"ترجیح قوی" بسته بندی کاغذ نسبت به پلاستیک - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
“ترجیح قوی” بسته بندی کاغذ نسبت به پلاستیک

نظرسنجی نشان می دهد  مصرف کنندگان “ترجیح قوی” برای بسته بندی کاغذ نسبت به پلاستیک دارند.

Ranpak ، یک شرکت راه حل بسته بندی ، اخیراً نتایج اولین تحقیق سالانه “تجارت الکترونیکی و روند بسته بندی” را که از طرف آنها توسط هریس نظرسنجی انجام شده اعلام کرد.

این بررسی آنلاین روند ترجیحی تجارت الکترونیکی و بسته بندی را در طول فصل تعطیلات ۲۰۲۰ نشان داد ، نشان می دهد بیش از دو نفر از پنج آمریکایی بسته های بیشتری را برای تعطیلات امسال به خانه خود تحویل داده اند در مقایسه با سال گذشته. علاوه بر این ، مصرف کنندگان در سال ۲۰۲۱ ، حتی بیشتر از سال ۲۰۲۰ ، به خرید آنلاین ادامه خواهند داد. مصرف کنندگان همچنین تمایل زیادی به بسته بندی کاغذ نسبت به پلاستیک دارند و احتمال خرید آنها از خرده فروشان آنلاین و برند هایی که گزینه های بسته بندی بدون پلاستیک را هنگام پرداخت ارائه می دهند ، بیشتر است. از خرده فروشان آنلاین که این کار را نمی کنند.

نکات برجسته تحقیق شامل موارد زیر است:

همانطور که انتظار می رفت ، تجارت الکترونیکی در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۰ رونق گرفت: تقریباً همه آمریکایی ها ، ۹۱٪ ، بسته های تحویل داده شده در این تعطیلات را به خانه خود تحویل دادند. بیش از دو نفر از هر پنج آمریکایی (۴۴٪) بسته های بیشتری را برای تعطیلات سال ۲۰۲۰ به خانه خود تحویل داده اند در مقایسه با ۲۰۱۹٫

آمریکایی ها کاغذ را به بسته بندی پلاستیکی ترجیح می دهند – و احتمالاً خرید آن از شرکت هایی که این کار را انجام می دهند نیز بیشتر است: بیش از سه چهارم آمریکایی ها (۷۸٪) آرزو می کنند که برند های بیشتری از بسته بندی کاغذی استفاده کنند (به عنوان مثال جعبه های مقوایی ، نامه های کاغذی ، کاغذ داخل بسته) بسته بندی پلاستیکی (به عنوان مثال پاکت پلاستیکی ، بالش پلاستیکی داخل جعبه ، بسته بندی حباب). علاوه بر این ، بیش از دو سوم آمریکایی ها یا ۶۸٪ احتمال خرید از خرده فروشان آنلاین و برند هایی که گزینه های بسته بندی بدون پلاستیک را هنگام پرداخت ارائه می دهند ، نسبت به خرده فروشان آنلاین است که این کار را نمی کنند.

به نظر نمی رسد تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۱ رو به نابودی باشد: ۶۷٪ از آمریکایی ها قصد دارند در سال ۲۰۲۱ بیش از سال ۲۰۲۰ خریدهای اینترنتی (به عنوان مثال وسایل خانه ، مواد غذایی ، هدایا) را انجام دهند.

حمل و نقل و بسته بندی پایدار می تواند خط اصلی خرده فروشان را فراتر از فصل تعطیلات افزایش دهد: ۷۲٪ از آمریکایی ها بیشتر احتمال دارد که دوباره از برند هایی که به صورت پایدار حمل می شوند خرید کنند (یعنی از پلاستیک کمتری استفاده می کنند ، از جعبه اندازه مناسب برای کالای حمل شده استفاده می کنند) فصل تعطیلات گذشته نسبت به برند هایی که چنین کاری نکرده اند.

فکر می کردید جعبه های تحویل شما بی دلیل بزرگ و بی مصرف است؟

شما تنها نبودید: حدود یک سوم آمریکایی ها با توجه به اندازه کالا (۳۲٪) بسته هایی که برای تعطیلات امسال به خانه خود تحویل داده بودند ، متوجه شدند که بسته بندی حمل و نقل / بیرونی بیش از حد مورد نیاز است. علاوه بر این ، ۳۰ درصد گفتند که از بسته بندی حباب و یا اشکال دیگر پلاستیک بیشتر از آنچه در گذشته برای بسته هایی که برای تعطیلات امسال به خانه خود تحویل داده بودند ، در داخل جعبه محافظت می شود.

تحویل مواد غذایی به صورت آنلاین و خدمات تحویل وعده های غذایی ممکن است امسال رونق خوبی داشته باشد: تقریبا نیمی از آمریکایی ها ، ۴۶٪ ، قصد دارند غذای آنلاین بیشتری سفارش دهند (به عنوان مثال مواد غذایی ، بسته های غذایی) که در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ به خانه آنها تحویل داده شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true