نوآوری EFI که در سه دسته جوایز چاپ، EDP را دریافت کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نوآوری EFI که در سه دسته جوایز چاپ، EDP را دریافت کرد

جوایز EDP هر ساله توسط انجمن EDP برگزار می شود ، سازمانی متشکل از ۲۰ مجله برجسته تجارت اروپا در صنعت چاپ. انجمن آخرین محصولات و راه حل هایی را ارزیابی می کند که دیجیتال هستند یا قادر به ادغام …
Electronics For Imaging، Inc. سه جایزه چاپ دیجیتال اروپا (EDP) را از چاپتجارت هنرهای گرافیکی اروپا در سال ۲۰۲۰ دریافت کرد برای راه حل های فن آوری جدید پیشرفته که از متخصصان هنرهای گرافیکی برای بهره وری و درآمد بیشتر حمایت می کند. برای چهاردهمین دوره جوایز EDP ، قضات از نرم افزار چاپ داده متغیر (VDP) ، EFITM Fiery FreeForm Create ایجاد چاپگر جوهر افشان تخت / رول به رول ترکیبی و چاپگرهای جوهر افشان رول به رول EFI VUTEk D سری به عنوان راه حل های برنده شدن در یکی از معتبرترین مسابقات فناوری چاپ اروپا.

پاول کریپس ، معاون فروش منطقه ای EFI گفت: “ما هر دو از دریافت سه جایزه EDP افتخار و افتخار می کنیم.” “این جوایز برای ما مهم هستند زیرا نشان دهنده تعهد ما برای توسعه فن آوری های پیشرفته و پیشرفته و همچنین تقویت سخت کوشی ما هستند – همه برای حمایت بهتر از مشتریان ما در بخش های بازار.”

جوایز EDP هر ساله توسط انجمن EDP برگزار می شود ، سازمانی متشکل از ۲۰ مجله برجسته تجارت اروپا در صنعت چاپ. انجمن آخرین محصولات و راه حل های دیجیتالی را ارزیابی می کند یا قادر به ادغام در گردش کار دیجیتال هستند.

شخصی سازی سریع ، رایگان و آسان

Fiery FreeForm Create ، برنده در گروه EDP Awards برای بهترین نرم افزار ویژه برنامه ، یک برنامه مستقل است که همراه با سرورهای چاپی EFI Fiery ارائه می شود. این شرکت را قادر می سازد تا به راحتی و به سرعت عناصر شخصی مانند متن متغیر ، تصاویر یا بارکد را فقط با چند کلیک به پرونده ها اضافه کند و این امر را برای تازه کارهای VDP و پیشکسوتان فصلی ایده آل می کند.

برای مشاغل چاپی ، کارخانه ها و تولیدکنندگان بسته بندی ، FreeForm Creat می تواند روش شخصی سازی کارآمدتر و مقرون به صرفه تری را در مقایسه با برنامه های موجود یا پولی ارائه دهد.

یکی از کاربران این نرم افزار در ایالات متحده ، مت گیل ، مالک حق رای دادن AlphaGraphics در شریدان ، وایومینگ گفت: “هنگامی که برای یادگیری اصول FreeForm Create وقت صرف کردیم ، کارایی و زمان چرخش ما بسیار سریعتر شد.” “قبل از این ، تمام پرونده های متغیر باید از طراح ما عبور می کردند تا در InDesign ادغام شوند ، که اغلب منجر به پرونده های بزرگ و گلوگاه های تولید می شود. اکنون ، با FreeForm Create ، چندین کارمند داریم که برای تنظیم پرونده ها آموزش دیده اند. به هیچ نرم افزاری پرهزینه احتیاج نیست و تقریباً از هر دستگاهی قابل انجام است. توانایی پیش نمایش فایل های متغیر عالی است و توانایی ایجاد تغییرات فوری شگفت آور است. ما مشتاقانه منتظر ادامه یادگیری بیشتر در مورد FreeForm Create هستیم تا بتوانیم این قابلیت ها را به مشتریان بیشتری نیز ارائه دهیم. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true