GEA اولین دستگاه بسته بندی PowerPak Plus است که با کاغذ کار می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
GEA اولین دستگاه بسته بندی PowerPak Plus است که با کاغذ کار می کند

GEA از دستگاه بسته بندی حرارتی جدید PowerPak Plus خود رونمایی کرده است که استفاده از گزینه های بسته بندی کاغذی را برای پاسخگویی به خواسته های پایداری امکان پذیر می کند.

به دنبال اصلاحات فنی ، دستگاه اکنون می تواند از کاغذ در انواع راه حل های خود – از جمله خلا ، MAP و بسته بندی کوچک کننده – برای انواع محصولات غذایی مانند گوشت ، لبنیات ، نانوایی و غذاهای راحت استفاده کند.

گزینه جدید بسته بندی از یک کامپوزیت کاغذی شکل پذیر تشکیل شده است که متشکل از بیش از ۸۰٪ کاغذ و مقدار باقیمانده پلاستیک برای ویژگی هایی است که خصوصیات مانع را ارائه می دهد. دستگاه بسته های حرارتی با ارتفاع حدود ۲۰ میلی متر با یک فیلم رویی نازک برای بسته شدن و مهر و موم هر بسته تولید می کند.

Volker Sassmannshausen ، مدیر ارشد محصولات سیستم های بسته بندی ترموفرمینگ در GEA ، گفت: “در حالی که مصرف کنندگان و خرده فروشان مواد غذایی خواستار کاهش استفاده از پلاستیک هستند ، صنایع غذایی باید از ابتدا تا انتهای زنجیره تامین از بسته بندی ایمن اطمینان حاصل کنند.

“نه تنها باید تمام استانداردهای بهداشتی و کیفی رعایت شود ، بلکه الزامات قانونی نیز لازم است که مقدار قابل توجهی از پلاستیک مورد استفاده در بسته بندی را کاهش دهد. هنگام توسعه ماشین های خود ، ما همیشه نشانه های مورد نیاز مشتری خود را می گیریم ، بنابراین این یک منطقه تمرکز آشکار برای ما بود. ”

طبق GEA ، سیستم گرمایشی و مهر و موم شده چند منطقه ای دستگاه بسته بندی که به تازگی توسعه یافته است ، اطمینان حاصل می کند که غذاهای تازه با خیال راحت و بهداشتی بسته بندی می شوند. سیستم گرمایشی کاغذ روکش شده را به دمای دقیق مورد نیاز گرم می کند تا برای قالب گیری از طریق خلاuum و هوای فشرده آماده شود.

در نتیجه ، GEA می گوید این ویژگی های جدید باعث می شود مصرف کنندگان کاغذ را از پلاستیک برای دفع در جریان بازیافت مربوطه جدا کنند.

Sassmannshausen افزود: “بسیار خوب است که می بینیم بدون هیچ مشکلی می توانیم مواد مبتنی بر کاغذ را قالب بزنیم. محلول بسته بندی کاغذ و کامپوزیت ما قبلاً با موفقیت استفاده شده است و این محصولات اکنون در قفسه های سوپرمارکت های آنجا هستند. ما افتخار می کنیم که می توانیم سهم مهمی در تولید بسته بندی مواد غذایی پایدار داشته باشیم. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true