Daesang به SIG مراجعه می کند تا بسته اسپتیک مایکروویو را تغییر دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Daesang به SIG مراجعه می کند تا بسته اسپتیک مایکروویو را تغییر دهد

تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان ، به ویژه در آسیا ، به دنبال نوشیدنی های گرم هستند که بتوان آنها را برای مصرف همزمان نیز با خود برد. مصرف کنندگان در اینجا از “گرما از درون” نوشیدنی های گرم لذت می برند. SIG ، متخصص راه حل های کارتنی ، برای تأمین نیاز به گرم کردن نوشیدنی های RTD ، راه حل قابل استفاده در مایکروویو را برای بسته های کارتن آسپتیک توسعه داده است: بسته جدید “Heat & Go” فاقد آلومینیوم است و می تواند در مایکروویو گرم شود ، یا در یک دستگاه فروش ، فروشگاه ، کافه خانه یا اداره

طبق تحقیقات GlobalData در ۵۰ کشور جهان ، تقاضا برای نوشیدنی های گرم احتمالاً ۱۵٪ از نظر ارزش و ۲۲٪ از نظر حجم بین ۲۰۱۴-۲۰۱۹ افزایش می یابد. تحقیقات خود SIG در چین نشان داد که ۷۲٪ از مصرف کنندگان از روش های گرمایش فعلی محصولات در حال اجرا ناراضی هستند و به دنبال روش های جدید گرمایش سریع و راحت با سبک زندگی فزاینده پولدار و گرسنگی خود هستند.

علی کایلان ، معاون رئیس بازاریابی جهانی در SIG ، گفت: “کارتن جدید اسپتیک با مانع بالا” Heat & Go “را می توان در مایکروویو تا ۶۰ درجه سانتیگراد با دمای توصیه شده ۵۰ درجه سانتیگراد گرم کرد ، بسته بندی برای راه اندازی محصولات نوشیدنی گرم نوشیدنی گرم به کانال ها و دسته های جدید. “

“Heat & Go” از محصولات نوشیدنی محافظت می کند و می تواند در دستگاه های پر کننده SIG موجود با یک نسخه ساده و یکبار مصرف ایجاد شود تا بتواند ساختارهای استاندارد و بدون آلومینیوم را اجرا کند. ‘Heat & Go’ با جایگزینی فویل آلومینیوم با یک فیلم با مانع بالا و یک رنگدانه مسدود کننده نور ، از محصول در برابر ورود اکسیژن ، مهاجرت عطر و طعم ، نور و آب محافظت می کند و کاملاً برای نوشیدنی های ساکن و ویسکوزیته پایین ، آب حساس و تقویت شده مناسب است. نوشیدنی های لبنی مایع.

 

اخبار بسته بندی - بسته بندی مواد غذایی - بسته بندی ماکروویو - بسته بندی غذا- بسته بندی غذای فوری- بسته بندی نوشیدنی گرم

Daesang ، تولید کننده پیشرو کره ای غذای بهداشتی ، فناوری مایکروویو Heat & Go بدون آلومینیوم SIG را برای بسته های کارتن آسپتیک برای بسته بندی نسخه جدید زمستانی Nucare Roasted Rice انتخاب کرده است.

Nucare یک نوشیدنی مکمل لبنیات با برنج بو داده است ، مناسب برای افرادی که در بلعیدن مشکل دارند و یا غذای مایع را به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل ترجیح می دهند. در کره ، برنج بو داده تقویت کننده محسوب می شود و همچنین به نوشیدنی ها طعم و رایحه متمایزی می بخشد.

با ارجحیت به نوشیدنی های گرم در بازار در بین مصرف کنندگان آسیایی ، SIG می گوید که بسیاری از محصولات تاکنون فقط در کافه ها یا فروشگاه های راحتی موجود بوده است. این شرکت امیدوار است که بسته بندی مایکروویو آن کانال جدیدی را برای فروش گرم باز کند.

Changwoo Choi ، مدیر عامل شرکت Daesang ، می گوید: “همکاری نزدیک ما با SIG بهترین راه حل بسته بندی را برای بهتر شدن زندگی مصرف کنندگان به ما می دهد. Heat & Go در هنگام نوشیدن راحت در هنگام نوشیدن و مصرف نوشیدنی های گرم ، سطح راحتی جدیدی را به ارمغان می آورد.

“ما توانستیم سبد محصولات موجود خود را دقیقاً در زمان مناسب گسترش دهیم تا از فرصت های جدید بازار نهایت استفاده را ببریم.”

اخبار بسته بندی - بسته بندی مواد غذایی - بسته بندی ماکروویو - بسته بندی غذا- بسته بندی غذای فوری

 

نسخه زمستانی Nucare با فرمت SIG’s combiblocMini 200ml ارائه می شود و در دستگاه های پر کننده استاندارد SIG پر می شود. گزارش شده است که به یک پرینت ساده نیاز است تا به پرکننده بتواند مواد استاندارد و مایکروویو را به جای یکدیگر اجرا کند.

این شرکت همچنین می گوید كه روند آسپتیك ملایم آن باعث می شود كه ۲۲ ویتامین و مواد معدنی موجود در Nucare حفظ شده و از طعم و عطر و بوی لطیف آن محافظت شود. در همین حال ، از نظر SIG این است که محلول آن به دلیل خواص فاقد آلومینیوم می تواند در مایکروویو گرم شود و هیچ گونه مصالحه ای در کیفیت محصول نداشته باشد.

لارنس فوک ، رئیس و مدیر کل منطقه آسیا و اقیانوسیه در SIG ، می گوید: “عملکرد مانع ساختار آسپتیک Heat & Go’s نه تنها از نور ، اکسیژن ، از دست دادن عطر و رطوبت محافظت می کند ، بلکه ایمنی مصرف کننده را به عنوان اولویت اصلی قرار می دهد. با همکاری نزدیک با تیم در Daesang ، ما توانسته ایم از طریق نوآوری و راحتی تصویر برند آن را بهبود بخشیم.

“توانایی پر کردن مواد بسته بندی استاندارد و Heat & Go روی دستگاه پرکننده نیز ارزش افزوده دارد. من مطمئن هستم که روند لذت بردن از نوشیدنی های گرم غذایی کاملاً بیشتر از ماه های زمستان ادامه خواهد داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true