چاپگرهای تجاری RICOH Pro Z75 B2 به بازار می آید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپگرهای تجاری RICOH Pro Z75 B2 به بازار می آید

جدیدترین نوآوری جوهر افشان Ricoh دامنه کاربرد گسترده تری را ارائه می دهد و افزایش تقاضا برای مشاغل کوتاه مدت را برطرف می کند

امروز ریکو از اولین نگاه به RICOH Pro Z75 ، سیستم جوهر افشان تغذیه شده با ورق B2 ، رونمایی کرد. چاپ پیشرفته و توسعه یافته Ricoh با فناوری تعریف آینده که به عنوان “تغییر دهنده بازی” شناخته می شود ، برای کمک به مشاغل در دستیابی به معیارهای جدید برای بهره وری ، کیفیت تصویر و هزینه های عملیاتی ساخته شده اند.

“چاپگر جوهر افشان Ricoh B2 خارق العاده است. Bob Dahlke ، جونیور ، مدیر ارشد VISOgraphic ، شرکت گفت: “این یک تغییر برای بازار چاپ تجاری است.” رویکرد Ricoh برای آوردن نوآوری جدید به بازار انجام درست این کار است. آنها به اولین بودن اهمیت نمی دهند. آنها به ارائه آنچه مورد نیاز مشاغل ما است اهمیت می دهند. من در گذشته این روند را با آنها پشت سر گذاشته ام و معتقدم که این امر به چاپخانه های تجاری کمک کرده تا با اطمینان بیشتری و به طور م effectivelyثر به دیجیتال مهاجرت کنند. ”

فضای چاپ تجاری امروز کاملاً متفاوت از یک سال پیش است ، زیرا شرکتهای موجود در این فضا در منظر دائماً در حال تغییر امروز بیش از حد مرتبط می شوند. در حالی که انتقال به دیجیتال برای سالها پیشرفت داشته است ، چاپگرها اکنون در تلاشند تا ضمن کشف فرصت های جدید ، این انتقال را تسریع کنند. RICOH Pro Z75 توسط متخصصان ریکو از ابتدا ساخته شد تا چاپگرها را قادر سازد تا با اطمینان به دنبال این فرصت ها بروند ، با ۴۰ سال رهبری شرکت جوهر افشان و فرهنگ نوآوری تحول آفرین ، معروف به هنکاکو.

در این فضای کسب و کار جدید ، چاپگرهای تجاری بیش از هر زمان دیگری در تلاشند دامنه کاربرد خود را گسترش دهند و با افزایش سود تقاضای کوتاه مدت را برآورده کنند.

انعطاف پذیری رسانه ها و هزینه های عملیاتی رقابتی کلیدی است. کسانی که به دنبال بهره وری استثنایی ، سهولت استفاده و قابلیت انعطاف پذیری رسانه هستند ، در میان سهام جبران شده با پوشش ، بدون پوشش و جوهر افشان ، با کمترین هزینه عملیاتی در کلاس خود ، از طراحی استراتژیک RICOH Pro Z75 بهره مند می شوند.

“قالب B2 برای چاپگرهای تجاری که به دنبال اجرای برنامه های بیشتر با قیمت رقابتی تر هستند فوق العاده است. برای تجارت مقرون به صرفه است. “کرک شلکر ، رئیس جمهور ، هیتر گفت.

RICOH Pro Z75 از فناوری خشک کردن بسیار کارآمد ، دوبلکس کردن خودکار ، حمل و نقل کاغذی قابل اعتماد و معماری جدید DFE برای کنترل سطح بهره وری و سرعت پیش بینی شده در بازار ، بهره می برد. تصاویر با کیفیت افست از طریق هد پرینت ، جوهر آبی و فناوری اندازه قطره پویا توسط ریکو بدست می آیند و یک راه حل چاپ در اختیار مشتریان قرار می دهند که انتظارات مشتریان متقاضی خود را پشت سر بگذارد.

گاوین جوردن- اسمیت ، معاون ارشد رئیس چاپ ، بازرگانی و صنعتی چاپ ، ریکو آمریكا ، گفت: “امروز بیش از هر زمان دیگری ، چاپگرهای تجاری باید سازگار باشند و نیازهای متغیر مشتری را به عنوان فرصت و نه چالش در نظر بگیرند.” “قدرت دیجیتال هرگز بیشتر از آنچه در حال حاضر است ، جلو و مرکزیت نبوده و این به دلیل تقاضای بیش از حد ارتباط از سوی مشتریان نهایی است. و برای اینکه چاپگرهای تجاری بتوانند از نیازهای در حال تکامل بیش از حد مربوطه پشتیبانی کنند ، باید به بهره وری ، قابلیت اطمینان و سرعت پیشرو مجهز شوند. RICOH Pro Z75 به چاپگرهای تجاری با قابلیت چرخش پویا جهت پشتیبانی م effectivelyثر و م .ثر از نیازهای مشتری کمک می کند. ”

جزئیات بیشتر در مورد چاپ RICOH Pro Z75 در اوایل سال ۲۰۲۱ ، از جمله زمان ارائه به بازار، مشخص خواهد شد.

true
true
true
true
  1. شایان

    شرکت های بزرگی و مطرح مثل شرکت ژاپنی Ricoh بصورت همه جانبه به توسعه محصول خود میپردازند. شما غیر از کارایی و بهره وری مناسب دستگاه یه نگاهی به طراحی خاص و بی نظیر این دستگاه ها بندازید. این رمز موفقیت این شرکت های پیشتاز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true