3 دلیل برای اینکه Pinterest یک بستر تبلیغاتی بهتر از توییتر است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۳ دلیل برای اینکه Pinterest یک بستر تبلیغاتی بهتر از توییتر است

Pinterest (NYSE: PINS) یکی از جالبترین شرکتهای اینترنتی است که طی سال گذشته دنبال کرده است. این پلتفرم رسانه های اجتماعی با تمرکز بر دادن تجربه ای بصری به آن کاربران که می تواند تقریباً برای هر چیزی الهام بگیرد ، از جمله دستور العمل ها ، کارهای هنری ، مبلمان و مد ، رشد چشمگیری در کاربران ایجاد کرده است.

Pinterest همچنین ثابت کرده است که یک پلت فرم تبلیغاتی مناسب است ، به ویژه هنگامی که آن را با دیگر وب سایت های مهم رسانه های اجتماعی مانند Twitter (NYSE: TWTR) و Facebook مقایسه می کنید. به ویژه به نظر می رسد توییتر هنگام ارزیابی رشد مخاطب و فروش آگهی ، در مقایسه با Pinterest دست و پنجه نرم می کند.

داده ها حاکی از آن است که Pinterest در واقع ممکن است یک بستر تبلیغاتی بهتر از توییتر باشد. اندازه این دو سیستم عامل اندازه کاربر مشابه است. با این حال ، چند مزیت Pinterest نسبت به توییتر وجود دارد که به آن امکان می دهد درآمد تبلیغات را بهتر به دست آورد. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد.

۱٫ مخاطبان Pinterest بسیار زیاد و سریعتر از مخاطبان توییتر رشد می کنند

اصلی ترین دلیل جذابیت بیشتر Pinterest برای تبلیغ کنندگان ، مخاطبان گسترده جهانی آن است. Pinterest اکنون بیش از ۴۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) در سراسر جهان دارد که دو سوم آنها زن هستند. وقتی آخرین بار توییتر MAU خود را به صورت علنی گزارش کرد ، سایت رسانه های اجتماعی ۳۲۶ میلیون MAU را در سال ۲۰۱۸ شمرد. توییتر در سال ۲۰۱۸ به گزارش کاربران روزانه درآمدزا (mDAU) روی آورد ، بنابراین انجام مقایسه سیب به سیب دشوار است ، اما تحلیلگران تخمین می زنند که پایگاه کاربری Pinterest با سرعت بیشتری رشد می کند.

جدول زیر نشان می دهد که توییتر ۱۸۷ میلیون mDAU را گزارش کرده است که ۲۹ درصد بیشتر از mDAU گزارش شده در پایان سال ۲۰۱۹ است. این رشد خوبی است. اما درصد افزایش در همین بازه زمانی به کمتر از ۳۷٪ افزایش MAU برای Pinterest می رسد. باز هم ، این مقایسه سیب به سیب نیست ، اما نشان می دهد که کاربران Pinterest ممکن است سریعتر رشد کنند.

۲٫ کاربران Pinterest قصد تجاری بیشتری دارند

تجربه کاربر در Pinterest اغلب شامل پیمایش در یک نمایش بصری از موارد مرتبط با کلمات کلیدی است که می تواند شامل محصولات ، مبلمان ، وسایل الکترونیکی مصرفی ، لباس و هزاران دسته و کلمه کلیدی دیگر باشد. الگوهای جستجو در Pinterest نشان می دهد کاربران با تمایل به خرید برخی از مواردی که پیدا می کنند ، تصاویر را جستجو می کنند. به عبارت دیگر ، بسیاری از کاربران Pinterest “قصد تجاری” دارند زیرا آنها با هدف خرید محصولات را جستجو می کنند.

این را با توییتر مقایسه کنید ، که بیشتر یک پلت فرم متن محور است و در آن موارد اصلی استفاده از مکالمات کاربران با یکدیگر یا کشف اطلاعات است. گفتگوها و ارسال ها موضوعات متنوعی مانند اخبار ، ورزش ، برنامه های تلویزیونی و سیاست را در بر می گیرد. این مکالمات گاهی اوقات در مورد محصولاتی است که ممکن است کاربران دیگر بخواهند خریداری کنند ، اما بیشتر اوقات در مورد کالاهای مصرفی اصلاً نیست. از منظر تبلیغات ، کاربران توییتر از نظر تجاری همان سطح کاربران Pinterest را ندارند.

برای تبلیغ کنندگان در جستجوی مصرف کنندگان علاقه مند ، Pinterest معمولاً شناسایی مشتریان بالقوه را بسیار آسان تر از توییتر می کند. این نتایج برای تبلیغ کنندگان در Pinterest بهتر از توییتر است. جالب اینجاست که توییتر در حال حاضر بیش از Pinterest تبلیغات کلی ایجاد می کند.

 

۳٫ بحث و جدال کمتری در مورد Pinterest برای تجارت خوب است

سرانجام ، Pinterest یک پلت فرم بسیار “ایمن تر از برند” برای تبلیغات است. توییتر و فیس بوک در سال های اخیر به دلیل اتهامات مربوط به کاربران و / یا مدیران در سیستم عامل های زورگویی ، سانسور و / یا انتشار اطلاعات نادرست ، بسیار در اخبار بوده اند. این مسائل هنوز مشکلی در Pinterest ایجاد نکرده اند ، زیرا ماهیت این پلتفرم به جستجوی محصولات تصویری مربوط می شود ، نه مکالمات مربوط به اخبار یا سیاست ها.

در واقع ، در سه ماهه سوم کنفرانس درآمد پینترست در سال ۲۰۲۰ ، این شرکت خاطر نشان کرد که تبلیغ کنندگان به دلیل عدم اختلاف نظر نسبتاً جذب پینترست شده اند. بیشتر شرکت ها نمی خواهند محصولات خود را در کنار مکالمات سیاسی یا سخنان نفرت انگیز تبلیغ کنند ، که باعث می شود هزینه تبلیغات در توییتر کمتر از وب سایتی باشد که روی مثبت و الهام بخش است (مانند Pinterest). در حاشیه ، عدم جنجال برای Pinterest خوب است و باید به آن کمک کند سهم بیشتری از هزینه تبلیغات را به خود جلب کند.

Pinterest آینده روشنی دارد

Pinterest هنوز در حالت رشد است. این شرکت شاهد بوده است که تعداد کاربران آن در سال ۲۰۲۰ به طور قابل توجهی گسترش یافته و نتایج مالی آن علی رغم همه گیر همه گیر ، همچنان رو به بهبود است. واضح است که این شرکت کارهای زیادی را برای آن در پیش دارد و با بزرگتر شدن سود خود به سود خود ادامه خواهد داد. این در تضاد با سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter است که ممکن است برای رشد درآمد تبلیغات در آینده چندان مناسب نباشد.

آیا در حال حاضر باید ۱۰۰۰ دلار در Pinterest سرمایه گذاری کنید؟

سرمایه گذاری افسانه ها و بنیانگذاران Motley Fool ، دیوید و تام گاردنر ، فقط نشان دادند که به نظر آنها ۱۰ بهترین سهام سرمایه گذاران برای خرید در حال حاضر … و Pinterest یکی از آنها نبود.

سرویس سرمایه گذاری آنلاین که آنها برای تقریباً دو دهه فعالیت کرده اند ، Motley Fool Stock Advisor ، بیش از ۴ برابر بازار سهام را شکست داده است. * و در حال حاضر ، آنها فکر می کنند ۱۰ سهام وجود دارد که خرید بهتری دارند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true