رازهایی از بازاریابی وابسته - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهایی از بازاریابی وابسته

توصیه‌های تکمیلی برای بازاریابی فوق حرفه‌ای وابسته

حمایت و دیوانگی در این است که یک کاری را دوبار، به یک روش انجام داد و انتظار داشت تا نتایج گوناگونی بدست آید. اگر شما در یک مسیر کاملاً‌اشتباه قرار دارید، اگر در کار خود هیچ نتیجه‌ای نگرفته اید و چیزهایی از این قبیل، پس الان زمان آن است که روش جدیدی را بیازمایید. یا زمان آن است که بپذیرید شما کاملاً دیوانه هستید و باید پیش از انجام هر گونه اقدامی در بازاریابی وابسته به دنبال کمک باشید.

حال، حتی اگر شما نتایج رضایت بخشی از کار خود می‌گیرید، نیاز دارید تا بفهمید که چگونه شما می‌توانید جریان را به خوبی به اتمام برسانید و اشتباهات و خطاها را مرتکب نشوید. اگر شما می‌خواهید یک درآمد شش رقمی و احیاناً هفت رقمی داشته باشید، پس باید کاری انجام دهید که کاملاً با آنچه که تا به حال انجام می‌دادید متفاوت باشد.

شما باید به نحوی میزان فروش خود را به فاکتورهای ۱۰ تایی و حتی پنجاه تایی برسانید.

پرسش بزرگ این است: «چگونه من می‌توانم این کار را انجام دهم؟»

در اینجاست که من پیشنهاد می‌کنم:

پیشنهاد ۱: مانند مالک یک تجارتخانه وارد عمل شوید.

تا به حال، شما ممکن است شیفته ایده نیرومند و فردگرایانه بازاریاب وابسته و اینترنتی شده باشید، کسی که خودش به تنهایی و بدون کمک هیچ کس دیگر، هزاران کالا را می‌فروشد. ممکن است این تصور در ذهن شما شکل گرفته باشد که یک بازاریاب اینترنتی به کمک هیچ کس دیگری نیاز ندارد اما خود به تنهایی درآمد چند میلیونی به دست می‌آورد.

اگر شما می‌خواهید یک سوپر بازاریاب وابسته شوید، باید این ایده را فراموش کنید. این کاملاً یک توهم است. اکثر بازاریابان اینترنتی صاحب نام و بازاریابان وابسته کالا، تیمی متشکل از کارآگان پیمانی، نویسندگان آزاد و کارکنان حقوق بگیر دارند.

اگر شما می‌خواهید که یک بازاریاب اینترنتی وابسته موفق شوید، باید افرادی را بیابید که بتوانند نقاط ضعف شما را بپوشانند و قبول کنید، هر چقدر هم که باهوش و زرنگ باشید باز هم نقاط ضعفی دارید.

به علاوه، بازاریابان وابسته به تنهایی و در انزوا کار نمی‌کنند. اکثر آنها با بازاریابانی که برای آنها کالا می‌فروشند دوست هستند و این به آنها قدرت، نفوذ و اطلاعات بیشتری می‌دهد نسبت به آنچه که شما در اختیار دارید.

پس به جای آن که خودتان را یک بازاریاب اینترنتی کاملاً خودکفا در نظر بگیرید، فکر کنید که مالک یک تجارتخانه هستید.

 

پیشنهاد ۲: بر فروش‌های منظم متمرکز شوید.

علی رغم وجود وعده وعید‌های بزرگی که داده می‌شود و اغوا و وسوسه کردن با کمیسیون‌های ۵۰۰ دلاری، بر فروش‌های ثابت و منظم متمرکز شوید.

آسان‌تر می‌تواند فروش‌های ثابت و منظم انجام داد و پیش بینی کرد و به این منظور راحت‌تر می‌توان به طور پیوسته با فروش‌های کوچک و منظم صدها هزار یا میلیون‌ها دلار سالانه بدست آورد.

به عنوان مثال، جان ریز، پیش از این که یک بازاریاب مشهور اینترنتی شود، کالاهای کوچک وابسته می‌فروخت. او چیزهایی مانند توپ گلف در مقادیر گسترده و وسیع می‌فروخت و با این کار ماهیانه بیشتر از ۵۰۰۰۰ دلاری، بر فروش‌های ثابت و منظم متمرکز شوید. آسان ترمی توانید فروش‌های ثابت و منظم انجام داد و پیش بینی کرد و به این منظور راحت‌تر می‌توان به طور پیوسته با فروش‌های کوچک و منظم صدها هزار یا میلیون‌ها دلار سالانه بدست آورد.

به عنوان مثال، جان ریز، پیش از این که یک بازاریاب مشهور اینترنتی شود، کالاهای کوچک وابسته می‌فروخت.

او چیزهایی مانند توپ گلف در مقادیر گسترده و وسیع می‌فروخت و با این کار ماهیانه بیشتر از ۰۰۰/۵۰ دلار به جیب می‌زد.

 

پیشنهاد ۳: آنچه را که آنها انجام می‌دهند، انجام دهید نه آنچه را که می‌گویند.

تاکنون ممکن است شما این توصیه را ده‌ها بار شنیده باشید اما به شما قول می‌دهم که خیلی کم آن را به کار بسته اید.

هر دفعه که یک بازاریاب اینترنتی راه جدیدی برای یک شبه پول‌دار شدن به شما نشان داد، آن را فراموش کنید. آن کتاب را نخرید. به آنچه که می‌گوید، گوش ندهید. در عوض، با دقت نگاه کنید که چکار می‌کند.

کانال‌هایی که از طریق آنها، او به تبلیغ کالاهایشان می‌پردازد را زیر نظر بگیرید. به دقت بنگرید که او از چه روش‌هایی برای فروش استفاده می‌کند.

به این ترتیب شما می‌توانید به جای آن که رویاهایی که او در این رابطه نوشته است را دنبال کنید، موفقیت‌هایش را تکرار نمایید.

نتیجه گیری

تنها یک راه برای پولدار شدن در بازاریابی وابسته وجود ندارد و این چیز خوبی است. راه‌های مختلف و بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها پولدار شوید. پس به دقت و با حوصله به جستجوی شیوه‌های عملی و کارا بپردازید و آنها را در کارهای خود به کار بندید. احتمالاً از نتایج به دست آمده شگفت زده خواهید شد. اما هر کاری که انجام می‌دهید فقط استراتژی‌هایی راکه در گذشته موثر نبوده اند را به کار نبندید.

 

۲-۸- با ارزش‌ترین توصیه برای هر بازاریاب اینترنتی تازه کار

اگر بخواهم تنها یک توصیه برای هر بازاریاب مبتدی وابسته داشته باشم، آن، این خواهد بود: از به هدر رفتن پول جلوگیری کنید. تقریباً بی‌برو برگرد، بازاریابان جدید اینترنتی و کالاهای وابسته، از تمامی تولیدات و بسته‌های نرم افزاری استفاده می‌کنند.

هر زمان که آنها چیزی را می‌بینند که در رابطه با فروش است، خریداری می‌کنند. کپی اثر آنها را اغوا می‌کند و آنها هم حساب کارت‌های اعتباری خود را خالی می‌کنند، در حالی که واقعاً نباید این کار را انجام دهند.

پس، توصیه من به شما این است که از انجام این کار خودداری کنید.

حال، ممکن است شما اعتراض کنید و بگویید که نیاز به اطلاعات دارید. احتمالاً با خودتان فکر می‌کنید که برای پول درآوردن، در ابتدا باید پول خرج کرد. اما هر جا چنین خطی را می‌خوانید از خودتان بپرسید: آیا آنها را در یک صفحه فروش خواندید؟ آیا آنها را از کسی که شما او را دنبال می‌کنید و کالائی وابسته می‌فروشد شنیدید؟

اگر چنین است، آن شخص با گفتن آن عبارات قصد دارد جیب شما را خالی کند. پس مراقب جیبتان باشید و سعی کنید در مقابل آن مقاومت نمایید.

حال، بسیاری از افراد این موضوع را درک نمی‌کنند در حالی که اینترنت مملو از اطلاعات رایگان است. اکثر این اطلاعات با آنچه که شما در کالاهایی که احتمالاً برای آنها ۳۰، ۵۰ و حتی ۱۰۰ دلار می‌پردازید، می‌یابید قابل مقایسه است. با آن که ممکن است شما انتظار داشته باشید که چیزهای بیشتری از آن تولیدات بدست آورید و یا حداقل برای کیفیت کارشان ضمانتی دریافت نمایید، باید بگویم معمولاً خرید چنین تولیداتی کاملاً بی‌فایده و غیر ضروری است.

در اغلب موارد، ۹۰% از مردمی که چنین محصولاتی را می‌خرند، می‌گویند که در این محصولات ایده‌های جدید و جالبی که خیلی مربوط به کارشان باشد پیدا نمی‌کنند و اغلب آنها موضوع را فراموش می‌کنند و پی تفریح و سرگرمی می‌روند.

اگر شام هم این چنین از این محصولات استفاده می‌کنید (که احتمالاً چنین است) باید بیشتر مراقب جیبتان باشید.

به جای خرید محصولاتی که نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، پولتان را پس انداز کنید و زمان خود را در راهی صرف کنید که بتوانید از اطلاعات کاملاً رایگان، آموزش‌های دسته اول بگیرید. اگر شما یک بازاریاب اینترنتی یا بازاریاب وابسته هستید، وقت خود را برای سایت‌هایی مانند warrior Foram صرف کنید.

بیشتر به جای آن که بر تمامی فنون –که احتمالاً‌هرگز به یکباره برای شما کار نخواهد کرد، متمرکز شوید، واقعاً سعی کنید تا الگو و فن مربوط به خود را بهبود و اصلاح نمایید که احتمالاً معایب بسیاری دارد اما شامل بسیاری اجزای عملی و کارا است.

از خودتان بپرسید که آیا کار شما نقاط ضعفی دارد که بتوان آنها را بهبود بخشید. مثلاً آیا شما تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را دنبال می‌کنید؟

اگر نه، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید که بفهمید کدام یک از آنها موفقیت آمیز بوده اند، و کدام یک نبوده اند؟ هم چنین، آیا شما در هر مکان ممکنی که می‌توانست درآمدزا باشد، به تبلیغات پرداخته اید؟ اگر نه، پس حتماً دارید، پول بسیاری را از دست می‌دهید.

پس به جای آن که، بیراهه بروید و هزاران دلار بپردازید تا بفهمید چگونه این کار انجام دهید، پولتان را در جیبتان نگه دارید، به جای آن، آهسته و پیوسته کار کنید تا کار خود را ارتقا بخشید.

این روش یعنی پیشرفت‌ها و اصلاحات آهسته و پیوسته، دقیقاً روشی است که شرکت‌های بزرگ مانند تویوتا از آن استفاده کرده تا سهم خود را در بازار بهبود بخشد، گسترده نماید و رقبای خود را که ریسک بالایی دارند از میدان به در کند.

حال سفارش و توصیه من به هر بازاریاب جدید اینترنتی به هیچ وجه یک «تاکتیک» نیست. در عوض، می‌خواهم شما را از این شعارها و کلک‌ها بر حذر دارم تا هزینه‌های غیرضروری را قطع کنید و بر کار خودتان متمرکز شوید. هر چه باشد شما بیشتر از هر کس دیگری سر از کار خودتان در می‌آورید.

پس به اصلاحات مداوم بپردازید، بر مسئله‌ای فروش هر چه بیشتر در هر روز تمرکز کنید و بکوشید تا از همه «بایدها» به دور باشید. در این صورت، در اندک زمانی آنچه را که می‌خواهید بدست خواهید آورد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true