دورست سیستم چاپ با پلت فرم P5 350 - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
دورست سیستم چاپ با پلت فرم  P5 350

P5 350 HS که در یک رویداد مجازی با عنوان “Firework of Innovations” راه اندازی شد ، جدیدترین عضو خانواده از پلتفرم فناوری P5 با Durst Automat است ، راه حل داخلی کاملاً خودکار که فرآیندهای تولید را بسیار متنوع و کارآمد می کند.
Durst ، تولید کننده فن آوری های پیشرفته چاپ و تولید دیجیتال ، در ادامه راه خود برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل کامل مطابق با استراتژی “Pixel to Output” ، از نوآوری های زیادی رونمایی کرده است. مرکزی چاپگر P5 350 با سرعت بالا است – همراه با Durst “Automat” ، یک سیستم اتوماسیون کامل جدید ، نرم افزار پیشرفته Durst ، نمونه کارها با جوهر LED کامل و مشارکت ها.

P5 350 HS که در یک رویداد مجازی با عنوان “Firework of Innovations” راه اندازی شد ، جدیدترین عضو خانواده از پلتفرم فناوری P5 با Durst Automat است ، یک راه حل داخلی کاملاً خودکار که فرآیندهای تولید را بسیار متنوع تر و کارآمدتر برای مشتریان می کند. به دنبال اعلام همکاری با PrintFactory ، نرم افزار برتر API ، مدیریت آسان محیط های چاپی مخلوط را برای چاپگرهای غیر دورست در دسترس است. Durst در راستای استراتژی خود ، پیشنهادات خود را با راه حلهای Workflow ، Analytics ، اتوماسیون و جوهر برای چاپگرها گسترش داده است تا راه حل های کاملی از Pixel به Output ارائه دهد.

Durst P5 350 HS جدید می تواند با سرعت بیش از ۶۰۰ متر مربع در ساعت چاپ کند که دو برابر سرعت مدل استاندارد Durst P5 350 است و در نتیجه پربازده ترین چاپگر هیبریدی بازار است.

علاوه بر این ، به لطف همین ویژگی های منحصر به فرد که باعث موفقیت P5 350 شده است ، مانند گزینه multiroll و multitrack 6 ، مدل جدید سطح قابلیت انعطاف پذیری بالا را حفظ می کند. می توان آن را با حداکثر ۹ کانال رنگی از جمله رنگ های روشن و سفید ، و لاک برای برنامه های چاپ چند لایه خاص مانند “روز و شب” ، “داخل و خارج” و تا ۱۲ لایه چاپ hapt پیکربندی کرد.

قابلیت انعطاف پذیری بالا همچنین در ترکیب با Durst Automat ، سیستم جدید تغذیه و انباشته تخته کاملاً خودکار ، که می تواند تا دو خط را مدیریت کند ، همچنین با اندازه های مختلف صفحه تا عرض ۳٫۵ متر (۱۳۷٫۸ اینچ) و ۲٫۲ متر (۸۶٫۶ اینچ) ) طول و ظرفیت بارگیری ۹۰ سانتی متر (۳۵٫۵ اینچ) دارد.

به لطف جداول ثبت نام کشویی ، دسترسی راحت به ابزار رول امکان تغییر سریع مواد را فراهم می کند که فقط توسط یک اپراتور چاپ انجام می شود.

نصب Durst P5 350 HS – همراه با Durst Automat – از اواخر Q1 در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. Durst Workflow یک سیستم مدیریت داده مدیریت داده مبتنی بر مرورگر است که شامل قابلیت عملکرد قبل از فشار و همچنین پاره پاره کردن است. گردش کار ثابت شده برای جعبه ابزار PDF ، مدیریت رنگ و موتور پاره کردن ، بالاترین کیفیت و بهینه سازی هزینه جوهر را تضمین می کند.

در رویداد Firework of Innovations ، دورست همچنین از معرفی جوهر LED انعطاف پذیر POP جدید خبر داد. این طیف رنگ چشمگیر ، ترکیبی بی نظیر از انعطاف پذیری ، انباشته شدن و چسبندگی دارد. این یک جوهر هیبریدی در کلاس مناسب برای انواع مختلف رسانه رول به رول و تخته است. جوهر ضدآب دیگری که می تواند در نمونه کارهای کامل چاپگرهای LED Durst بارگیری شود.

دورست به طور پیوسته در حال ارائه پیشنهادات گردش کار خود در راستای تفکر نهایی به پایان خود برای راه حل های تجاری ۳۶۰ درجه با هدف مفهوم کارخانه هوشمند برای ساده سازی تولید و فرآیندها است. Durst Smart Shop ، Workflow ، Analytics ، Lift ERP – و اکنون Durst Automat – همه مرزهای اتوماسیون و نوآوری را تحت فشار قرار داده اند. همه با مشاوره و یکپارچه سازی یکپارچه از طریق خدمات حرفه ای Durst ارائه می شوند.

کریستین هاردر ، مدیر فروش جهانی Durst Group ، Graphics Segment ، گفت: “راه اندازی آخرین عضو خانواده Durst P5 ما ، P5 350 HS ، بیانیه مهم تعهد قاطعانه ما برای ادامه کار در خط مقدم نوآوری است. بازار قالب این در میان انبوه نوآوری هایی است که ما به عنوان بخشی از استراتژی Pixel to Output خود به بازار رونمایی کرده ایم. مشتریان خواهان راه حل های همه در یک هستند که ما با حرکت به سمت ارائه دهنده راه حل کامل ، آنها را ارائه می دهیم. در یک جهان یکپارچه ، چاپگرها نیز باید تغییر کنند. و ما در این سفر از طریق سخت افزار ، نرم افزار ، جوهر و همکاری به آنها کمک خواهیم کرد. ”

کریستوف گمپر ، مدیر عامل و مالک مشترک گروه دورست ، گفت: “ما مشتاقانه منتظر آینده هستیم. من اطمینان دارم که در سال ۲۰۲۱ اقتصاد بهبود خواهد یافت و در برخی زمینه ها حتی از قبل نیز قویتر خواهد بود. بنابراین آنچه را که به بهترین وجه انجام می دهیم ادامه خواهیم داد: نوآوری با اشتیاق. در سال ۲۰۱۹ ، ما پلت فرم P5 را راه اندازی کردیم و اکنون بیش از ۱۰۰ سیستم در سراسر جهان داریم. این یک موفقیت بزرگ است ، از صمیم قلب من از همه مشتریان ، شرکا و اعضای تیم بزرگ دورست ما در سراسر جهان بسیار تشکر می کنم. “

true
true
true
true
  1. amir moshfeghi

    sale 2020 sale kheyli badi bood vali in ghol haye bozorg baraye moshkelat rahehal ziad daran

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true