رنگ پنتون در چاپگرها و مبدل های بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رنگ پنتون در چاپگرها و مبدل های بسته بندی

راه حل های X-Rite به چاپگرها و مبدل های بسته بندی کمک می کنند تا رنگ Pantone سال ۲۰۲۱ را به درستی تولید کنند: خاکستری نهایی + روشن کننده

X-Rite به مارک ها ، چاپگرها و مبدل های بسته بندی کمک می کند تا به سرعت و با دقت PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13-0647 را روشن و با استفاده از ابزار گردش کار یکپارچه از جمله نرم افزار کنترل کیفیت PantoneLIVE ، InkFormulation و ColorCert تولید کنند.

X-Rite Incorporated و Pantone LLC ، رهبران جهانی در علم و فناوری رنگ ، امروز اعلام کردند که مقادیر رسمی طیفی رنگ PANTONE 17-5104 Ultimate Grey + PANTONE 13-0647 Illuminating اکنون در PantoneLIVE ، یک استاندارد رنگ دیجیتال مبتنی بر ابر موجود است. زیست بوم. PantoneLIVE با استفاده از ابزار گردش کار دیجیتال X-Rite به مارک ها و تأمین کنندگان چاپ آنها اجازه می دهد تا بلافاصله تطبیق رنگ ، فرموله سازی و تولید دقیق خاکستری نهایی و روشن برای انواع برنامه های چاپ ، بسته بندی ، قالب گسترده ، علامت گذاری ، صنعتی و چندرسانه ای را شروع کنند.

لوری پرسمن ، معاون رئیس Pantone Color گفت:  “تولید Illuminating برای بالاترین میزان دید و ضربه یا Ultimate Grey به دلیل قابلیت انعطاف پذیری در بسته بندی و نمایشگرهای فروشگاه ، به نرم افزار مدیریت رنگی مناسب احتیاج دارد که بتواند رنگ ها را از راه راه ، فیلم ، افست و دیجیتال مطابقت دهد تا از همخوانی همه اجزا اطمینان حاصل کند.” ری چیدلور ، مدیر بازار چاپ و بسته بندی ، X-Rite. “Pantone و X-Rite با هم راه حل های یکپارچه ای برای ساده سازی طرح و روند تولید در اختیار طراحان ، مارک ها و تأمین کنندگان چاپ آنها قرار می دهند. این شامل ابزارهایی برای ارتباط رنگی دیجیتال ، فرمول سازی جوهر ، اندازه گیری رنگ و کنترل کیفیت است. ”

مشخص کردن رنگ خاکستری نهایی و روشن در طراحی چاپ و بسته بندی

طراحان مارک دارای دو سیستم عامل طراحی هستند که می توانند Ultimate Grey و Illuminating را در پرونده های طراحی چاپی و بسته بندی خود بگنجانند. پلت فرم جدید Pantone Connect دسترسی آسان طراحان به کتابخانه های رنگی Pantone و ابزارهای ایجاد پالت را از هرجای دیگر از طریق برنامه تلفن همراه ، وب و Adobe Creative Cloud فراهم می کند. برای طراحان بسته بندی که نیاز به تأثیر بستر ، جوهر و فرآیند چاپ بر روی رنگ انتخابی خود دارند ، PantoneLIVE Design ظاهر رنگ های Pantone را بر روی ۳۶ بستر بسته بندی شبیه سازی می کند تا ظاهر بسته نهایی چاپ شده ارزیابی شود.

دستیابی به نهایت خاکستری و روشنایی در تولید چاپ

برای اطمینان از تطابق رنگی سازگار در بین مواد ، Ultimate Grey و Illuminating را می توان با بهترین رنگ چاپی Pantone Cool Grey 7 C و Pantone 106 C از سیستم Pantone Matching System (PMS) Solid Coated Coated برای گرافیک مطابقت داد. دارندگان مارک ، چاپگرهای تجاری و مبدل های بسته بندی می توانند از کتابخانه های موجود در PantoneLIVE برای چاپ و بسته بندی برای دسترسی به رنگ های اصلی Pantone و استانداردهای رنگی متناظر با آنها استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که هر رنگ بدون در نظر گرفتن لایه ، تکنولوژی چاپ یا جوهر به طور دقیق تولید می شود. انواع استفاده شده رنگهای PantoneLIVE در نرم افزار X-Rite’s InkFormulation ، نرم افزار Color iQC و مجموعه ColorCert و همچنین در انواع شرکای نرم افزاری اکوسیستم شخص ثالث موجود است که به چاپگرها یک محلول کنترل رنگ کامل Pantone ارائه می دهند.

مارک ها و تأمین کنندگان چاپ می توانند از PantoneLIVE و ColorCert Suite به عنوان بخشی از یک برنامه کنترل کیفیت بسته بندی بزرگتر استفاده کنند تا به طور مداوم به Ultimate Grey و Illuminating در بین تامین کنندگان جهانی خود دست پیدا کنند. این راه حل ترکیبی کنترل و گزارش فرآیند کیفیت چاپ به پایان را ارائه می دهد. این امکان را برای ارزیابی شفاف و در زمان واقعی نتایج کیفیت چاپ و کیفیت رنگ با استفاده از ابزارهای دیجیتال فراهم می کند تا نیاز به بررسی های مطبوعاتی گران و وقت گیر را از بین ببرید.

 

true
true
true
true
  1. سارا متقی

    چه جالب. عالیه، شاید تولید ماسک های اینچنینی بتواند راهگشا باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true