تکنولوژی چاپ دیجیتال لیبل در آمریکای جنوبی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تکنولوژی چاپ دیجیتال لیبل در آمریکای جنوبی

دیویس گرافیک Davis Graphics  به نمایندگی جدید Xeikon در شیلی منصوب شده است. به گفته مسئولین شرکت این یک همکاری موفقیت آمیز است که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است.

شرکت Xeikon در سال ۱۹۶۸ به عنوان بخشی از گروه دیویس تاسیس شد و  و تقاضا برای لیبل های رقابتی ، خلاقانه و با کیفیت بالا است. دیویس گرافیک با داشتن تجربه فنی طولانی مدت از تمام جنبه های صنعت چاپ ، با تولید کنندگان پیشرو جهانی لیبل و بسته بندی مانند صنایع CCL همکاری می کند و اخیراً توسط Asimpres ، انجمن هنرهای گرافیکی در “بهترین تأمین کننده سال ۲۰۲۰” دریافت شده است.

اخبار چاپ و بسته بندی - اخبار بسته بندی لیبل - چاپ لیبل - اخبار چاپ - اخبار چاپ لیبل

شیلی. دیویس گرافیک به دنبال گسترش سایر مناطق در آمریکای جنوبی است و طیف وسیعی از محصولات دیجیتال Xeikon را با تمرکز اولیه بر فن آوری های منحصر به فرد تونر خشک برای بخش های Label & Packaging تهیه و پشتیبانی خواهد کرد.

صنعت لیبل در آمریکای جنوبی

فیلیپه آریاس ، مدیر کل دیویس گرافیک می گوید ، “صنعت لیبل در آمریکای جنوبی همچنان در حال شکوفایی است و ما اکنون در کشورهای دیگر تجارت می کنیم. تمرکز شرکت ما در ابتدا فقط در شیلی بود. این انتصاب جدید از سوی Xeikon به ما امکان می دهد خدمات خود را به طور گسترده در شش کشور قاره گسترش دهیم. رابطه ما با Xeikon با سرمایه گذاری در یک دستگاه تونر خشک آغاز شد و این باعث محبوبیت در کشور ما برای فناوری نوآورانه آنها شد. ما اکنون در آرژانتین مشغول تجارت با پشتیبانی پاراگوئه و اروگوئه هستیم. همچنین قرار است تا پایان امسال دفتری در پرو افتتاح کنیم که از بولیوی حمایت خواهد کرد. ”

رضایت مشتری

تا آغاز همه گیر جهانی کنونی ، فیلیپه آریاس هر ماه به مناطق مختلف جهان سفر می کرد. شرکت وی سرمایه گذاری زیادی در تحقیقات در اروپا ، ایالات متحده آمریکا و آسیا کرد – همیشه در جستجوی فناوری ها و راه حل های جدید برای مشتریان خود در شیلی. دیویس گرافیک با تعهد به اشتراک گذاشتن تخصص و دانش خود و ارائه جدیدترین فن آوری های نوآورانه ، یک تجارت امن ایجاد کرده است. مشتریان به شرکت مراجعه می کنند و برای یافتن تجهیزات خاص برای دستیابی به تکنیک های مختلف تولید و جلوه های فنی درخواست کمک می کنند و دیویس گرافیک تا زمانی که راه حلی برای مشتری پیدا نکنند آرام نخواهد داشت.

اخبار چاپ و بسته بندی - اخبار بسته بندی لیبل - چاپ لیبل - اخبار چاپ - اخبار چاپ لیبل

 

فیلیپه آریاس توضیح می دهد:

“تأمین نیازهای مشتری برای ما از اهمیت حیاتی برخوردار است. در سفرهای من بارها بوده است که با پاسخ سوال مشتری مواجه شده ام. تجارت ما بر اساس رضایت مشتری است. قبل از فروش هر دستگاهی ، ما تکنسین های خود را به سازنده می فرستیم تا همه جنبه های فن آوری تجهیزات را یاد بگیرند. ما تکنسین های خود را به بلژیک به کلاس های آموزشی Xeikon می فرستیم. این به ما مزیتی می دهد که بدنبال آن هستیم و به ما دانش عمیق و کاملی از نمونه کارها Xeikon و توانایی های فنی آن می دهد.”

وی ادامه داد: “ما بسیار آگاه هستیم که اگر می خواهیم تجارت خود را توسعه دهیم باید جسور باشیم و متفاوت فکر کنیم. ما همچنان بر آموزش و آموزش همه کارکنان خود تمرکز می کنیم. یکی از مزایایی که اکنون ما به عنوان یک شرکت داریم ، دانش فنی و تخصص قوی ما در همه جنبه های صنایع چاپ است. ما اعتقاد داریم این استراتژی نه تنها ارائه خدمات به مشتری ما را تقویت می كند بلكه اطمینان حاصل می كند كه تأمین كنندگانی مانند Xeikon با نوآوری در زمینه فناوری ، به درستی در كشور و مناطق ما نمایندگی دارند. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true