تحقیقات اتحادیه اروپا از گوگل - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تحقیقات اتحادیه اروپا از گوگل

اتحادیه اروپا رقبای Google را در مورد تجارت تبلیغاتی مورد سنجش قرار می دهند.

این پرسش پس از آن ایجاد شد که تنظیم کنندگان ایالات متحده گروه فناوری را به اتهام سو استفاده از انحصار خود در تبلیغات آنلاین متهم کردند.

اتحادیه اروپا فقط دو سال پس از پایان یک دهه تحقیق در مورد تجارت ، تبلیغات و مشاغل اندروید شرکت که منجر به جریمه ۸٫۲ میلیارد یورویی شده است ، از رقبا در مورد شیوه های تبلیغات Google پرسش کرده است.

نهادهای نظارتی در بروکسل پرسش نامه هایی را به ناشران و شرکت های تبلیغاتی ارسال کرده اند و از آنها در مورد موقعیت Google در بازار تبلیغات آنلاین سوال می کنند ، جایی که به عنوان واسطه غالب بین ناشران و تبلیغ کنندگان عمل می کند. سوالات ممکن است منجر به تحقیق رسمی شود یا نشود.

مجموعه فناوری Google در ارائه تبلیغات خودکار در وب سایت ها در اینترنت باز ، قرار دادن خریداران و فروشندگان ، ارائه داده ها و نظارت بر حراج های موجودی تبلیغات مقیاس بی نظیری دارد.

این اقدام توسط بازرسان اتحادیه اروپا پس از آن صورت می گیرد كه ناظران آمریكا گوگل را در ماه دسامبر به سو استفاده از انحصار خود و تبانی با فیس بوك برای بستن تبادل آگهی های رقیب متهم كردند.

نگرانی های اصلی اتحادیه اروپا مربوط به این است که آیا گوگل از موقعیت خود برای ایجاد مزایده به نفع خود سو استفاده کرده یا قسمتهایی از خدمات تبلیغاتی خود را در قراردادها گره زده است ، به ضرر ناشران و تبلیغ کنندگان. در بازار تبلیغات آنلاین ، هزینه های واسطه اغلب بین ۴۰ تا ۶۰ درصد از پول هزینه شده توسط تبلیغ کنندگان است.

این پرسشنامه شامل طیف وسیعی از پرسش ها در مورد رفتار Google و احساس شرکتها در مورد یک سری تغییرات قوانین است ، مانند تصمیم Google در سال ۲۰۱۶ برای ترکیب داده های جمع آوری شده از افرادی که وارد خدمات Google می شوند ، مانند Google Maps و Gmail ، با داده هایی که از جستجوهای آنلاین جمع آوری کرده است.

“برخی از اقدامات ممکن است موانعی برای ورود و گسترش رقبا ایجاد کند و یا از موقعیت Google در بازارهای بالقوه مربوط به جمع آوری ، دسترسی ، پردازش ، استفاده و درآمدزایی از داده ها و همچنین بازارهای همسایه و پایین دست برای ارائه خدمات آنلاین محافظت کند. ، “در پرسشنامه گفته شد.

این پرسشنامه همچنین از شرکت ها خواسته است تا اهمیت YouTube را که متعلق به Google است ، برای تبلیغات برندهای خود و هزینه تبلیغات کلی آنها در کمپین های جستجو در تبلیغات Google بیان کنند. نهادهای نظارتی همچنین از شرکت ها پرسیدند که آیا می توان فیس بوک را رقیب گوگل دانست. آخرین مهلت ارسال پاسخ ها جمعه است.

این پرسش ها بخشی از تحقیق در مورد نحوه جمع آوری داده های Google است که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است.

گوگل گفت: “ما در صنعت با بسیاری از افراد دیگر رقابت می کنیم و به افراد امکان کنترل دقیق نحوه استفاده از اطلاعات آنها برای شخصی سازی تبلیغات و محدود کردن اشتراک داده های شخصی برای حفاظت از حریم خصوصی افراد را می دهیم. ما با کمیسیون و سایرین درگیر این بحث مهم برای صنعت خود بوده ایم و ادامه خواهیم داد. ”

این شرکت هنوز در دادگاه جریمه های اولیه اتحادیه اروپا را جنجال می کند. پولیتیکو ابتدا در مورد پرسشنامه ها گزارش داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true