برای Ender 3 با Quinly آشنا شوید: اولین مقاوم سازی در دنیا که چاپ دیجیتال سه بعدی را به صورت خودکار انجام می دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
برای Ender 3 با Quinly آشنا شوید: اولین مقاوم سازی در دنیا که چاپ دیجیتال سه بعدی را به صورت خودکار انجام می دهد

VANCOUVER ، پیش از میلاد ، ۲۱ ژانویه ، ۲۰۲۱ / PRNewswire / – 3DQue Systems ، یک شرکت چاپ سه بعدی مستقر در ونکوور ، از اعلام آغاز رسمی Quinly ، اولین مدیر چاپ خودکار واقعی از انتهای آخر برای Ender 3 ، هیجان زده است. این امکان را برای چاپ بدون مراقبت مداوم فراهم می کند که به کاربر اجازه می دهد کارهای مختلف را بدون دخالت انسان چاپ کند ، تا زمانی که هر مورد به تغییر مواد یا قطر نازل نیازی نداشته باشد. این برای هر چاپگر دیگری غیرممکن است.

کیت مدیریت چاپ سه بعدی کوینلی همه نیازهای لازم را دارد تا هر چاپگر سری Ender 3 قادر به اجرای یک سری مداوم از چاپهای مختلف بدون نظارت باشد. نرم افزار مدیریت چاپ از شروع کارها و راه اندازی بستر چاپ متغیر چسبنده تا تحویل قطعات با سیستم تحویل به کمک نیروی جاذبه ، هر قسمت از مراحل چاپ را اجرا می کند.

استفانی شارپ ، مدیر عامل شرکت ۳DQue Systems می گوید: “این سطحی از نوآوری است که قبلاً در صنعت چاپ سه بعدی دیده نشده است.” “ما معتقدیم که Quinly برای Ender 3 چشم انداز چاپ سه بعدی را در سراسر جهان متحول خواهد کرد. این محصول تعدادی از مشکلات را حل می کند ، از جمله حداقل توانایی چاپ قطعات مختلف ، بدون حضور انسان ، در جهانی که ارزش گزینه های بهداشتی غیر تماسی ، بیش از هر زمان دیگری. “

کیت مدیریت چاپ Quinly for Ender 3 دارای یک جز software نرم افزاری و سخت افزاری است. نوآوری واقعی در سخت افزار نهفته است. تختخواب چاپی کوینلی به لطف فناوری چسبندگی متغیر و انتشار خودکار قطعه (VAAPR) به هیچگونه چسب ، دستکاری در انسان و خراشنده احتیاج ندارد.

شارپ توضیح می دهد: “با گرم شدن تخت چاپ VAAPR ، قطعه می چسبد و بدون شکستن تخت نمی توان آن را جابجا کرد.” “سپس ، هنگامی که چاپ آماده شد ، تخت خنک می شود و قسمت به صورت خودکار خارج می شود. اگر می خواستید ، می توانستید آن را به معنای واقعی کلمه با یک پر بردارید. باید دید که باور می شود.”

تختخواب با آب و صابون تمیز می شود. بدون حلال در حقیقت ، حتی الکل ایزوپروپیل به تخت چاپ آسیب می رساند.

شارپ می گوید: “فکر کنید مثل استفاده از پشم استیل روی تابه تفلون است.” “ما دوست داریم به مشتریان بگوییم با تختخواب چاپ کوینلی خود مانند فرزند زیر سن خود رفتار کنید: بدون الکل.”

Quinly برای Ender 3 مورد توجه قرار گرفته است. شان آراندا که در جامعه چاپ سه بعدی با عنوان ۳D Print General شناخته می شود ، این محصول را بررسی کرد. از زمان پخش زنده این فیلم در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ ، بیش از ۶۰،۰۰۰ بار مشاهده شده است. شان تحت تأثیر Quinly برای Ender 3 قرار گرفت.

آراندا می گوید: “من هرگز نتوانسته ام بخشی از تخت چاپ را به معنای واقعی کلمه منفجر کنم.” “اگر می خواهید یک مزرعه چاپ ارزان قیمت راه اندازی کنید و از چاپگرهای خود درآمد کسب کنید ، کاملاً (Quinly برای Ender 3) ارزش این را دارد. شما می توانید پنج چاپگر ۲۴ ساعته در روز داشته باشید ، بدون هیچ گونه تداخل انسانی ، ۲۰۰۰ دلار. من فکر می کنم خیلی جالب است. ”

وی ادامه داد که صفحه ساخت VAAPR علاوه بر چاپگرها ، نه فقط در Ender 3 ، مورد استقبال قرار می گیرد.

استف شارپ می گوید: “همه به موقع.” “همه به موقع.

کوینلی هرگز نمی خوابد. بنابراین شما می توانید. این به سادگی تنها مدیر چاپ خودکار است که تاکنون به آن نیاز دارید. خرید خود را امروز در shop.3dque.com انجام دهید.

درباره سیستم های ۳DQue

۳DQue مستقر در ونکوور ، کانادا ، سیستم های تولید دیجیتال خودکار را برای تولید انبوه اجزا demand پلاستیکی با وضوح بالا و بر اساس تقاضا تولید می کند. ۳DQue در حال تغییر روش چاپ سه بعدی با فناوری نوآورانه است که قطعات پلاستیکی پیچیده را در مقیاس با سرعت ، هزینه و کیفیت ارائه می دهد که با چاپ سه بعدی سنتی امکان پذیر نیست.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true