مواد جدید ابتکاری بسته بندی در PACK EXPO متصل می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
مواد جدید ابتکاری بسته بندی در PACK EXPO متصل می شود

سردبیران PMMI Media Group – به جای نمایش حضوری ، یک واقعه مجازی را پوشش می دهند – تقسیم شده و متحد شدند تا درمجموع امکان اتصال PACK EXPO را داشته باشند. آنچه در دسته مواد مشاهده کردند ، در اینجا است.

انجمن بازیافت کنندگان پلاستیک (APR) می خواهد با ارائه راهنمایی های حیاتی ، سلامت و موفقیت اقتصادی صنعت بازیافت پلاستیک را تضمین کند. چالش های بسته بندی انعطاف پذیر ، نوآوری های جدید را تحت فشار قرار داده است و تعدادی از آنها در هنگام ارائه مرحله نوآوری PACK EXPO متصل می شوند. در طی آن سخنرانی ، Sandi Childs ، مدیر فیلم و برنامه های انعطاف پذیر در APR ، این را گفت: “کل زنجیره تامین باید با هم کار کنند تا بتوانند پلاستیک موجود برای بازیافت را افزایش دهند ، کیفیت مواد مورد انتظار را افزایش دهند به بازار برگردید و اطمینان حاصل کنید که تقاضای کافی برای محصولات ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی وجود دارد. ”

چایلدز همچنین گفت که “بسته ای برای اینکه” سبز “باشد نباید زشت یا قهوه ای باشد. هنوز هم می تواند جنستی و کاربردی باشد و بسیار سرگرم کننده باشد.” برای این منظور APR راهنمای طراحی APR را برای قابلیت بازیافت پلاستیک ایجاد کرده است.

قابلیت بازیافت چیزی فراتر از تعداد رزین است و شامل عواملی مانند پلیمر ، بسته بندی شدن ، برچسب ، هر جوهر چاپ مستقیم ، لایه های مانع یا سایر مواد برای محافظت از محصول است. چایلدز گفت ، “همه این ویژگی ها می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و می توانند با پلیمر ترکیب شوند تا تأثیر قابل توجهی بر روند بازیافت داشته باشند.”

APR دارای یک برنامه طبقه بندی قابل بازیافت است ، که وقتی همه ویژگی های مختلف بسته بندی با بازیافت سازگار باشد ، یا به زبان APR “ترجیح داده شود” برآورده می شود. از نظر چایلدز ، این ویژگی های ترجیحی شامل “مواد افزودنی استاندارد اسب کار ؛ کاملاً سازگار چاپ مستقیم بر روی برچسب ترجیح داده می شود. اگر قرار است از برچسبی استفاده شود ، باید برچسبی سازگار با پلی اتیلن باشد. و برای وسیع ترین طیف استفاده های نهایی ، رنگ باید یک رنگ روشن ، یک بوف یا یک رنگ سفید باشد ، برای استفاده بیشتر از مواد. ”

چایلدز گفت ، با بسته بندی انعطاف پذیر ، سازگاری با بازیافت می تواند یک چالش مهم باشد زیرا کل سیستم بازیافت این مواد متفاوت از ظروف سخت است.

همچنین چالش هایی در کانال جمع آوری وجود دارد که بر اساس سیستم کنارگذاشتن فروشگاه و برخلاف سیستم حاشیه ای است. برخی از بازیافت ها از شستشو استفاده می کنند ، برخی دیگر از آنها استفاده نمی کنند و هیچ راهی وجود ندارد که تشخیص دهد چه زمانی بسته ممکن است به یک بازیافت کننده که از سیستم شستشو استفاده می کند برود یا نه.

چایلدز گفت: یکی دیگر از س -الات استفاده نهایی ، س thatال حلقوی بودن است. “آیا می توانیم سیستمی را طراحی کنیم که یک بسته بندی انعطاف پذیر مستقیماً در بسته بندی قابل انعطاف دیگری بازیافت شود؟ من می دانم که در حال حاضر کارهای زیادی در آن منطقه در جریان است و انجام این کار بیشتر و بیشتر ذهن می شود. ”

PVC ، PVDC ، ورقه های فلزی و برچسب های فلزی ضخیم تأثیر منفی قابل توجهی در قابلیت بازیافت دارند ، هم برای مرتب سازی و هم برای فیلتراسیون آسیاب. این ویژگی های مخرب ، انگیزه بسیاری از نوآوری ها است. چایلدز گفت ، “لایه های متالیزه نازک تر و نازک تر می شوند ، و فلزیاب های موجود در تأسیسات بازیافت نیز اصلاح می شوند تا اینقدر مسئله ساز نشوند. به رنگهای تیره مضر گفته می شود ، اما در صنعت نیز این شناخت وجود دارد که این مواد تیره رنگ می توانند مواد بازیافتی پس از مصرف را جذب کنند. ”

بسیاری از مواد و فناوری های دیگر در بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می شوند که هنوز راهنمایی برای آنها نداریم. چایلدز گفت در حال حاضر یک گروه کاری APR در زمینه نایلون و EVOH و سازگار کننده های مختلف کار می کند.

همچنین ربکا میک ، دکترای سرب پایداری فنی در Amcor انعطاف پذیر آمریکای شمالی به Childs پیوست. Amcor در زمینه آزمایش و توسعه راهنمایی فعال بوده و از طراحی پایدار از APR قدردانی کرده است. میک گفت که Amcor’s AmPrima PE Plus از APR’s Responsible Innovation Acknowledgment که به عنوان یک بسته بندی پیشگام شناخته شده است و مانعی برای بازیافت مکانیکی نیست ، دریافت کرده است. برچسب How2Recycle همچنین به AmPrima PE Plus برای انواع مختلف مشخصات مانع و غیر مانع ، پیش امکانی را برای برچسب افتادگی فروشگاه خود اعطا کرده است که به مشتریان Amcor اجازه می دهد از آزمایش این فیلم ها برای برچسب افتادن فروشگاه جلوگیری کنند.

میك گفت: گام بعدی ، آزمایش فیلم در برابر پروتكل راهنمای انتقادی مهم تازه منتشر شده برای اثبات مناسب بودن فیلم برای بازیافت فیلم های دایره ای است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true