وبینار‌های تخصصی هفته پژوهش برگزار می‌شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
وبینار‌های تخصصی هفته پژوهش برگزار می‌شود

به همت دانشکده هنر دانشگاه سوره و با همکاری معاونت پژوهشی این دانشگاه وبینار‌های تخصصی موضوع پژوهش از ۲۲ تا ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر کاظم نظری سرپرست دانشکده هنر دانشگاه سوره در این رابطه اظهار کرد: دانشکده هنر دانشگاه سوره با همکاری معاونت پژوهشی این دانشگاه برنامه‌هایی را برای هفته پژوهش در نظر گرفته که شامل وبینار‌های تخصصی در حوزه پژوهش و همچنین دستاورد های پژوهشی در حوزه هنر بوده که توسط اساتید برتر این رشته ها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: این برای اولین بار است که در دانشگاه سوره این رویداد (وبینار تخصصی) رخ میدهد که طی آن و در این هفته برنامه های پژوهشی متنوعی را در قالب کارگاه های مختلف برگزار شده که جدول آن را نیز اعلام کرده ایم.

سرپرست دانشکده هنر دانشگاه سوره در رابطه با هدف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد: در تلاشیم تا این برنامه ها بتواد به فرآیندی که میتواند منجر به تولید آثار هنری ماندگار شود کمک کند زیرا این فرآیند نیاز به پژوهش های تخصصی دارد. نظری ادامه داد: مسئله پژوهش در کشور و مخصوصا در رشته های مادر و دانشگاه های معتبر و در حوزه های مختلف مسئله اصلی بوده و مقام معظم رهبری هم توصیه های مختلفی در رابطه با لازم الاجرا بودن پژوهش در مسیر یک تولید ماندگار کرده اند.

وی در رابطه با جایگاه مسئله پژوهش در کشور تصریح کرد: متاسفانه در کشور به مسئله پژوهش به طور خیلی جدی توجهی نمیشود، البته سازمان ها و ارگان هایی مانند فرهنگستان هنر و دیگر سازمان های پژوهشی که ذیل دیگر ارگان ها فعالیت میکنند وجود دارند ولی تاثیر مستقیم این پژوهش ها در تولیدات مشخص نیست و متاسفانه پژوهش های زیادی از جمله پایان نامه های دانشگاهی و یا طرح ها یپژوهشی در حوره سینما، تئاتر و یا دیگر حوزه های هنری انجام شده ولی برآمده این پژوهش ها را در آثار هنری نمیبینیم؛ ما بیشتر قصد داریم تا اهمیت این مسأله را در هفته پژوهش برای دانشجویان و اصحاب پژوهش مطرح کرده و اهمیت این موضوع را برای توسعه کشور روشن کینم.

دکتر کاظم نظری افزود: ما در حوزه هنر موظفیم تا مسئله پژوهش را در محیط های آکادمیک و دانشگاهی جدی بگیریم زیرا بخش مهمی از توسعه کشور از همین پژوهش ها تشکیل شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در این وبینار ها به‌صورت آزاد و از طریق لینک اعلام‌شده خواهد بود و همه دانشجویان، هنرمندان، پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان در این وبینار ها شرکت کنند.

 

 

اخبار تبلیغات - تبلیغات اسلامی - اخبار چاپ و تبلیغات - اخبار تبلیغات اسلامی

true
true
true
true
  1. آرام

    سپاس از اطلاع رسانی تون.

  2. john wick

    Appreciation to my father who informed me on the topic of this website, this webpage is in fact remarkable. Karissa Edmund Halley

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true