صاحبان مشاغل و کسب و کارها در سال اخیر چه آموختند ؟ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
صاحبان مشاغل و کسب و کارها در سال اخیر چه آموختند ؟

تغییرات لرزه ای فرصت های جدیدی ایجاد کرده است

رسانه اد-ویک که رسانه تبلیغات است از مدیران ارشد صنایع و مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کار خواست تا با نگاهی به سال ۲۰۲۰ در مورد بزرگترین چیزهایی که از زمان شیوع بیماری آموخته اند تامل کرده و بگویند چه چیزی در مورد تجارت به دلیل Covid-19 تغییر کرده است و اینکه چگونه تغییر کرده است رویکرد آنها به کارشان در نتیجه رویدادهای امسال چه تغییراتی داشته است؟

اد-ویک می گوید:  در اوایل این هفته ، ما بینندگان مربوط به موضوعات مربوط به مجریان تلویزیونی که نظارت بر رسانه های پخش ، کابلی و پخش مستقیم و همچنین روسای فروشی  که آگهی های تلویزیونی را به اشتراک می گذارند ، به اشتراک گذاشتیم.

امروز ، ما از خریداران خواستیم در مورد چگونگی تغییر تجارت Covid-19 صحبت کنند. (بعد ، ما از تحلیلگران در مورد همان موضوع خواهیم شنید.) این چیزی است که آنها برای گفتن داشتند:

بزرگترین چیزی که از زمان شیوع بیماری آموخته اید چیست؟

دنی بنوویتز ، مدیر عامل ، مگنا:

تلاطم ناشی از همه گیری قطعاً بسیاری از آموخته ها را به همراه داشت و من می توانم به دو مورد اصلی فکر کنم. یکی اینکه شما باید به این ایده عادت کنید که دیگر هیچ چیز قطعی نیست و نمی توانید روی برنامه های قبلی حساب کنید که تصور می کنید. ما قبلاً در جهانی پر سرعت بودیم و اکنون جهان می تواند حتی سریعتر با یک سکه تغییر کند و این اتفاق افتاد.

اما با این اتفاق یادگیری بزرگ دیگر این است که تجربه کرده ایم که معنای واقعی مشارکت واقعی چیست. ما دیدیم که شرکای موجود در همه کانال های رسانه ای ایستاده اند و حتی در عدم اطمینان شدید به مشتریان خود کمک می کنند. و برخی از آنها را دیدیم که با همان سطح انعطاف پذیری پاسخ نمی دهند. کرم واقعا بالا می رود. وقتی همکاری و ایستادن برای یکدیگر در زمانهای نامشخص می درخشد ، خوب است.

جفری کالابره ، مدیر ارشد سرمایه گذاری ، گروه رسانه ای Omnicom:

محدود کردن آن به یک مورد دشوار است ، بنابراین اجازه دهید این دو مورد را که به همان اندازه قابل توجه هستند ، به اشتراک بگذارم:

این ارزش دارد که گویی فردا امروز است – همه گیری نشان داده است که آینده بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که فکر می کردیم. این باعث تغییراتی در عادات مصرفی شد که معمولاً سالها طول می کشید و بسیاری از مدل های تجاری مشتریان ما را دگرگون می کرد ، و این باعث می شد که آژانس ها باید پیشنهاد خود را با فرض اینکه امروز فردا است بسازند. اتخاذ چنین رویکردی دلیل این امر است که OMG در هنگام وقوع بحران توانست به سرعت و به طور موثر محوری شود.

بحران آزمون نهایی یک مشارکت است – کلمه مشارکت هر روز در صنعت ما استفاده می شود ، و احتمالاً قبل از همه گیری ، این کلمه را خیلی آزاد استفاده می کردم. من این را می گویم زیرا همه گیری تفاوت بین شرکا و فروشندگان را نشان داد. وقتی کشور تعطیل شد ، همه ما مجبور شدیم با عواقب همه گیری و تاثیری که بر تجارت مشتریان خود داشت ، کنار بیاییم. ما آموختیم که شرکا the کسانی بودند که مایل بودند دست در دست هم برای کمک به مشتریان خود با ما کار کنند ، در حالی که فروشندگان واقعیتی را که همه ما با آن روبرو بودیم را رد کردند و در پاشنه آنها حفر کردیم. کار با شرکای ما بسیار جذاب بود و من با تمام وجود می توانم بگویم که فراموش نمی شود.

دیو کامپانلی ، مدیر ارشد سرمایه گذاری ، Horizon Media:

بزرگترین چیزی که از نظر کار / شغل آموخته ام ، این است که من بسیار خوش شانس هستم که برای آژانس خودم ، با افرادی که هستم و با آنها کار می کنم مشتریانی که برای آنها کار می کنم. همه افرادی که با آنها تماس گرفته ام اینگونه همدلی و حرفه ای از پس این وضعیت برآمده اند. ما قادر به جابجایی کوه برای مشتریان خود بوده ایم ، اما در عین حال شخصاً از یکدیگر مراقبت کرده ایم. واقعاً چشمگیر بوده است

از آنجا که شیوع این برنامه زمانی و سنتی است ، آیا این می تواند یک نقطه عطف باشد؟

عدم اطمینان پیش بینی نشده: چگونه CORONAVIRUS صنعت تبلیغات جهانی را متلاشی می کند…

true
true
true
true
  1. کتایون شمس الدینی

    این پندمی به من یادآوری کرد مهمترین نکته زندگی این است که در زمان حال زندگی کنیم. گذشته به تاریخ پیوسته و آینده رمز و راز است و زمان حال یک موهبت است.
    yesterday is history, tomorrow is mystery, but today is a gift. برگفته از کارتون پاندای کنگفوکار (😉)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true