناسب برای بسته بندی مواد غذایی و سایر کاربردهای مصرف کننده را تولید می کنند.

“ما درک می کنیم که انتظارات خاصی از دارندگان مارک ، مبدل ها و چاپگرها وجود دارد ، از حفظ کیفیت چاپ گرافیک تا ارائه کاهش هزینه های سالانه از طریق بهبود کارایی و وزن سبک بسته بندی. مرکب های GelFlex-EB این نگرانی ها را برطرف می کنند و فرصت های متعددی را ارائه می دهند. “اظهارات رنه شووتن ، مدیر بازاریابی INX.

از مرکب GelFlex-EB علاوه بر بسته بندی مواد غذایی می توان برای محصولات خانگی ، صنعتی ، فضای باز و حیوانات اهلی و محصولات مراقبت از حیوانات خانگی نیز استفاده کرد.

شووتن می گوید: “چاپگرها می توانند در مقایسه با مرکب های متعارف حلال یا فلكسو بر اساس آب ، مصرف مرکب كلی خود را كاهش داده و در مصرف انرژی صرفه جویی كنند.” ”با از بین بردن لایه های لمینیت برای بسته بندی انعطاف پذیر و استفاده از پوشش های مختلف تزئینی و جلوه های ویژه در محل آنها ، صرفه جویی در هزینه اضافی امکان پذیر است. از نظر ارائه ، این مرکب ها دریچه ای برای تعاملات و تجربیات جدید در فروش با مصرف کنندگان نیز باز می کنند. ”

به عنوان مرکب مبتنی بر ژل ، GelFlex-EB برای چاپ CI flexo به اندازه کافی مایع است و برای گیر انداختن م effectiveثر و با سرعت بالا در مرکب به سرعت ضخیم می شود. به عنوان یک گزینه ، می توان از روکش های براق ، مات و سایر جلوه های تزئینی یا جلوه های ویژه به صورت خطی استفاده کرد. ساختار ترکیبی توسط یک خشک کن EB در انتهای پرس پخت می شود تا یک ماتریس پلیمری متقاطع ایجاد شود. به طور کلی ، استفاده از GelFlex-EB به جای مرکب های سنتی می تواند باعث کاهش ۳۰ درصدی وزن لایه های لمینیت شود.

مزایای GelFlex-EB به کیفیت چاپ بهتر می رسد. صفحه ای با خط دقیق تر و تعداد آنیلوکس BCM پایین منجر به مقدار عالی صدا و صفحات صفحه نمایش با خط بالاتر و دامنه کنتراست می شود. علاوه بر کیفیت چاپ قابل پیش بینی تر ، چاپگرها پرینت ها و جامدادی های صاف ، جزئیات بالاتر در تصاویر کامل رنگ و روشنایی دقیق را در مناطق با نور زیاد پیدا می کنند.

شووتن نتیجه گیری می کند: “با داشتن GelFlex-EB مرکب کم مهاجرت و رعایت استانداردهای مختلف انطباق بسته بندی مواد غذایی ، یک انتخاب مطمئن و پایدار است.” “کاهش چشمگیر در ویژگی های بازیافت حلال و بهبود یافته بخشی از افزایش کارایی و هزینه های پایین است. چاپگرها بهره وری بالاتری را با سرعت فوق العاده فشار بالا و بدون تحریف در وب ، و همچنین چاپ وسعت گسترده ، تیرگی بیشتر سفید و مواد زائد کمتر تجربه خواهند کرد. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true