شرکت مای_پیکچر راهکار جدیدی برای خرید کریسمس - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شرکت مای_پیکچر راهکار جدیدی برای خرید کریسمس

۲۰۲۰ یک سال عجیبی بود – و شرایط استثنایی که بوجود آمد و مجبور شدیم در آن زندگی می کنیم باعث شد دوره خرید کریسمس را بیش از حد معمول کند.

با اقدامات احتیاطی که به خاطر کرونا وجود دارد و انتظار می رود برای چندین هفته نیز باقی بماند ، پیدا کردن هدیه برای همه افراد در لیست شما یک چالش است.
خرید اینترنتی یک راه حل واضح است – بسیار ایمن تر از خط سنتی فروشگاه های بزرگ. اما آیا هنگام خرید آنلاین ممکن است خطرناک باشد؟ آیا سفرهای خرید زمستانی بخشی از جادوی فصل نیستند؟

اما یک شرکت خلاق با شعار : “هرگز نترسید – راهی برای دستیابی به بهترین حالت از هر دو جهان وجود دارد” دست به کار شگفت انگیزی زده.

شرکت مای-پیکچر یک سرویس چاپ عکس سفارشی است که در کوله بار خود سالها تجربه چاپ دارد. این شرکت میلیون ها عکس را با کیفیت بالا چاپ کرده و کیفیت فوق العاده اش زبانزد خاص و عام است.

چاپ عکس سفارشی از مای-پیکچر را به شکلی منحصر به فرد و با توجه به مشخصاتی که شما سفارش می دهید انجام می دهد. علاوه بر این، با استفاده از یکی از خاطرات شما عکس مشترکی ساخته خواهد شد و مای-پیکچر میگوید: این یک یادآوری گرانبها از اوقات خاص با هم بودن است و این بدان معنی است که هر بار این تصاویر را ببینید با حس خوبی همراه خواهد بود.

مای-پیکچر امکانات خوب دیگری نیز به مشتریان خود داده و گفته: حتی اگر نتوانید آنجا باشید تا شخصاً هدیه خود را تحویل دهید، ما پیک خود را با لباس کت و شلوار مامور تحویل هدایای کریمسی شما می کنیم. و تضمین میکنیم که به قلب روح کریسمسی شما آسیبی نرسد.

اخبار چاپ دیجتیال - اخبار چاپ - چاپ عکس - اخبار چاپ و نشر - اخبار چاپ و تبلیغات - اخبار صنعت چاپ

مدیران مای-پیکچر گفته اند:  عکاسی این قدرت را دارد که خاطرات گرانبها را بازگرداند و احساسات زیبایی را که در خوشبخت ترین زمانها احساس کرده ایم بیدار کند. و امسال بیش از هر زمان دیگر ، این هدیه کریسمسی معنادار می شود یک هدیه قدیمی که هم اکنون مورد نیاز احساسات ماست. و بوم فقط یکی از گزینه های شماست.  شما می توانید لیوان ، پتو ، حتی پازل اره منبت کاری اره مویی را که با عکس های شما چاپ شده است ، سفارش دهید.  همه آثار کلاسیکمناسب برای کریسمس ، به لطف جادوی خاطرات عکس ، به چیزی فوق العاده خاص تبدیل شده اند.

این کار فوق العاده شرکت که به صورت گسترده در رسانه های خارجی به عنوان اخبار چاپ یا اخبار تبلیغات نیز عنوان شده می تواند ما را نیز در نوآوری رشد دهد.

 

true
true
true
true
  1. امید سالمی

    ایرانم از این شرکت ها داریم. چیز جدیدی نیست. همچینم هنر نکردن

  2. آریا

    خیلی جالب و آموزنده بود. خلاقیت در جهت نیازهای مشتریان.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true