تبلیغات دیجیتال: کدام روند بر سال 2021 غلبه خواهد کرد؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تبلیغات دیجیتال: کدام روند بر سال ۲۰۲۱ غلبه خواهد کرد؟

از اهمیت روزافزون دیجیتال و برنامه نویسی تا تأکید بر انعطاف پذیری ، انعطاف پذیری و چابکی تبلیغات ، در اینجا برخی از موضوعاتی وجود دارد که به اعتقاد کارشناسان ما تبلیغات را در سال ۲۰۲۱ تعریف می کنند.

پس از یک سال آشفته که تقریباً تمام پیش بینی های مربوط به صنعت تبلیغات در اولین ماه های همه گیر شدن از پنجره را به بیرون پرتاب می کرد ، ما نگاه خود را به سال ۲۰۲۱ و آنچه در پیش رو است تغییر می دهیم.

با وجود عقب نشینی های اولیه در نیمه اول سال ، به دلیل پایین آمدن هزینه تبلیغات ، تبلیغات دیجیتال یک بازگشت پایدار را نشان می دهد ، برخی کانال ها – مانند تبلیغات موبایل – مقاوم باقی می مانند ، و سایر کانال ها – مانند خارج از خانه – پیش بینی می شود که گزاف گویی کنند بازگشت. تغییر در رفتار مصرف کننده ناشی از همه گیری نیز به همین ترتیب روندهای جالبی را ایجاد کرده است که از نظر نوع تبلیغاتی در حال کاهش است.

ما از تعدادی از متخصصان صنعت تبلیغات در مورد روند غالب تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۱ پرسش کردیم ، به نظر آنها چه اتفاقی خواهد افتاد پس از چنین بی سابقه ای در سال ۲۰۲۰؟ همانطور که انتظار داشتید ، حرف های زیادی برای گفتن وجود داشت. در زیر برخی از مضامین اصلی و تحولاتی آورده شده است که مفسران ما برای سال آینده پیش بینی می کنند.

۱٫ انعطاف پذیری و چابکی ساختمان

یکی از نگرانی هایی که بیش از همه در ذهن مفسران ما مطرح بود ، نحوه کار تبلیغات برای جلوگیری از بروز مجدد سال ۲۰۲۰ است. گرچه بعید به نظر می رسد که در آینده نزدیک شاهد سناریوی دقیق ابتدای سال ۲۰۲۰ باشیم. بسیاری از حوادث غیر منتظره دیگر وجود دارد که هنوز هم ممکن است رخ دهد و تبلیغ کنندگان اکنون دقیقاً می دانند که آمادگی نداشتن چقدر خطرناک است.

سانجی ناظرالی ، مدیر جهانی و مدیر ارشد استراتژیست در دنتسو X می گوید: “عبارتی که خلاصه سال ۲۰۲۰ باشد” یک سال شبیه هیچ سال دیگر نخواهد بود “و دلیل خوبی دارد.” به دلیل همه گیری ، صنعت تبلیغات با بودجه زیادی روبرو شد.

از دهه گذشته صنعت بر بهره وری رانندگی متمرکز بوده است ، اما با این سال بی سابقه ، من گمان می کنم که شاهد سرمایه گذاری های کلانی در ساخت و ساز مقاوم سازی خواهیم بود. در سال ۲۰۲۱ صنعت نیاز به توسعه ظرفیت ، سرمایه گذاری در زمینه قابلیت های احتمالی و آماده سازی برای مجموعه ای خیالی از سناریوهای آینده دارد تا از تداوم تجارت و موفقیت در برابر مشکلات اطمینان حاصل کند. ”

وی به تغییر مداوم به سمت اولویت قرار دادن حریم خصوصی داده ها و محدود کردن اقدامات غیراخلاقی داده ها توسط کسب و کارها به عنوان نمونه ای از توسعه اشاره می کند که اگرچه پیش بینی نشده است ، باز هم تبلیغ کنندگان باید از آمادگی لازم برای آنها اطمینان حاصل کنند. وی پیش بینی می کند: “با ورود به سال ۲۰۲۱ ، شاهد افزایش چارچوب های حفظ حریم خصوصی داده ها و آموزش تصمیم گیری اخلاقی برای آماده سازی برای مشاغل با اطلاعات حساس خواهیم بود.” “فقط از طریق توسعه انعطاف پذیری ، نه فقط تغییرات غیرمنتظره ، بلکه تغییرات پیش بینی شده می تواند مارک ها ، مشاغل و جامعه کل در آینده موفق شود.”

هارمونی مورفی ، GM تبلیغات در Ebay UK ، موافقت می کند که بازاریابان باید برای عدم اطمینان آماده شوند. “در حالی که برنامه ریزی همیشه برای مارک ها بسیار مهم بوده است ، توانایی محوری به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند. اگر امسال چیزی یاد گرفتیم انتظار این است که انتظار غیر منتظره ای داشته باشیم و در سال آینده با عدم اطمینان بیشتری نسبت به مارک های تجاری روبرو شویم ، آنها باید آماده باشند تا در صورت لزوم استراتژی های خود را تطبیق دهند.

“با اینکه شجاع ترین بازاریابان ممکن است برای محوری آماده باشند ، آنها نیز باید برای اشتباهات آماده باشند. به هر حال ، ممکن است استراتژی های جدید همیشه اولین بار بهترین نتیجه را نداشته باشند ، بنابراین مقاومت ، استقامت و ذهنیت “آزمایش و یادگیری” کلیدی خواهد بود. سال آینده ، مارک های چابک و در تماس خواهد بود که یک قدم جلوتر خواهد ماند. این مارک ها از جدیدترین داده ها برای درک تغییرات مداوم در رفتار مصرف کننده ، ارزیابی مجدد و تحریک سریع استراتژی های خود و درگیر کردن مستمر مصرف کنندگان با پیام های مرتبط و همدلانه ، به هر جهت که باد حرکت می کند ، خواهند بود.

“و گرچه ممکن است شرایط بازار دشوار باشد ، بدون شک بسیاری از بازاریابان را در میان مشکلات رونق و سازگار خواهیم دید.”

پل فرامپتون ، رئیس بین الملل در ControlVExposed ، پیش بینی های مورفی در مورد چابکی را مورد تأیید قرار می دهد و اضافه می کند که مارک ها باید با تغییر فضای تبلیغات دیجیتال سازگار شوند و از آن کانال هایی که شاهد تجدید حیات هستند استفاده کنند. وی می گوید: “در حالی كه سرمایه گذاری رسانه ها هنوز كاملاً پایین است ، روایت روشنی از مقاومت و تجدید قوا در تبلیغات دیجیتال وجود دارد.” “مارک هایی که از مزایای این محصول بهره می برند ، آنهایی هستند که به اندازه کافی چابک هستند و می توانند متناسب با تغییر تنظیمات عمومی تغییر شکل دهند.

“در طی هفته ها ، تغییراتی در عادات مصرف کننده مشاهده شد که به طور معمول در طول سال ها تغییر می کند و یک بازنگری سریع در استراتژی های بازاریابی ضروری است – اما گفتن این کار برای بسیاری از خرده فروشان آسان تر است. در سال ۲۰۲۱ انتظار می رود با جابجایی بودجه های تبلیغاتی به کانال های مختلف شاهد بازگشت مارک ها باشیم. به طور خاص ، سرمایه گذاری بیشتر برای آدرس دهی و جریان دیجیتال کانال های سنتی مانند تلویزیون متصل و DOOH انجام می شود که تقریباً به طور قطع تا Q2 2021 احیا خواهد شد. ”

 

۲٫ دیجیتال و برنامه نویسی به جلو

فیلیپا اسنر ، SVP از EMEA در The Trade Desk می گوید: “در بین همه کانال ها ، بسیاری از بازاریابان واقعاً متوجه مزایای دیجیتال در سال جاری شده اند.” “با توجه به بررسی دقیق بودجه های تبلیغاتی در سال جدید ، قدرت تبلیغات مبتنی بر داده برای کمک به رشد و به دست آوردن سهم بازار هرگز اهمیت بیشتری نداشته است.”

به همین دلیل ، وی پیش بینی می کند ، “۲۰۲۱ سالی خواهد بود که برنامه نویسی دیگر فقط یک ماده اصلی در برنامه رسانه نیست ، بلکه بخشی اصلی از روند برنامه ریزی و هرگونه کارزار موفق است.”

دانیل گیلبرت ، مدیر عامل شرکت Brainlabs ، به دلیل از بین رفتن کوکی های ردیابی شخص ثالث ، که برنامه نویسی بسیار به آنها بستگی دارد ، در مورد آینده فوری برنامه نویسی ها محدودیت هایی دارد. با این حال ، او معتقد است که بسیاری از کانال های دیجیتالی دیگر فرصت های عمده ای را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کنند. “به طور کلی برنامه نویسی ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد داشته باشد زیرا کوکی شروع به فروپاشی می کند ، اما این یک سال موفقیت برای تلویزیون متصل و صوتی دیجیتال خواهد بود ، که با سرمایه گذاری بسیاری از فناوری های بزرگ در حال رشد است.

“در جستجو ، خواهیم دید که الگوریتم Google با شدت بیشتری بر روی تجربه و قصد کاربر متمرکز شده است و آمازون همچنان به گسترش تبلیغات خود ادامه می دهد زیرا تجارت الکترونیک شکوفا می شود. اجتماعی پرداخت شده به لطف بهبود ویژگی های خرید در سراسر سیستم عامل ، فرصت های جدیدی را برای بازاریابان فراهم می کند و همچنین با جلب توجه سیستم عامل های جایگزین در سطح بین المللی ، از رونق خارج از فیس بوک برخوردار خواهد شد. ”

ژان کریستف کنتی ، مدیر عامل شرکت VIOOH ، معتقد است که دیجیتالی شدن و افزایش تبلیغات برنامه ای در خارج از خانه (OOH) نقش مهمی در احیای مجدد آن کانال خواهد داشت ، که تحت تأثیر همه گیری همه گیر تحت تأثیر قرار گرفتن پا به یک کسری از مقدار معمول آن

“قفل های ناشی از همه گیری سرعت حرکت به سمت دیجیتال را در تمام زمینه های جامعه ما تسریع کرده است. برای پرداختن به این مسئله ، بسیاری از مشاغل در حال بازآفرینی خود بر اساس اصول تجارت آنلاین هستند و مشاغل رسانه ای و تبلیغاتی تفاوتی ندارند. در دنیایی نامشخص و دیجیتالی که به طور فزاینده ای وجود دارد ، نیاز به انعطاف پذیری و کمپین های داده محور هرگز بیشتر نبوده است و بر آینده خارج از خانه تأثیر خواهد گذاشت. من انتظار دارم که میزان جذب OOH دیجیتال در سال ۲۰۲۱ سرعت بیشتری بگیرد.

“۲۰۲۰ سالی بود که برنامه ریزی خارج از خانه (OOH) قرار بود جریان اصلی را طی کند اما همانطور که اکنون می دانیم ، امسال چیزی غیر عادی بوده است. با وجود یک سال پر چالش ، گزارش دولت ملی ملت ما در سال ۲۰۲۰ ادامه رشد برنامه نویسی OOH را در سال ۲۰۲۱ پیش بینی می کند ، با ۹۹٪ از مدیران انگلیس به دنبال افزایش هزینه در کانال و بیش از یک سوم این افراد انتظار دارند که آن را دو برابر کنند. “

در حالی که کنتی معتقد نیست که دیجیتال یا برنامه نویسی گلوله ای نقره ای برای کانال خواهد بود ، اما معتقد است که آنها مزایای مهمی را به تبلیغ دهندگانی که با عدم اطمینان ادامه می دهند ارائه می دهند. “برنامه نویسی به دلیل انعطاف پذیری ، به ایجاد اعتماد به نفس برای تبلیغ دهندگان در همه کانال ها کمک می کند و شاید این امر خصوصاً در مورد OOH براساس امکان بسیار واقعی قفل کردن ، صادق باشد. ما باید یاد بگیریم که رشد تدریجی مخاطب را یاد بگیریم که در سال ۲۰۲۱ با Covid-19 زندگی می کنیم. اعلامیه های واکسن های احتمالی خوش بینی به همراه آورده اند ، اما ممکن است چندین چهارم طول بکشد تا تأثیر آنها در جامعه و صنعت فیلتر شود.

“اعتقاد من این است که برنامه نویسی راز بهبود صنعت OOH است. همانطور که از عدم اطمینان بیشتر استفاده می کنیم ، انعطاف پذیری که تکنیک ها و فن آوری های برنامه ای به تبلیغ دهندگان می دهد ، برای مکث ، انحراف و بهینه سازی کمپین ها در یک لحظه توجه ، برای ادامه تصویب آن و بهبود کلی بخش تبلیغات در فضای باز بسیار مهم است. ”

 

۳٫ افزایش مداوم تلویزیون و فیلم متصل

رشد تبلیغات تلویزیونی متصل یکی از مهمترین موفقیت های سال ۲۰۲۰ بوده است ، به طوری که تعدادی از کارشناسان ما انتظار دارند این روند تا سال ۲۰۲۱ ادامه یابد. Trade Desk’s Philippa Snare یادداشت می کند ،

“در این سال بسیاری از روندهایی که به تدریج در حال پیشرفت بوده اند ، به عنوان یک نتیجه از شروع Covid-19 ، سرعت گرفتند. یکی از این روندها افزایش تلویزیون های متصل (CTV) است. با پایان یافتن برنامه های روزمره بیشتر مصرف کنندگان ، ماهیت انعطاف پذیر تقاضا منجر به رشد بسیار زیادی در مصرف می شود – کانال ۴ All4 بیشترین تعداد بازدید سه ماهه خود را از سه ماهه اول سال جاری مشاهده کرده است. و جایی که مصرف کنندگان می روند ، تبلیغ کنندگان آن را دنبال می کنند. ”

علاوه بر تغییر در رفتار مصرف کننده ، Snare تمایل تبلیغ کنندگان به سرمایه گذاری در CTV را با سازگاری آن به عنوان یک کانال پیوند می دهد.

مانند برنامه ریزی در خارج از خانه ، این امکان دارد که در یک شرایط آب و هوایی هنوز نامشخص یک مزیت عمده محسوب شود. “ما قبلاً شاهد تغییر جهت نسبت به مدل خرید تبلیغات تلویزیونی بوده ایم و این فقط در سال جدید پیشرفت خواهد کرد. در شرایط فعلی ، هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که چند هفته آینده چه چیزی برگزار می شود ، هرگز مهم نیست که چند ماه آینده – بنابراین تعجب آور نیست که تبلیغ کنندگان از انعطاف پذیری و سرعت ارائه شده توسط CTV لذت می برند. ”

مت کیتینگ ، مدیر فروش انگلستان در VDX.tv ، برخی دیگر از مزایای CTV را ارائه می دهد ، از جمله توانایی آن برای ارتباط با مخاطبان جوان و عدم اعتماد به کوکی ها. با این حال ، او هشدار می دهد که هنوز روزهای اولیه کانال است. “تلویزیون پیشرفته (که گاهی اوقات به نادرست به آن تلویزیون متصل گفته می شود) با توانایی دسترسی به مخاطبان جوان و جوان ، در سال ۲۰۲۰ به یک موضوع مهم تبدیل شده است. با این حال ، هنوز در ابتدای راه است ، تبلیغ کنندگان و آژانس ها در تلاشند نحوه استفاده از آن را به گونه ای تکمیل کنند که اهداف بازاریابی و کانال های موجود را تکمیل کند ، در حالی که هنوز دسترسی و فرکانس را مدیریت می کنند.

“یک جنبه مثبت تلویزیون پیشرفته این است که هرگز یک محیط کوکی محور نبوده است ، اگرچه چالش آن است که آن را با سایر قسمتهای یک طرح رسانه ای ادغام کنیم ، از جمله استفاده از نوع مناسب هدف گذاری برای رسیدن به مخاطبان فزاینده و ارائه راه حل های خلاقانه که از موقعیت خود به عنوان ترکیبی از تلویزیون و دیجیتال بهره برداری کنید. “

با نگاه به آینده در سال ۲۰۲۱ ، کیتینگ امیدوار است که بازاریابان با اعتماد به تلویزیون پیشرفته یا متصل ، به عنوان یک کانال تبلیغاتی ، راحت تر شوند. “طبق FreeWheel ، ۷۰٪ از بازاریابان بریتانیایی بررسی شده انتظار دارند كه هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشرفته طی ۱۲ ماه آینده افزایش یابد. با ورود به سال ۲۰۲۱ ، امیدوارم تلویزیون های پیشرفته کمتر به عنوان یک مکان ناشناخته ترسناک و بیشتر به یک موجود راحت تبدیل شوند که بخشی از بسیاری از برنامه های رسانه ای است ، به ویژه برای مارک های خارج از تبلیغ کنندگان بزرگ ردیف ۱٫

“علاوه بر این ، من انتظار دارم که خدمات ویدئویی مبتنی بر تقاضای تبلیغاتی (AVOD) رشد کرده و به یک منبع جدی رقابت برای کره چشم و هزینه تبلیغات تبدیل شود ، به ویژه با از دست دادن تحمل بینندگان برای خدمات اشتراک ویدیوی اضافی درخواستی (SVOD) و تعداد کمی بازیکنان پخش کننده ویدیوی پخش کننده بزرگ در تقاضا (BVOD) شروع به عرضه خود به منابع تقاضای برنامه ای می کنند. ”

الکس خان ، گروه MD ، بین المللی در Unruly ، انتظار دارد که “افزایش استفاده از برنامه ها و دستگاه های تلویزیونی متصل به دلیل همه گیری” تا سال ۲۰۲۱ همراه با رشد مداوم تبلیغات ویدئویی ادامه یابد ، زیرا بازاریابان دسترسی بیشتری به عملکرد دارند معیارهای فعالیت های آنها.

“برای اولین بار ، برنامه ریزان رسانه ای مجهز به داده هایی می شوند که بینشی در مورد افزایش و عملکرد افزایشی در تلویزیون و دیجیتال را فراهم می کنند. همراه با اکثریت قریب به اتفاق (۸۶٪) از مصرف کنندگان که می گویند می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری از مارک ها در سال ۲۰۲۰ ببینند (Wyzowl) ، مارک ها تولید محتوای ویدیویی خود را افزایش می دهند تا این تقاضا را برآورده کنند و ما شاهد رشد بودجه تبلیغات ویدیویی خواهیم بود ۲۰۲۱

“برای اینکه این بودجه ها هرچه بیشتر سخت کار کنند ، مارک ها برای ارائه بینش خلاقانه تر و راه حل های ویرایش ، به سیستم عامل های تبلیغاتی ویدیویی فشار می آورند ، در نتیجه بازاریابان دیجیتال بینش و کنترل بیشتری بر استراتژی خلاق دارند ، مسئولیت تاریخی آژانس های خلاق ”

 

۴٫ کانال های جدید برای ارتباط با مصرف کنندگان: تلفن همراه و DTC

تغییر در رفتار مصرف کننده یکی از موضوعات غالب سال ۲۰۲۰ (و متعاقباً این پیش بینی ها) بوده است. در کنار رشد مداوم کانال هایی مانند تلویزیون و ویدئو متصل ، تغییرات اساسی در نحوه تعامل مصرف کنندگان با مارک ها ایجاد شده است که متعاقباً به دنبال یافتن بهترین فرصت ها برای دستیابی به مصرف کنندگان در جایی که هستند ، چشم انداز بازاریابان و تبلیغ کنندگان را تغییر می دهد.

گابریلا استانو آورسا ، مدیر استراتژی و برنامه ریزی در AdColony ، می گوید: “بزرگترین تغییر دریا تغییر به سمت دستگاه های تلفن همراه است كه به روش اصلی تعامل مصرف كنندگان با مارك ها تبدیل می شود.” “ضرورت تحویل در حاشیه و تحویل مواد غذایی / رستوران به مصرف کنندگان نشان داده است که چقدر راحت است و بسیاری دیگر به خرید یا سفارش در فروشگاه بر نمی گردند.

“برای استفاده از این موضوع ، مارک ها و تبلیغ کنندگان از همه راه ها باید به دنبال این باشند که زمانی که مشتری در دستگاه های تلفن همراه خود هستند ، به مشتری برسند. برای ایجاد سفارش ، سریع به فروشگاه برنامه (یا حتی ویترین فروشگاه موبایل!) بروید. قرار دادن کد QR روی صفحه در حین تبلیغات OTT به سادگی منجر به بارگیری و سفارش به همان صورت نمی شود. علاوه بر این ، مصرف کنندگان در حالی که امسال تلویزیون را بینگ می کردند چه می کردند؟ بیشتر آنها با تلفن های خود بازی می کردند.

“حتی تجربه خرید اتومبیل نیز به خریدهای موبایل تبدیل شده است که روز به روز بیشتر می شوند – تسلا راه را برای اتومبیل های جدید هدایت می کند ، کاروانا مدل قبلی را تحت فشار قرار می دهد و نمایندگی های فروش در سراسر کشور مدل های خرید بدون اصطکاک و بدون تماس را انتخاب می کنند.”

روند مستقیم به سمت مصرف کننده (DTC) همچنین در طول Covid-19 به سرعت افزایش یافته است زیرا مارک ها از مخاطبان تازه آنلاین خود برای فروش مستقیم و مستقیم به مصرف کنندگان استفاده می کنند. دانیل گیلبرت از Brainlabs پیش بینی می کند ، “با پایان یافتن عصر خیابان های فوق العاده و نمایندگان واسطه ، موج جدیدی از مدل های تجاری مستقیم به مصرف کننده را می بینیم که با خدمات بازاریابی در دسترس همه و همچنین موارد دیگر تسریع می شود. مدل های نمایندگی ترکیبی.

“در همان زمان ، ما شاهد افزایش مدل های نوآورانه مشارکت از آژانس های بزرگتر هستیم که می توانند با استفاده از فن آوری ، مشاوره یا آموزش سفارشی از مشتریان پشتیبانی کنند. با خرید آژانس های تخصصی که در حال تلاش برای مقیاس گذاری خود در یک شرایط خطرناک هستند ، تقویت می شود. ”

الکس خان از Unruly اضافه می کند ، “همه گیری COVID-19 منجر به افزایش هزینه های مصرف کننده آنلاین در تمام بخش های خرده فروشی شده است که تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت. در پاسخ ، مارک ها از فروش همه چیز از طریق کانال های خارجی و اتخاذ مستقیم استراتژی مصرف کننده […] مصرف کنندگان از این روابط مستقیم بهره مند خواهند شد زیرا مارک ها قادر به ارائه تبلیغات شخصی هستند که این امر باعث تغییر طولانی مدت در عادات خرده فروشی می شود. ”

ایزابل بائس ، شریک مدیر ، دیجیتال ، داده و فناوری در Starcom می گوید: “من شخصاً فکر می کنم سال ۲۰۲۰ یک سال هیجان انگیز با تغییر بی سابقه در تبلیغات دیجیتال بوده است.” “شکی نیست که Covid سرعت DTC را افزایش داده و به تبلیغ دهندگانی که از قبل در تبلیغات دیجیتال و مدیریت داده ها به خوبی آماده شده بودند کمک می کند تا از پایه های خود استفاده کنند.

وی افزود: “بسیاری از شركتها سریعاً راههای ارتباط و معامله خود را با مصرف كنندگان محكم كردند. ما دیده ایم که مارک ها راه حل های تجارت الکترونیکی خود را در زمان رکورد تنظیم می کنند یا برای برآوردن تقاضای مصرف کننده با راه حل های خرید شریک می شوند. دیگران که قبلاً تجارت الکترونیکی داشتند ، رشد مستقیم خارق العاده ای را در درآمد کسب کرده اند که از این طریق می توانند بیشتر سرمایه گذاری کرده و مدیریت داده ها را بهبود بخشند. ”

 

۵- کاتالیزوری برای تغییرات گسترده تر

Ebay’s Harmony Murphy پیش بینی می کند که تجدید نظر در مورد چگونگی نزدیک شدن مارک ها به لیست های تبلیغاتی برای موضوعات بالقوه حساس ، ناشی از همه گیری ویروس کرونا انجام می شود. “همه گیری جهانی نقاط ضعف سیستم های لیست بلوک را برجسته کرده است. هنگامی که Covid-19 در بهار به انگلستان رسید ، تبلیغ کنندگان و آژانس ها برای محافظت از مارک ها در برابر “ویروس کرونا” با لیست های انسداد تلاش کردند. اما ، از آنجا که مارک ها تبلیغات خود را در برابر تعداد زیادی از مخاطبان مسدود شده مشاهده کردند ، مشخص شد که بلاک لیست های معیوب چگونه می توانند استفاده شوند ، زیرا به عنوان بخشی از یک روش گسترده استفاده می شود.

“در حقیقت ، اگرچه برای برخی ، مسدود کردن تبلیغات علیه کلمات کلیدی در کانال های خاص باعث بهبود ایمنی برند می شود ، اما برای برخی دیگر این روش پتو باعث آسیب بیشتر از خوب می شود – محدود کردن دسترسی به کمپین و کاهش سهم صدا ، بدون دلیل خوب. این نقره ای است که به این صنعت فرصتی عالی برای ارزیابی مجدد داده است – و ارزش در نظر گرفتن رویکردی را که به اندازه کافی خوب باشد ، برای بهینه سازی دسترسی ، ارتباط و ایمنی مارک در هر کانال در نظر گرفته است.

“اگرچه ممکن است واکسن داشته باشیم ، Covid-19 به سرعت به جایی نمی رسد ، بنابراین مهم است که برای ایجاد بهترین راه حل های بازاریابی اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهیم. در سال ۲۰۲۱ ، من امیدوارم که تجربیات سال گذشته را به عنوان یک عامل اصلی برای تغییر – تبلیغ کنندگان را مجبور به برقراری ارتباط بیشتر با شرکای خود در زنجیره تأمین کنم. ”

ایزابل بائس در Starcom همچنین پیش بینی می کند که همه گیری ، تغییرات گسترده تری را در رویکرد ما در تبلیغات ایجاد خواهد کرد ، به لطف راهی که مباحث صنعتی مانند اعتماد مصرف کننده ، حریم خصوصی و مقررات به اخبار اصلی تبدیل شده اند ، در حالی که مکالمه هایی که معمولاً فقط در تیم های فعال سازی دیجیتال توسط مجموعه C مورد استفاده قرار گرفته اند. در سال ۲۰۲۱ ، او هفت تغییر اساسی را پیش بینی می کند:

“۱ ما عبارت “بازاریابی دیجیتال” را از دست می دهیم و در عوض از “بازاریابی در دنیای دیجیتال” استفاده می کنیم.

“۲ مکالمه بیشتر با مشتریان درمورد نحوه شناسایی و ارتباط با مخاطبان که به آنها در رشد رشد کمک می کند. هویت ، حریم خصوصی ، اعتماد ، فرهنگ اشتراک و کوکی ها بدون شک از ویژگی های این مکالمات هستند.

“۳ سرمایه گذاری مشتریان برای ساخت و مقیاس گذاری داده های مبتنی بر مردم خود (و توانایی ما در استفاده از این اطلاعات در رسانه ها) ادامه داشت.

“۴ ما درک غنی تر و مبتنی بر شواهد خواهیم داشت که کجا پوند بعدی را برای هدایت نتایج تجارت سرمایه گذاری کنیم. بازاریابی و امور مالی بیشتر گرد هم می آیند. مدل سازی پیش بینی به جریان اصلی تبدیل می شود.

“۵ ما شاهد مبارزات واقعاً شجاعانه و تأثیرگذاری خواهیم بود که ارتباط آنها را با مصرف کنندگان رانده شده از هوش جدید از مجموعه داده های رفتاری برانگیخته است. این بدان معناست که ما بیشتر درمورد اینکه چه چیزی مردم را تیک می زند و اینکه چگونه تجربیات خود را در رسانه ها و خلاقیت ها برای آنها تغییر می دهیم بیشتر می فهمیم.

“۶ سیلوهای کمتر ، ارتباط بیشتر – خواه این کانال از طریق کانال ها باشد ، بین رسانه ها و خلاقیت ها ، یا از طریق بینش و فعالیت ها.

“۷ بازگشت به رویکرد مشارکت واقعی بین آژانس ها و مارک های ناشی از گفتگوهای اثربخشی ، نه فقط کارآیی. ”

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true