بهترین راه حل مدیریت رنگ 2020 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بهترین راه حل مدیریت رنگ ۲۰۲۰

نرم افزار ONYX به عنوان بهترین راه حل مدیریت رنگ ۲۰۲۰ EDP نامگذاری شده است. گرافیک Onyx همچنان به صنعت فرمت گسترده برای کیفیت رنگ منجر می شود

امروز شرکت  Onyx Graphics ، اعلام کرد که این نرم افزار پیشرو در صنعت RIP در جوایز سالیانه EDP به عنوان بهترین راه حل مدیریت رنگ سال ۲۰۲۰ شناخته شده است ، که دومین جایزه EDP برای بهترین مدیریت رنگ از سال ۲۰۱۸ است. برندگان توسط کمیسیون انتخاب می شوند از متخصصان (کمیته فنی EDP) ، که محصولات ارسالی را در مورد توانایی های فنی و نوآوری محصول ارزیابی می کند که سرعت ، کیفیت ، عملکرد و هزینه را بهبود می بخشد.

مت کرافورد ، مدیر بازاریابی محصولات در Onyx Graphics گفت: “Onyx Graphics همیشه رنگ اصلی خود را داشته است.” “اینکه دوباره توسط متخصصان تشکیل دهنده پانل EDP شناخته شویم ، مجدداً بر تعهد ما در ارائه تولید رنگی پیشرو در صنعت تأیید می کند که PSP ها در سراسر جهان واقعاً می توانند به آن اعتماد کنند.”

نکات برجسته نرم افزار ONYX Color Tools:

DeviceLink + برای خروجی همگام سازی رنگ در دستگاه ها و ورودی مستقیم به پروفیل های خروجی
ColorC دقت و صحت رنگ و انطباق آن با استانداردهای جهانی را بررسی کنید
پروفایل iccMAX v5 برای دقت خروجی
AccuBoost برای تکرار و تنظیم دقیق پروفایل های ICC
Swatch Books 2.0 برای تطبیق سریع و آسان رنگ
GCR + برای حداکثر ۳۰٪ صرفه جویی در جوهر بدون به خطر انداختن اشباع
PosterColor 2.0 برای ارائه رندر هوشمند برای افزایش اشباع رنگهای ثابت
ONYX Color Engine به طور واضح برای کاربردهای چاپی با قالب گسترده طراحی شده است

درباره جوایز EDP

انجمن EDP (انجمن چاپ دیجیتال اروپا) در سال ۲۰۰۷ توسط شش مجله با تمرکز ویژه بر فن آوری های دیجیتال تاسیس شد. امروز EDP دارای ۲۰ مجله عضو از سراسر اروپا است ، ۲۵ کشور را پوشش می دهد و بیش از نیم میلیون خواننده دارد (فقط نسخه های چاپی). یکی از اهداف اعلام شده انجمن EDP کمک به کاربران در یافتن راه حل های مناسب برای برنامه های خود است.

در همین حال ، جوایز EDP در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته و یک نقطه مرجع قوی است. هر ساله ، متخصصان حلقه EDP آخرین فن آوری ها و تحولات محصول را در دسته هایی مانند سخت افزار و نرم افزار ، چاپ با قالب بزرگ / گسترده ، چاپ تجاری ، راه حل های صنعتی ، مواد تکمیل شده و مواد مصرفی ارزیابی می کنند. بهترین محصولات در هر گروه با جایزه EDP مورد تقدیر قرار می گیرند. از سال ۲۰۰۷ ، EDP حدود ۳۶۰ جایزه بهترین فناوری و پیشرفت محصول را تحویل داده است – اکنون ۲۹ جایزه در سال جاری اضافه می شود.

درباره Onyx Graphics، Inc.

Onyx Graphics از سال ۱۹۸۹ که بازار را رهبری می کند ، به مشتریان در افزایش بهره وری ، کاهش هزینه ها و کسب امتیاز رقابتی با کیفیت برتر چاپ و رنگ اختصاص دارد. اشتیاق آن برای ارائه رنگ های عالی منجر به توسعه ONYX Color ، موتور رنگی Onyx Graphics شد که به طور خاص برای چاپ جوهر افشان در قالب بزرگ بهینه شده است. مشتریان نوآور ، مولد و راضی در سراسر جهان به شرکت در ایجاد و ارتقا technologies مستمر فناوری های برتر خود انگیزه می دهند. مشارکت کانال جهانی و روابط طولانی مدت با تولید کنندگان چاپگر ، Onyx Graphics را به عنوان رهبر بازار نرم افزار گردش کار چاپ قدرتمند ، قابل اعتماد و با قالب بزرگ قرار می دهند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.onyxgfx.com مراجعه کنید

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true