بسته بندی بیخطر کودک برای محصولات پزشکی و داروهای مخدر - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی بیخطر کودک برای محصولات پزشکی و داروهای مخدر

بسته بندی الماس معرفی بسته بندی گواهی Lockbox مقاوم در برابر کودک (CR) برای محصولات پزشکی و داروهای مخدر است. کارتن های تاشو مقاوم در برابر کودک (CR) دارای مجوز بالا ، نهایت طراحی بسته بندی داروی مخدر را نشان می دهند.

بسته بندی Diamond امروز از معرفی کارتن های تاشو جدید Diamond Lockbox ، یک راه حل بسته بندی مجلل ، مقاوم در برابر کودک (CR) برای محصولات مخدر پزشکی خبر داد. کارتن های تاشو Diamond Lockbox زیبایی و قدرت را برای رسیدن به نهایت طراحی بسته بندی  داروی مخدر ترکیب می کنند. گزینه های قفل تک و دوتایی از لبه های تمام شده و فضای بیلبورد کافی برخوردار هستند و می توانند با طیف گسترده ای از جلوه های چاپ و اتمام تزئین شوند.

تیم برنده جایزه Diamond ، از مهندسان طراحی و متخصصان بسته بندی ، کارتن های تاشو Diamond Lockbox را برای مارک های شاهدانه تهیه کردند که به دنبال گزینه بسته بندی کاربر پسند و سازگار به اندازه کافی لوکس برای رقابت با مارک های لوازم آرایشی پیشرفته هستند.

دنیس باچتا ، مدیر بازاریابی ، گفت: “ما خوشحالیم که Diamond Lockbox را به عنوان یک تکامل طبیعی در طراحی بسته بندی  داروی مخدر معرفی می کنیم.” “طرح های Lockbox هم افزایی از طراحی ساختاری خلاق ، زیبایی شناسی زیبا و شیوه های پایداری پیشرو در صنعت است که دیاموند به واسطه آن شناخته شده است.”

طرح های در انتظار ثبت اختراع با استفاده از پروتکل و استانداردهای کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده (CPSC) و بسته بندی پیشگیری از سم توسط آزمایشگاه شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفتند و الزامات کد مقررات فدرال (CFR) عنوان ۱۶ ، قسمت ۱۷۰۰٫۲۰ را برآورده می کنند.

تمام طرح های Diamond Lockbox از سازوکارهای آزادسازی مقاوم در برابر کودک (CR) برای اطمینان از رعایت ایمنی کودک و اثربخشی استفاده در بزرگسالان (SAUE) برخوردار است. طراحی های قابل جمع شدن قابلیت CR را حفظ کرده و صدای کلیک برای بازخورد شنیدنی را تولید می کنند. در این کارتن ها از کارتن های بیرونی مقوایی ورقه ای ، مقاوم در برابر پارگی و درج های مقوایی استفاده شده است که می تواند به صورت سفارشی برای نگهداری طیف گسترده ای از محصولات ، از جمله خوراکی ها ، اتصالات از قبل نورد شده ، کارتریج های ویپ ، قلم های تمیزکننده و کنسانتره ها در آن نگهداری شود.

کارتن های Diamond Lockbox از مدل بسته بندی Green Chic شرکت استفاده می کنند که “زیبایی بدون سازش” را با به دست آوردن مارک های لوکس یا گران قیمت  داروی مخدر  از طریق روش های تبدیل پایدارتر ارائه می دهد. گرین شیک از چندین فناوری خطی استفاده می کند – چاپ طیف رنگی (ECG) TruCOLOR ، خنک کننده سرد ، پوشش های ویژه ، پوشش های UV فلزی Liquid Metal و جلوه های هولوگرافی Cast و Cure. تمام بسته بندی ها با استفاده از مقوا طراحی و با استفاده از ۱۰۰٪ انرژی تجدید پذیر و باد قابل تمدید در تاسیسات Zero Waste to Landfill (ZWL) ساخته شده اند.

true
true
true
true
  1. شریف

    👌👌

  2. سوزان مسعودی

    بسته بندی جذاب با کیفیت، مهمترین بخش عرضه کالا هستند.

  3. سارا متقی

    👏🏻👏🏻

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true