BOBST سرمایه گذاری های چاپ و بسته بندی دیجیتالی خود را تسریع می کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
BOBST سرمایه گذاری های چاپ و بسته بندی دیجیتالی خود را تسریع می کند

Bobst Group و SEI Laser از ایجاد فعالیت جدیدی به صنعت Digital Laser Converting برای صنعت لیبل و بسته بندی خبر می دهند.

Bobst Group و SEI Laser برای تسریع در توسعه راه حل های برش لیزر دیجیتال برای صنعت لیبل و بسته بندی ، به همکاری خواهند پرداخت. هم افزایی بین هر دو شرکت امکان ایجاد راه حل ها و رویکردهای جدید برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان را فراهم می کند.

این فعالیت جدید راه حل های برش لیزر دیجیتال در سراسر جهان را برای برچسب ها ، بسته بندی های انعطاف پذیر ، کارتن های تاشو و تخته های راه راه توسعه و تجاری می کند.

پس از اخذ کلیه تأییدیه های مورد نیاز ، گروه Bobst با شکل دادن به آینده دنیای بسته بندی ، اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

BOBST سرمایه گذاری های چاپ و بسته بندی دیجیتالی خود را تسریع می کند

امروز ، BOBST از تقویت ۴۹٫۹٪ باقیمانده در Mouvent AG برای تقویت توسعه پرتفوی چاپ خود خبر می دهد.

BOBST 50.1٪ از RADEX را در ژوئن ۲۰۱۷ برای توسعه Mouvent AG ، یک شرکت نوپا با تمرکز بر چاپ دیجیتال جوهر افشان ، خریداری کرد. هدف از این کار کشف و ارائه نوآوری های بعدی برای تغییر تولید بسته بندی بود. کاری که طی سه سال گذشته انجام شده بسیار مثمر ثمر و مثبت بوده است.

فناوری خوشه ای ابتکاری Mouvent در پرسهای Mouvent LB-701 ، LB-702 و BOBST MASTER DM5 استفاده شده است. با وجود وضعیت Covid-19 ، بیش از ۲۰ پرس در اروپا و ایالات متحده آمریکا طی سال ۲۰۲۰ فروخته شده است. نمونه کارها دیجیتال BOBST با ترکیب چاپ با کیفیت بالا ، بهره وری بالا و اقتصاد مناسب ، افق های جدیدی را برای مبدل های برچسب باز می کند. این پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای محصولات کوتاه مدت ، سریعتر عرضه در بازار ، تولید نسخه و محصولات فصلی است.

با این خرید ، BOBST آماده است تا در چاپ و تبدیل ، تسریع بیشتری در پیشبرد خود داشته باشد. سیستم عامل های جدید جوهر افشان دیجیتال و جوهرهای جدید مبتنی بر آب به زودی اعلام می شوند ، که به الزامات پایداری پاسخ می دهند و آینده جهان بسته بندی را شکل می دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true